Recensie Cristal (Col), Den Haag, Doubletstraat 31 k2 4,73 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Lichaamsbouw
Mollig
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Ik weet niet zeker of ik de naam juist heb, maar ze zit naast de andere Dominicaanse in de passage

Normaal ga ik niet naar binnen bij rokende dames, maar er was niet veel keuze.
Ze is op zich wel lekker en lekker vol. Ze heeft lipo lidtekens.
Niet echt klik. Niet even lekker verkennen van te voren. Persoonlijk voelt niet oprecht. Condoom om slappe lul en zo zitten dat ik nergens bij Kan.
Ik werd niet echt hard ...ze wilde doggy....en als ik hard werd kon normaal tramposa.....was ze natuurlijk niet van plan.
Flinke tijd gestoot en werd wel hard...ze heeft ten slotte een lekkere Latina kont.
Na een tijdje vroeg ze om melk en vroeg ik haar plat doggy. Nou de melk duurde even. Ik kreeg een opmerking dat ik er hard voor moest werken.
Ja ze heeft niet enorme druk gezet of afgeraffeld....maar ze heeft liever klanten die snel spuiten en weg.
Wel gekletst...maar niet echt gevoel dat ze oprecht connectie probeerde te maken.
Leuk voor een keertje niet voor een tweede keer.
Ook de tabakslucht in mijn kleren is al een goede reden om niet terug te gaan

Hygiene geef ik onvoldoende ivm tabakslucht...verder is ze wel schoon

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Vanmiddag rond 4 uur de lieve Cristal bezocht in doublet. Bij binnenkomst zette ze wat bachata op en begon ze tegen me aan te schuren en me af te trekken, nou dat begint goed, dacht ik nog 😏 wel was dr kamer echt super benauwd en dr spiegel was beslagen. Dan schoongemaakt en toen begon het feest en ja wat een topper is het! Goede blowjob en toen doggy en toen haalde ze hem eruit en kreeg ik weer een blowjob en toen weer doggy en toen klaargekomen met condoom. Ik heb zoiets niet eerder meegemaakt eerlijk gezegd 😳, wat een werk-ethiek heeft deze lieve dame. Na afloop wat in het Spaans gepraat en vroeg ze zich af via welke winkel ik mijn petten koop, uiteraard heb ik de website gedeeld en zeer tevreden vertrokken. 100% herhaalgevaar

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
  3. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Vandaag met dit lekkere weer wezen wandelen. In eerste instantie bij de geleen gekeken of het Dominicaanse snoepje Eva er was, helaas niet dus op door naar de doubies.
Met een korte pitstop voor een spa geel...

De doubies was rustig na wat rondes gelopen te hebben zag ik Colombiaanse Cristal, deze al wel eens eerder bezocht in het verleden. Ze kijkt altijd een beetje somber maar eenmaal binnen is zij echt heel leuk en spontaan, je moet wel spaans spreken trouwens.
Ik had nog wat leuks mee gebracht, wat nieuwe kleding setjes. Ze was er erg blij mee, en het stond haar heel goed.

Kortom wederom een leuke ervaring wat ook wel dicht bij een GFE zit.
Ps. Zij gaat volgende maand weer naar Cartagena voor vakantie dus dan moeten wij haar even missen.

Ik weet niet zeker of ik de naam juist heb, maar ze zit naast de andere Dominicaanse in de passage

Normaal ga ik niet naar binnen bij rokende dames, maar er was niet veel keuze.
Ze is op zich wel lekker en lekker vol. Ze heeft lipo lidtekens.
Niet echt klik. Niet even lekker verkennen van te voren. Persoonlijk voelt niet oprecht. Condoom om slappe lul en zo zitten dat ik nergens bij Kan.
Ik werd niet echt hard ...ze wilde doggy....en als ik hard werd kon normaal tramposa.....was ze natuurlijk niet van plan.
Flinke tijd gestoot en werd wel hard...ze heeft ten slotte een lekkere Latina kont.
Na een tijdje vroeg ze om melk en vroeg ik haar plat doggy. Nou de melk duurde even. Ik kreeg een opmerking dat ik er hard voor moest werken.
Ja ze heeft niet enorme druk gezet of afgeraffeld....maar ze heeft liever klanten die snel spuiten en weg.
Wel gekletst...maar niet echt gevoel dat ze oprecht connectie probeerde te maken.
Leuk voor een keertje niet voor een tweede keer.
Ook de tabakslucht in mijn kleren is al een goede reden om niet terug te gaan

Hygiene geef ik onvoldoende ivm tabakslucht...verder is ze wel schoon
Deze recensie hoort hier niet thuis
Dit betreft een andere Cristal.

Cristal hier boven beschreven is mollig en rookt dit in tegenstelling tot de Cristal van de Doublet.

Dus gaarne weer verplaatsen zoals oorspronkelijk is aangemaakt.

Cristal, den Haag, rose passage k4

Ik weet niet waardoor het precies is fout gegaan, maar het topic van Cristal uit de rose passage k4 is weg.
inderdaad, maar dat was ook een andere dame.
De Cristal van de Doublet had ook goede recensies en zat al heel lang op dezelfde kamer.
Het lijkt mij zaak om de recensies zo zuiver mogelijk te houden en in ieder geval per dame een recensietopic.

Terug
Bovenaan Onderaan