Corona maatregelen miv 18/2/22

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Anaal.ist

Meubelstuk
Forumpionier
1.769
01/07/21
1.382
5
Site
De corona maatregelen, worden miv aanstaande vrijdag(18/2), weer eens grotendeels verlicht, of opgeheven. De openingstijden zijn dan tot 01u00, YAY‼️ Nachtleven, bars, etc. En waar het sekswerk betreft, raam en privé ontvangst? Disco en clubs, worden ook genoemd, maar geldt dat ook voor seksclubs? Hoop doet leven, niet waar?
Ik ben benieuwd naar jullie meningen en input ⬇️

PS Bewaar alsjeblieft je politiek getinte shit, voor elders.
 
Laatst bewerkt:
Ik liep gisteravond, na ongeveer 21u00, nog een rondje langs Singel/Spui en over de Wallen. Het was dieptriest gesteld, met de bezetting en de al aanwezige dames en shemales, waren ruimschoots voor sluitingstijd (22u00), al aan het opruimen, of hadden hun dagelijkse kloffie al aangetrokken.😟
 
Gewoon even de persconferentie van morgen afwachten, dan horen we meer.
En als het eind deze week niet weer langer open gaat wordt het waarschijnlijk eind volgende week
 
Niks nog bij mijn weten. Maar een club, is een club en uitgaansleven is uitgaansleven. Of je nou naar de film, of een restaurant gaat, een paar biertjes pakt op het Leidseplein, of welke gelegenheid dan ook, naar een DVP gaat.

Ik zie wat dat betreft ook het verschil niet tussen bijvoorbeeld de Supperclub en Club Golden Key, om maar wat te noemen
 
De Haagse updates:
Voorzover ik het nu begrepen heb en correct me, if I'm wrong:
  • Miv vrijdag 18/1 Nachtleven; bars, clubs, etc, geopend tot 01u00
  • Miv vrijdag 25/1 Nachtleven; bars, clubs, etc, geopend als vanouds.
Dat betekent voor rosse buurten uiterlijk tot 06u00, of de plaatselijke APV. Voor de Nederlandse bars, bordelen en andere clubs, gelden dan de normale vergunningstijden
 
Laatst bewerkt:
Zomers altijd wel leuk om over de wallen te lopen s' nachts. Meer mensen buiten en voor de dames meer klandizie. En zo lang het nog kan maar doen.
99% van de op de Wallen rondlopende toeristen, kan je niet eens als potentiële klandizie rekenen.

Maar inderdaad zomers is het op de Wallen prima wandelen.
De beste bezoekjes, heb ik echter met tyfusweer gehad. Weinig wandelaars op straat en de meiden zijn eerder geneigd om je, voor hetzelfde geld, langer binnen te houden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan