Recensie Cris,/Adina/Dana, Nieuwpoort/Roeselare 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
17
21/10/21
19
7
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/adina-new-last-week.html
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik vond de foto's op haar profiel best leuk. Dus maakte ik een afspraak. Bij het binnenkomen in het appartement werd ik geleid naar de slaapkamer. Haar vriendin zat in de zetel met haar telefoon in de woonkamer.
Qua persoonlijkheid was ze eigenlijk best lief. Geen probleem met haar. Op de foto's is ze wel een heel stuk jonger.
Pijpen met condoom en daarna zij op mij wat aan het rijden. Ze heeft kleinere borsten. Maar liever klein en naturel dan big and fake.
Van positie gewisseld. Echter was het leven wat uit mijn jongeheer. What's wrong? Vroeg ze. Ik zei dat ik wat nerveus was. Ze stelde me gerust. Toen begon ze mijn balzak aan te raken. wat wel wat stimuleerde.
Maar plots hoorde ik in de woonkamer er naast dat haar vriendin bezoek had van een andere vriendin. Ze zaten luid te praten. En op een of andere manier vond ik dit opwindend. Terwijl ik in doggy haar zat te neuken met op de achtergrond die twee dames met maar en deur van me verwijderd. Bij elke stoot groeide hij. Ik bleef maar rammen. Harder en harder. Haar billen kletsen op mijn dijen. De vrouwen ernaast begonnen luider te praten. Ik kon me niet meer houden En ik spoot een gigantische lading in het condoom.
Ik kleedje me aan. Ze gaf me nog enkele kussen. Bij het buitenkomen groette ik de dames en was ik een ervaring rijker.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/cris-new-in-town.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze meid heb ik al enkele malen bezocht in Roeselare en vond dat ze ook een recensie verdiend. Deze meid heb ik de afgelopen jaren al meerdere keren bezocht op verschillende adressen in de stad , eerst was het op de brugsesteenweg , daarna in de wallenstraat ( wallen heb je hem 😜) en nu ontvangt ze bij het polenplein in centrum van Roeselare. Ze spreekt perfect Engels en ze is de dame vannop de foto. Haar vriendin vond ik niet zo goed maar daar schrijf ik geen recensie over want dat is het helaas niet waard. Maar Cris / vroeger Dana verdiend dit wel. 80€ voor een half uur betaalde ik toen telkens voor 30 minuten plezier . Ze vraagt Max 150 euro voor 1 uur. Telkens ging de betaling zeer vlot met een glimlach , maar 1 van de dates die ik had bleef me wel heel hard bij , ik wou haar omhelzen en terwijl ik dat deed greep ze me precies met volle goesting recht en lekker zacht in mijn balzak het voelde zo heerlijk aan dat ik moest kreunen van genot en dat vond ze duidelijk zeer leuk. Maar een andere keer dat ik dan een date had was ze erg ongelukkig plots na een telefoontje ze was van haar melk en was aan het wenen, ik heb haar dan getroost en dat wond ze achteraf zeer lief , pijpen is matig , bedanken deed ze met een spontane kus op de mond , rukken deed ze goed , alles is met condoom , 1x klaarkomen , en niet in de mond, maar toch ben ik niet overtuigd op een of andere manier. Een duidelijk kenmerk tijdens de date : ze staat jouw op te wachten aan de ingang van haar deur , zodra de lift open gaat staat ze voor jouw neus . Ze komt meschien wat grof of kort over maar dat zijn vooral de eerste minuten. Ze wacht duidelijk af als ze jouw kan vertrouwen of betrouwbaar en hygiënisch bent

Feedback voor de girl : steek meer tijd in je uiterlijke zodat je fris voor je date en op een leuke manier kan stralen ( haartjes stijlen , leuke kleedje of lingerie of beiden ) en zo komt alles meer tot zijn recht !

Vroeger noemde ze zichzelf de koningin op RL. Maar nu is dat precies al een stuk minder maar toch ze verdiend een recensie ! 6,9/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het was een goeie vriendin van Sonya. Ze deden vroeger trio's samen. Bij Cris ben ik nooit geraakt. Van Sonya( toen nog Eda) was ik niet echt tevreden. Wel een mooie dame.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan