Cuckold fetish - samen dame bezoeken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

livingwild

Newbie
21
03/11/21
23
8
Dag collega wandelaars,

Ik heb een cuckold fetish waar ik graag eens iets mee wil doen.
Ik zou het spannend vinden om samen een dame te bezoeken. Jij laat je pijpen of neukt de dame. Ik kijk enkel toe.

Helemaal op het einde lik ik je sperma dan van haar lichaam.
Ik ben bereid de helft van de kost te betalen zodat het voor jou goedkoper is om de dame te bezoeken.
Indien interesse reageer hier of stuur een PM.

Ik kan regio Antwerpen, Vlaams-Brabant, Oost-Vlaanderen en Limburg. Ook zuiden van NL kan voor mij aangezien ik een wagen heb en gerust wat wil reizen hiervoor

Dag collega wandelaars,

Ik heb een cuckold fetish waar ik graag eens iets mee wil doen.
Ik zou het spannend vinden om samen een dame te bezoeken. Jij laat je pijpen of neukt de dame. Ik kijk enkel toe.

Helemaal op het einde lik ik je sperma dan van haar lichaam.
Ik ben bereid de helft van de kost te betalen zodat het voor jou goedkoper is om de dame te bezoeken.
Indien interesse reageer hier of stuur een PM.

Ik kan regio Antwerpen, Vlaams-Brabant, Oost-Vlaanderen en Limburg. Ook zuiden van NL kan voor mij aangezien ik een wagen heb en gerust wat wil reizen hiervoor
Mij zou het absoluut wel een extra kick geven met een toeschouwer erbij terwijl ik seks heb. Ken jij toevallig ook een dame die daarvoor te vinden is? Zelf ken ik een shemale waar ik regelmatig mee date en die daar geen bezwaar tegen zou hebben mits een kleine bijkomende vergoeding. Wij neuken meestal mekaar om beurt dus kan je 2 x sperma likken!
PS: is in de buurt van Antwerpen/Berchem

Mij zou het absoluut wel een extra kick geven met een toeschouwer erbij terwijl ik seks heb. Ken jij toevallig ook een dame die daarvoor te vinden is? Zelf ken ik een shemale waar ik regelmatig mee date en die daar geen bezwaar tegen zou hebben mits een kleine bijkomende vergoeding. Wij neuken meestal mekaar om beurt dus kan je 2 x sperma likken!
Klinkt geweldig! Heb je privé gestuurd

Lijkt wel een bonuskaart van de Albert Hein die je aanbiedt.

Dubbelop voor de prijs van een omdat het met een Shemale gebeurd en iedereen blij , mooi kan het leven soms zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan