- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 70
Afgelopen zaterdag ben ik met de 27 jarige Cora (en Georgiana samen) op de kamer beland. Ik hou van lange vrouwen en met haar 1.78m is ze 1 van de langste dames in Sixsens.
Cora deed alles wat afgesproken was. Maar haar tongzoenen is toch wat minder intens en diep dan bij andere dames. Ze had bij het pijpen denk ik wat moeite met de omvang van mijn jongeheer. Dat was niet geweldig. En ook niet zo goed als anderen die ik daarover gehoord heb. Ik moedigde haar aan om mij ook wat erotisch te strelen. Ook dat probeerde ze gewillig, maar ze mist daarin toch wel wat finesse. Ze positioneerde zich zodat ik overal bij kon. Bij het neuken in 2 standjes ging alleen de bovenste 5 cm naar binnen. Zo kwam ik met wat moeite klaar.
Met andere woorden: zeker een voldoende maar voor mij geen kans op herhaling.
Cora deed alles wat afgesproken was. Maar haar tongzoenen is toch wat minder intens en diep dan bij andere dames. Ze had bij het pijpen denk ik wat moeite met de omvang van mijn jongeheer. Dat was niet geweldig. En ook niet zo goed als anderen die ik daarover gehoord heb. Ik moedigde haar aan om mij ook wat erotisch te strelen. Ook dat probeerde ze gewillig, maar ze mist daarin toch wel wat finesse. Ze positioneerde zich zodat ik overal bij kon. Bij het neuken in 2 standjes ging alleen de bovenste 5 cm naar binnen. Zo kwam ik met wat moeite klaar.
Met andere woorden: zeker een voldoende maar voor mij geen kans op herhaling.