- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Arabisch
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-cristina-full-services-without-condom-2.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
Onlangs eens afgesproken met deze dame 20 jaar gaf ze aan die goed voorzien is.
www.redlights.be
Bij aankomst deed deze knappe verschijning open, direct de kleedkamer ingegaan en begon we beide te voelen bij elkaar.
Na betaling elkaar in ons blootje gezet, begon deze dame een irritante muziekje af te spelen.
Op bed gelegd begon ze op de muziek te dansen en voelde ik al wat vreemd aan en plots begon ze te pijpen en hield ze haar benen gesloten en liet me merken dat ze daar liever niet geraakt wilde worden.
Tongzoenen deed ze niet wat op haar profiel wel degelijk vermeld staat.
Voor een half uur betaald maar na tien minuten er de brui aan gegeven en kreeg ik dat vraag of alles okay was, wat ik duidelijk aangaf niet te zijn.

New Cristina full services without condom
Hello! I am Cristina a 20 year old girl. I am here to fulfill your sexual pleasures and fantasies. My hygiene is very clean and I am a

Na betaling elkaar in ons blootje gezet, begon deze dame een irritante muziekje af te spelen.
Op bed gelegd begon ze op de muziek te dansen en voelde ik al wat vreemd aan en plots begon ze te pijpen en hield ze haar benen gesloten en liet me merken dat ze daar liever niet geraakt wilde worden.
Tongzoenen deed ze niet wat op haar profiel wel degelijk vermeld staat.
Voor een half uur betaald maar na tien minuten er de brui aan gegeven en kreeg ik dat vraag of alles okay was, wat ik duidelijk aangaf niet te zijn.