Condoom blijft zitten in dame.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik dacht dat iedere regelmatige dvp-klant zou weten dat een condoom 'verliezen' bijna altijd als oorzaak heeft dat het niet goed is aangebracht (slecht of onvoldoende afgerold) ofwel dat de man zijn pik gewoon al te slap en te klein geworden is.
Ik wandel al 18 jaar. Nooit voorgehad en nu op jaar tijd drie keer.
Na alle ideeën houd ik het op te lang doorgegaan.
Ik check nu ook af en toe.

Je moet bij terugtrekken ook de condoom vasthouden. Wie doet dat uit zichzelf van alle forumleden? Bij mij glijdt dat ding ook af als die niet vastgehouden wordt, zeker bij achterlangs.
IK! Altijd!!! Ik hou altijd de condoom vast als ik eruit ga, met mn wijsvinger en middelvinger hou ik de randen vast en dan gaat t altijd goed. Ik heb ook een vreemde gewoonte om dan Yes te zeggen hahah, gisteren een roemeense dvp bezocht in Alkmaar en die zei "yes what" nadat ik uit haar ging en zag dat de condoom er heel uitkwam. En toen zei ik "yes im happy" maar geen zin om uit te leggen waarom dus denk dat zij dacht dat ik altijd yes zeg na een orgasme 🤪😅🤣🤣

Tis al erg dat de dames dat doen (vingers ertussen) daar ga ik me niet met bezighouden. Tijdens de sex kijk ik graag als hij er in en uit gaat dus er is controle. Als ik gekomen ben traag der afglijden (de dame) . Sex zonder intiem kan ook super zijn pussy sliding zij bij ik bij haar, pzc, facesitting, 69, edging zolang de dame daar geen probleem mee heeft.

Terug
Bovenaan Onderaan