Recensie Cristal (Colombia), Den Haag, Doubletstraat 31 k2 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanavond weer bij Crystal langs geweest.. Wat een lieve topper blijft het toch. Ze weet gewoon echt hoe je een man moet plezieren, daar kunnen die Oostblok kippetjes echt nog wat van leren.
Heerlijk zoals ze even achterstevoren over je lul zakt en je naar die strakke billen mag kijken die voor je op en neer gaan.
Lekker knuffelen kan ze ook goed.. heerlijk wijfie.
Ze werkt ook gewoon 7 dagen per week de hele dag en avond, en dan toch zo'n service kunnen geven.. petje af.
Ik begreep dat ze 3 weken werkt, en dan 2 weken thuis.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eergisteren middag op bezoek geweest bij Cristal. Voor een instap tarief heb ik een hele goede service gekregen van haar. Zoenen, borsten en tepels likken en zuigen, stevige knuffel, wrijven en schuren tegen elkaar, zij friemelt lekker aan mijn lul. Na een tijdje in 69 beland. Zij pijpt heerlijk mc in deze positie en ik mag haar kut en kont zoenen, niet likken. Na deze uitgebreide voorspel, heb ik alleen 1 standje nodig om klaar te komen, missionaris.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik bezoek Crystal eigenlijk te weinig, maar omdat ik nog maar zo heel af en toe in de Doublet kom tref ik haar niet altijd.

Altijd als ik bij haar kom is ze zeer hartelijk, en je voelt je meteen thuis bij haar. Ze helpt altijd even met mij piemel wassen die dan ook in no time bijna tot aan het het plafond komt.

We doen altijd eerst ff knuffelen om in de stemming te komen, waarbij ik altijd de hele tijd aan haar kont moet komen.. heerlijk stevig en goed gevormd. Ze zoent ook altijd heerlijk overal, helaas geen tongzoenen maar dat respecteer ik.
Pijpen doet ze heerlijk sloppy en redelijk diep, alhoewel ze mijn apparaat zeker niet helemaal weg kan werken, hoeft ook niet natuurlijk.

Haar nog even gevingerd en diverse standjes (doggy is altijd een must bij haar).
Als afsluiter liet ze zichzelf over mijn lul zakken en begon mij ritmisch op de maat van de muziek klaar te rijden..
Ik kwam klaar in het condoom, nog even nagenieten en een praatje, en tevreden weer naar huis.
 
Hallo allemaal. Weet iemand of Cristal nog in het land is? Ik rij vaak speciaal voor haar naar Denhaag en meestal spreek ik af via whatsapp maar helaas krijg ik geen reactie sinds een paar maanden. Dank
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bij afwezigheid van Laura maar eens naar andere pareltjes op zoek gegaan. 1 daarvan was deze Crystal. Gordijntje was vaak en snel dicht waardoor ze waarschijnlijk goed plat geneukt wordt. Goed teken. Dus maar even binnen voor haar deur gewacht. Vorige klant werd uitgelaten en ik was de volgende.

Kort verhaal. Prima 50 Euro sex gehad. Mooie meid, hele fijne billen en vriendelijk. Op z'n hondjes met haar kontje naar achteren mag je lekker tekeer gaan en kan ze het goed hebben. Klaar gekomen en weer naar buiten.

Prima zekerheidje en stand in als anderen er niet zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan