Recensie Crystal (ipv Wendy), Antwerpen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nachtburgemeester

Wandelaar
58
16/11/22
52
6
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/wendy-new-in-town.html
Totale kosten (in euro)
160
Eergisteren een afspraak geregeld via whatsapp met Wendy. Dit gebeurde duidelijk via een 3e persoon dus vroeg ik om wat extra uitleg en garanties over de dame in kwestie. Spreekt ze engels? Ja. Wat is de prijs? 160/u. Service? The usuals: bj without, 69, licking pussy, various positions, kiss, massage etc..

Aangekomen op het adres (antwerpen noord, eilandje, mooie buurt en modern nieuw app) deed een andere dame de deur open, namelijk deze "crystal"

Dat was best een red flag aangezien ik een date met iemand anders had geboekt.
Omdat dit best een heel mooi en lief meisje is heb ik toch besloten door te gaan met de date.
Spreekt jammer genoeg maar 2 woorden engels en ik heb een hekel aan communicatie via een vertaal app.

Crystal zelf ziet er fantastisch uit en is super lief en beleefd dus daar heb ik niks op aan te merken.
We begonnen met een flesje wijn en wat geknuffel op bed om dan geleidelijk aan uit de kleren te gaan. Haar naturelle borsten zijn heerlijk en wat een prachtig kontje heeft deze jonge colombiaanse !

Alles verliep vlot en correct tot ik haar poesje wou verwennen.. ze stopte me meteen om te zeggen dat dit extra bijbetalen was! Ik neem nooit extra cash mee en liet haar weten wat ik via whatsapp had meegekregen ivm de service.
Uiteindelijk mocht ik dan toch gewoon doen waar ik voor kwam, maar ze wou me dan wel terug zien voor een volgende date (?).. vreemd allemaal en het leek wel alsof ze zo iets probeerde bij te verdienen.
Kussen wou ze ook niet zei ze, hoewel na haar poes lekker lang verwend te hebben met tong én vingers (wat ze toch behoorlijk lekker vond aan het trillen te voelen), begon ze me zelf spontaan te zoenen met overgave.
Dan ging ze over tot bj wat ze met cd deed, waarbij ze het cd erbarmelijk wist aan te brengen zodat er nog amper leven in mn kleine kwam! Hierop heb ik haar gevraagd een nieuw cd aan te brengen waarna ze me een iets te korte maar wel goede pijpbeurt wist te geven.

Dan over naar het intieme, eerst zij on top met een goed ritme en tempo. Ik kon haar heerlijke kontje goed en hard over mn lul schuiven wat zalig was. Dan in missio goed kunnen doorstoten om te eindigen in doggy (heerlijk zicht in die positie), waar ze uiteindelijk na zo'n dikke 5 min met haar hoofd in de lakens lag te kreunen. Zalig om zo met men handen over haar rug te glijden naar haar nek en ze stevig te nemen met af en toe een lekkere spank op die fantastische billen! Wat was dat genieten om zo in haar klaar te komen!

Uiteindelijk afgesloten met een meer dan behoorlijke massage, waar ze best wel wat van kan. Niet enkel het standaard gewrijf, nee,... echt met de knokels, ellebogen en gevoel voor anatomie als het ware.

Uiteindelijk was het dus voor mij best wel een geslaagde date, behalve dan dat het 1. niet de dame in kwestie was, 2. ze geen engels sprak en 3. ze extra geld wou (uiteindelijk niets extra betaald) voor pussy licking. En dan nog de bj met cd. Dit laatste vond ik op zich ook niet zo'n probleem.

Ik heb de "operator" laten weten wat ik vond van deze misleidende praktijken maar betwijfel of zulke personen hier überhaupt rekening mee houden, zolang de meisjes maar opbrengen.

Herhalingsgevaar 50/50 omdat dit echt wel een goddelijk jong Latina meisje is en er ook totaal geen rush was om me buiten te werken, eerder een goede gfe, maar de misleiding vind ik wel minder.
Denk dat ik al bij al geluk had dat de dame in kwestie gewoon goed was. Voor hetzelfde geld heb je pech met iemand anders.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zowel Wendy als Crystal adverteren nog. Ik heb gemerkt dat de meeste van die jonge Colombiaanse vrouwen via een onbetrouwbare operator werken. Geplande dates worden niet gevolgd, doorgeschoven of whatever. Dat netwerk is eigenlijk wel amateuristisch en al even problematisch als het Chinese.

Terug
Bovenaan Onderaan