Recensie Coral, Den Haag, Doubletstraat 1a K1 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rickdekoning

Meubelstuk
1.044
20/08/21
1.485
30
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zo gaat het met dvp..... ik ben best een flink aantal keer bij deze dame langs geweest maar ik weet haar naam niet :) Maar als iemand de naam geeft dan verander ik de titel.
Leuke dame, krullend haar, altijd een mooie glimlach en vriendelijk. Volgens mij werkt ze al zeker 15 jaar op de doublet, en ik heb met drie van haar nichtjes de liefde bedreven.... ook al had ik dat verband niet gelegd. Een van haar nichtjes werkt nog steeds op de doublet, en een tante of zo. De beste familie van de Doublet..... naar mijn mening.
Je kan aan haar lichaam zien dat er een kleine uitgekropen is, maar ze heeft heel goed voor zichzelf gezorgd, en ze blijft mooi. Prachtige melkchocolade kleur, en een prachtige lach. Altijd vriendelijk en spraakzaam. Terwijl ik haar in missio beminde bewonderde ik haar gezicht dat er veel jonger uitziet dan het in werkelijkheid is. Mooie kleine borsten, en een afgetrained (of afgelipod :) figuur maar wel met lekkere latina kont, die het bijna wel verplicht om met doggy te eindigen.
Overall een toppertje..
 
Laatst bewerkt:
Haha, daar gaan we weer, @Rickdekoning .
Ik ben ook vaak bij Coral geweest.
De eerste keer was toen ze net begon te werken.
Op H**kers opende ik haar topic destijds.
Ze was echt prachtig om te zien, al die jaren geleden (15?).
Wat een knappe mini meid en vriendelijk ook.
Er volgden nog vele bezoekjes aan dit latina snoepje.
Echter, de tand des tijds EN zwangerschap(pen) gooiden roet in het eten.
Laatste keer dat ik bij haar was, was misschien 2 of 3 jaar geleden.
Ik weet het echt niet meer precies.
Wat ik nog wel precies weet, is dat haar borstjes helemaal slap en plat waren.
Haar buik zag er ook niet goed uit, "rommelig" noem ik dat.
Een enorme afknapper, ik besloot toen nooit meer naar haar te gaan.
Of als ik toch ga, dan alleen pijpen met kleding aan en alleen doggy neuken.
Misschien heeft ze de boel een beetje laten repareren?
Dan is het misschien wel weer eens een bezoekje waard...
 
Ik snap wat je zegt, maar ik blijf haar toch mooi vinden. Kleine echte borsten heb ik liever dan siliconen. Ze heeft een geweldige latina kont. En zeker niet onbelangrijk, we hebben een Klik.
Bezoek haar nog eens ?
 
Laatst bewerkt:
Op H**kers opende ik haar topic destijds.

weer dank aan @xsx
 
Ik weet het ook niet...de laatste keer dat ik bij haar was, was een paar jaar geleden denk ik.
Ze heeft dus wel een goed geheugen.
Maar ik behandel de dames netjes en neuk rustig, nooit problemen.
Dus bij haar ook niet.
Dus waarom ik nu opeens geweigerd word...?
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Een a-typisch bezoekje voor mij. Wie mij kent op dit forum, weet dat ik normaliter voor meiden in de twintig ga, hoe jonger hoe beter (binnen de kaders van het toelaatbare, natuurlijk). Maar na zaterdagmiddag twee afzonderlijke rondes door de Doublet te hebben gedaan - onderbroken door een uitstapje naar de Geleen - was Coral uiteindelijk de enige die me een beetje aansprak. De rest was pure armoede.

Net toen ik onverrichter zake de Doublet weer wilde uitlopen, zag ik haar zitten en ze lachte vrolijk naar me. Anders dan de jonge poederdozen elders was dit een echte lach, en dat trok me wel. Haar gezicht doet haar ook jonger lijken, al had ik wel door dat ze in de dertig moest zijn. Ik denk ongeveer mijn leeftijd, wat heel gewoon voor me zou moeten zijn maar het niet is.

Ze heeft een normaal figuur, niets bijzonders, wel mooie krullen, maar ze is heel vriendelijk, heel anders dan de kilte die ik voelde bij de meeste Oost-Europese meiden aan het raam. Ik mocht lekker haar hele lichaam zoenen en voelen terwijl ze me langzaam aftrok. Daarna heeft ze me kundig gepijpt en hebben we in missio geneukt totdat ik vrij heftig klaarkwam.

Op zich allemaal niets bijzonders, ik had ook niet dat 'wauw, zo mooi/lekker' wat ik met jongere meiden wel heb, maar het was gewoon prima allemaal. Ze was heel zacht en aardig, en deed nergens moeilijk over. In haar mond stoten terwijl zij zich stil houdt, geen probleem. Tijdens missio vragen of ze je aankijkt omdat me dat meer opwind, geen probleem. Overall gewoon een lieve vrouw.

Voor mij geen herhalingsgevaar, maar niet omdat het slecht was. Een gemiddelde wip, maar fijn dat ik toch nog lekker was klaargekomen.
 
Terug van vakantie.....wel blij mee want bijna alle leuke dames zijn weg.
Volgens Coral was het de eerste keer dat ik bij haar in missionaries standje klaarkwam......lol ja want die lekkere latina kont😆
Coral wordt bij ieder bezoekje beter🥰
 
Goed dat je het hier schrijft, maar dan doet ze toch iets verkeerd.
Ik sla mijn contacten op in mijn gmail en raak mijn contacten op die manier nooit kwijt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan