Recensie Senna, privéontvangst Nijmegen. 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Motormaf

Meubelstuk
Forumpionier
1.441
30/06/21
1.662
123
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/edging-met-senna-vaste-korting-vanaf-3de-afspraak_7856852
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)

Vandaag dan eindelijk deze zeer mooie jongedame mogen ontmoeten. Eerste afspraak werd helaas geannuleerd door omstandigheden, inmiddels is ze weer actief, zei het wat beperkter door schouder/pols issues. :cry:
Doet alleen nog Edging aangezien dat veel minder belastend is, maar wél lekker. :love:

Adres waar ze ontvangt is in binnenstad Nijmegen, parkeren moet je net mazzel hebben, of stukje willen lopen.
Was mooi op tijd en was aangenaam verrast door haar mooie/frisse verschijning, superstrak lijf, helaas, vind ik, geholpen, niet alles naturel.
Mooie toevoeging zijn haar tattoos, maar ook dat is persoonlijk. Vond ze smaakvol en allesbehalve ordinair.
Desgevraagd ingestemd met toch een rug/schouder massage als teaser wat ze erg goed deed vond ik. Lekker stevig en qua techniek weet ze wat ze doet.
Massage vindt plaats op massagetafel, heeft voor en nadelen want wat weinig plaats voor 2. :cautious:
Rug en schouders en billen waren goed doorkneed toen ik me om mocht draaien en ze haar edging technieken kon demonstreren.
Ben redelijk verwend door de tijd maar Senna heeft het goed "in de vingers", lekker langzaam, stevig en sensueel heeft ze me naar een "last minute" hoogtepunt weten te brengen. Kuddo's dus voor haar want dat lukt zeker niet altijd, maar op het randje van toegestane tijd alsnog heftig klaargekomen, zoals een goede edging betaamt.
Senna masseert topless trouwens en je mag haar, met respect aanraken. (y)
Leuke kennismaking dus met een dame die het merkbaar graag doet en zo heb ik ze het liefst.
Jammer van de reisafstand/tijd anders kwam ik wekelijks op bezoek. Herhaling gaat er echter hoe dan ook komen, ga voor de vaste klantenkorting. ?
 
Haar fotos zijn wel mooi zijn ze recent? En geholpen bedoel je de borsten? EN laat ze je vaak tot bijna hp komen?
Recent zijn ze zeker wel ja.
Borsten zijn "opgeleukt" idd. Naar mijn mening iets té voor dat lichaam maar zoiets is niet aan mij maar de dame zelf.
Ze houdt je goed "op het randje" ja. Meer keer komen is mogelijk trouwens, zie haar advertentie. 🤑
 
Dank je ik zag ook je recensie over Lindsey bij MW is ze jonger en slanker dan Senna? Prijs is ongeveer gelijk maar edging lijkt me spannender?
Houdt Senna je steeds net tegen het randje? Ze zegt 15 min als eerste keer maar ik zelf kan me urenlang tegen het komen aan houden...wat zal ik dan kiezen aan tijd? Ja ik zag extra 30 euro nog een hp is dat ook weer edging?
 
Senna doet alleen maar edging momenteel, iets met schouder/polsblessure. Herhaling voor mij weet ik nog niet, zit behoorlijk ver weg, van de andere kant...., "vaste klantenkorting". :cool: 🤑

Lindsey zal pietsje ouder zijn, in mijn optiek echter mooier want volledig naturel.
En haar Lingham is onovertroffen wat mij betreft, zéker zou goed als Senna qua sensualiteit/gevoel.

Allebei de moeite van een bezoek waard, dat is zeker. :love:
 
Dank je ik zag ook je recensie over Lindsey bij MW is ze jonger en slanker dan Senna? Prijs is ongeveer gelijk maar edging lijkt me spannender?
Houdt Senna je steeds net tegen het randje? Ze zegt 15 min als eerste keer maar ik zelf kan me urenlang tegen het komen aan houden...wat zal ik dan kiezen aan tijd? Ja ik zag extra 30 euro nog een hp is dat ook weer edging?
Ja zeker, stel je komt voor 1 uur Edging en je zou graag meerdere hoogtepunten willen dan zouden we per 30 minuten een hoogtepunt kunnen doen of wat je zelf graag liever hebt. Ik wil een man verwennen naar zijn eigen behoeftes. Vandaar dat er ook extra opties mogelijk zijn. Mijn advertentie is inmiddels vernieuwd. Ik ben ook te vinden onder de naam: Edging met Senna ;)
Gewone massages rug/nek/schouders/billen/benen/armen/handen/voeten is ook mogelijk alleen voor max 30 minuten en een aantal klanten per dag ivm helaas vroeg beginnende artrose in mijn handen en blessure in mijn schouder. Ik doe het met veel plezier en wil het dan ook graag blijven doen en op deze manier kan het nog zeker prima!
Ook heb ik een combi deal voor de heren die nog geen ervaring hebben met Edging en het een keer willen uitproberen maar ook graag eerst willen genieten van een ontspannende massage.
15 minuten massage en 15 minuten Edging om even kennis te kunnen maken. Ook is het mogelijk om 30 minuten massage te boeken en dan nog 15 minuten of 30 minuten (maar net wat je zelf wilt) Edging er bij te boeken. 170 voor 1 uur Edging is inderdaad misschien veel voor een eerste keer. De 2de keer 10 euro korting en vanaf de 3de keer altijd vaste korting €20,- op alle Edging behandelingen. Dit geldt niet voor de combi deal 15 min massage 15 min Edging. Die is €100,- misschien is dat een leukere optie om eerst te kijken of je het wel de moeite waard vind 🤗 liefs Senna
 
Ik heb vandaag een massage van Senna mogen ontvangen. Nu kan ik me er makkelijk vanaf maken en gewoon de recensie van Motormaf citeren en zeggen dat ik het ook zo heb ervaren - wat grotendeels zo is - maar laat ik er wat meer werk van maken. :)

Een afspraak maken ging makkelijk en dus ben ik vanmiddag naar Nijmegen getogen. Voor mensen die net als ik wat minder motormaf zijn: het was voor mij een kleine wandeling vanaf het station. Prima bereikbaar dus.

Senna is een spetter. We kunnen heel lang praten over tatoeages en borsten die al dan niet geholpen zijn, maar beauty is in the eye of the beholder en ik vind Senna een hele mooie meid. Prachtige ogen, mooi figuurtje. Veel belangrijker nog: ik vind het een hele leuke dame. Ze is prettig in de omgang en ik voelde me meteen op m'n gemak. Dat ze niet helemaal naakt gaat, vind ik niet erg. Het is juist wel spannend en prikkelend als er iets te raden over blijft. :love:
Volgende keer ga ik misschien wel voor de kledingverzoekoptie.

Gekozen voor 45 minuten edging. Dat heeft ze uitstekend ingevuld, met veel variatie en tempowisselingen. Bovendien gebruikt ze haar lichaam op verleidelijke wijze. De interactie verliep prima, waardoor ze op de juiste momenten gas terugnam en ik het de volle 45 minuten kon volhouden. Het hoogtepunt was explosief.

Daarna ook nog even haar indrukwekkende collectie speeltjes bekeken.

Voor deze 45 minuutjes heb ik 150 euro afgetikt. Absoluut geen spijt van gehad en met een voldaan gevoel vertrokken. Zeker voor herhaling vatbaar.

Senna, je zult dit ongetwijfeld lezen, dus nogmaals bedankt! 🥰
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/-edging-handjob-met-senna-_7856852
Totale kosten (in euro)
100
ben bij deze (mooie!) meid geweest voor een half uur edging-handjob.
Ze weet zeker wat ze doet, en heeft me (wel met mijn hulp, moest op tijd aangeven wanneer ze moest stoppen) de hele tijd op t randje weten te houden.

Zoals ik al zei, een mooie dame (vind ik in ieder geval), schoon en komt afspraken goed na.
Ik zou zeker overwegen nog eens terug te gaan!
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben enkele weken geleden bij Senna geweest en gekozen voor een massage van 15 minuten en daarna 30 minuten edgen. Ik vond haar ontzettend leuk en lekker. Ze is verzorgd en het uitzicht op haar billen is heerlijk. Ik geloof dat we wel een klik hadden ( en ik weet dat je dit leest ;) )
Ik hoop haar snel weer te zien want ik heb een heerlijke 45 min gehad die me nog geil maken als ik eraan denk.
 
Ze heeft een nieuw nummer weet ik.

"Vaste klanten" hebben daarover een melding gekregen, voel me echter niet geroepen om dat hier te delen.

Zodra ze weer masseert zal ze haar advertentie vast weer plaatsen verwacht ik.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan