Communicatie van DVP’s

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Girls-girls

Vaste klant
224
20/09/23
4.022
2
Geloof niet dat hier al een algemene discussie post over was.

Grote bron van ergernis. Als een meisje slecht communiceert. Ik snap je bent druk (dat ben ik ook) maar reageren met woorden van 1 lettergreep en vervolgens als de date gemaakt is en ik hem op de dag zelf wil reconfirmen opeens weg zijn. Of erger nog dat we allerlei zaken als locatie, dienstenpakket afspraken en dat alles toch anders blijkt te zijn. Ben wel eens onderweg geweest, toch nog even appen en dat dat blijkt dat ze ergens anders zit.

Ik vraag niet om gigantisch lang app contact maar om kloppende to the point communicatie. Trouwens zijn meisjes die het dan wel goed doen een verademing 😘. Onderbelicht onderwerp in recensies ook vind ik. Herkent iemand zich hierin?
 
Ik herken dit niet echt moet ik zeggen.
Maar ik spreek ook meestal af met dezelfde dames dus dat scheelt.
Ook vermijd ik buitenlandse dames die vermoedelijk met een boeker werken en die zelf dus niet communiceren met de klant.
Afspreken via een privéhuis verloopt ook altijd heel vlot en duidelijk.
 
Soms is het ook gewoon iets van de huidige generatie. Ik heb contact met een meid van net 20(ken ze al 2 jaar ofzo) en dat is altijd een communicatie waar ik soms kop noch staart aan krijg. Het is ook geen dvp en elke afspraak is op haar vraag. Ik moet gewoon zien of het voor mij past en alles regelen van hotel, sauna, restaurant ed. Leuk, maar soms wel snelsnel inplannen. Niet makkelijk met men werk,gezin etc. Maar wel spannend.
 
Soms is het ook gewoon iets van de huidige generatie. Ik heb contact met een meid van net 20(ken ze al 2 jaar ofzo) en dat is altijd een communicatie waar ik soms kop noch staart aan krijg. Het is ook geen dvp en elke afspraak is op haar vraag. Ik moet gewoon zien of het voor mij past en alles regelen van hotel, sauna, restaurant ed. Leuk, maar soms wel snelsnel inplannen. Niet makkelijk met men werk,gezin etc. Maar wel spannend.
Ja dat klopt wel. Een gen z ding.
 
Oke Boomer hahaa (nee geintje)
Herken het wel, in mijn ervaring zijn het vaak de oost Europese dames die of heel laat of heel gebrekkig reageren.
Soms kan ik door omstandigheden niet meteen reageren en dan zijn de dames vaak gepikeerd 😵
Sta gelukkig nog ergens op zwarte lijst
Haha. Millennial (maar toch). Mijn slechtste ervaringen zijn ook met meisjes uit oost Europa nu je t zegt.
 
Helemaal mee eens: de meeste dvp's houden niet van communicatie.
Zelf heb ik ook een bedrijf en heb voor bijna alle vragen wel een sjabloon reactie. Wat persoonlijke info of data aanvullen en het eerste duidelijke contact is gelegd.

Van één dame kreeg ik na een WA bericht ook zo'n prefab automatisch antwoord, vond ik zeer helder en duidelijk, hou ik van.

Dus tip aan thuisontvangers : maak ook zulke automatische antwoorden met daarin antwoorden op de meest gestelde vragen, maak je eisen en prijzen meteen duidelijk.
 
Ieder mens is anders, velen hebben lage opleiding en geen goed Engels geleerd en of niet vrijwillig aan het werk
Mijn ervaring bij voornamelijk oost Europese dames is het vaak het niveau van Engels
Qua opleidingsniveau weet ik niet, ken iemand die is laag opgeleid en die schrijft betere teksten dan iemand die WO gedaan heeft.

Is net hoe je tegen een situatie aankijkt en heel belangrijk de context.

Ik als klant hoef geen heel boekwerk te ontvangen maar een beetje meer dan yes bb wordt wel op prijs gesteld
 
Mijn ervaring bij voornamelijk oost Europese dames is het vaak het niveau van Engels
Qua opleidingsniveau weet ik niet, ken iemand die is laag opgeleid en die schrijft betere teksten dan iemand die WO gedaan heeft.

Is net hoe je tegen een situatie aankijkt en heel belangrijk de context.

Ik als klant hoef geen heel boekwerk te ontvangen maar een beetje meer dan yes bb wordt wel op prijs gesteld
Ik vind het vooral belangrijk dat we elkaar begrijpen en met elkaar kunnen praten. Dat moet niet perfect zijn er mogen fouten gemaakt worden. Het kan ook leuk zijn om met handen en voeten te spreken.
 
Helemaal mee eens: de meeste dvp's houden niet van communicatie.
Zelf heb ik ook een bedrijf en heb voor bijna alle vragen wel een sjabloon reactie. Wat persoonlijke info of data aanvullen en het eerste duidelijke contact is gelegd.

Van één dame kreeg ik na een WA bericht ook zo'n prefab automatisch antwoord, vond ik zeer helder en duidelijk, hou ik van.

Dus tip aan thuisontvangers : maak ook zulke automatische antwoorden met daarin antwoorden op de meest gestelde vragen, maak je eisen en prijzen meteen duidelijk.

Wel voor mij geldt net het omgekeerde - krijg ik een automatisch antwoord dan haak ik meteen af, ik beschouw dit dat ik het zoveelste nummertje ben en dat mijn bericht gewoon niet gelezen werd. Als geen enkel iets aantoont dat mijn bericht gelezen werd dan laat ik het meteen voor wat het is.
 
Wel voor mij geldt net het omgekeerde - krijg ik een automatisch antwoord dan haak ik meteen af, ik beschouw dit dat ik het zoveelste nummertje ben en dat mijn bericht gewoon niet gelezen werd. Als geen enkel iets aantoont dat mijn bericht gelezen werd dan laat ik het meteen voor wat het is.
Ik neem even de volgende dingen aan:
Je hebt aparte telefoon voor je hobby
Je hebt leesbevestiging in whatsapp aanstaan. .

Hoe doe je het dan als je geen semi geautomatiseerd bericht krijgt en de dame leesbevestiging uit heeft staan?😋
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan