Johnny Walk
Forumfiel
Helemaal eens
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerendames denken vaak omdat je een condoom enorm kan oprekken dat het wel past en werkt maar bij mij knelde het juist af. Ik ben dan misschien wat groter dan gemiddeld maar ik zou zeggen probeer het een keer
Goed voorbereid Joke, kunnen een boel dames nog van lerenNiet alle dames denken zo.
Mijn bakje met duurdere rubbers heeft 3 soorten en ik kan met 1 oogopslag zien (of met mijn mond voelen) welke ik moet pakken.
Denk dat jouw maat er ook bij zit![]()
Je moet je er even overheen zetten maar misschien is het advies en inbeeldingsvermogen van een vrouwelijke arts misschien wel beter dan van een mannelijke artsIk heb diabetes en erectie problemen. Mijn huis arts is een vrouw en dat is voor mij een rem om er over te praten.
Je bent zeker niet de enige met dit probleem, er zijn er héééél véééél meer met hetzelfde probleem dan je zou denken en die zelf veel jonger zijn dan jij. Maar hoogstwaarschijnlijk durven de meesten er hier niet voor uit te komen. Ikzelf ben intussen 71 en ook bij mij doet zich dit probleem al meerdere jaren zeer regelmatig voor. En dat je daardoor wat onzekerder wordt is mijns inziens niet abnormaal, zeker niet op onze rijpere leeftijd waar de meesten onder ons toch ook wel eens het ene of andere ongemak ervaren.Ik vind het n beetje gênant , maar de sex is altijd fijn en lekker , alleen als het om neuken gaat en de condoom word er om gedaan , dan word hij slapper , heeft iemand dit ook , want ik word er onzeker van , dit is van beginnen in het afgelopen jaar , ( ik ben 69jaar )