Cosmina, Brussel, Aerschotstraat 196

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Doremi

Vaste klant
229
05/02/22
159
14
Ik heb deze dame enige tijd geleden bezocht toen ik nog klant was in de ondertussen totaal oninteressante straat. Voor wat ik mij nog herinner van mijn bezoekje:
Cosmina (zij zat in het rechtse raam) is een slanke dame met opgespoten lippen en (te) grote fake boobies. En toch ben ik er binnengegaan omdat ze al bij al toch wel sexy uitzag in een heel strak jurkje.
Ik dacht eerst dat dit een domme stoot ging worden, maar tegen alle verwachtingen in viel het best mee. Zij was vriendelijk, zelfs wat sensueel, het pijpwerk was behoorlijk en je kan stevig doorneuken. Wat je echter niet moet proberen is met wat speeksel haar klitje aankaken. Zonder kan wel, maar dat vond ik te droog.
Misschien ooit voor herhaling vatbaar als ik ooit nog de straat wil bezoeken.
 
Ik kom regelmatig in de Aarschotstraat en deze dame werkt van 5:30 tot 15:00. Maandag is de bar gesloten en soms werkt ze niet op dinsdag en zondag is ze meestal al weg om 8:00. Ze heeft nu lang zwart haar.
 
Aangezien ik bij haar een ietwat positieve ervaring had -zie hoger bericht- was ik bij gebrek aan beter in de A-straat vorige week nogmaals bij haar binnengestapt. Deze keer vond ik het onderonsje maar middelmatig, en heb besloten haar niet meer te bezoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan