Recensie Andra Doubletstraat Den Haag 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Blue Blazer

Wandelaar
32
21/04/25
40
7
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
70
Ik heb het zeer leuk gehad, met een slanke jongedame met prachtig lang haar, doubletstraat nummer 10 en 12 en daar zitten 5 ramen tussen (derde raam). Ik leef weer beste medewandelaars ik heb het zo naar me zin gehad daar, er zitten wel pareltjes tussen zeker weten.

Mooie review @Blue Blazer , weet je zeker dat het meisje dat je hebt genomen Zuid Amerikaans is zoals je aangeeft? Lijkt als ik het zo lees namelijk om de Roemeense Andra te gaan wiens zusjes ook achter het raam werken:

Overigens schrijf je dat je 70 euro hebt betaalt voor 20 min. Heb je daarvoor extra's afgenomen? En zo ja, welke? Alvast bedankt!

Inderdaad die met de witte slip, ik had wel een klik met haar, ik ga zeker nog een keer bij haar langs en ze werk tot 18 uur.
Mooie review @Blue Blazer , weet je zeker dat het meisje dat je hebt genomen Zuid Amerikaans is zoals je aangeeft? Lijkt als ik het zo lees namelijk om de Roemeense Andra te gaan wiens zusjes ook achter het raam werken:

Overigens schrijf je dat je 70 euro hebt betaalt voor 20 min. Heb je daarvoor extra's afgenomen? En zo ja, welke? Alvast bedankt!

Ze leek Zuid Amerikaans in mijn ogen mijn excuus daarvoor. Het extraatje was 2 standjes (ze ging op me zitten en daarna op zijn hondjes) ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb Beste Joop.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan