Wil je sperma van een andere man proeven of je eigen sperma?
Ik hou wel van cummkis, maar enkel en alleen met mijn zaad. Andermans zaad, NEEN!
Voor diegenen die het maar iets vreemds (of wat dan ook) vinden, bedenk even dat je vrouw, of welke partner dan ook, toch ook jouw sperma in hun mond nemen en eventueel ook slikken.
Zo leerde ik het 45 jaar geleden met mijn (nu ex) vrouw. Zij kon geweldig lekker pijpen en was helemaal niet vies van een slokje sperma. Integendeel, geen enkele druppel zaad liet ze verloren gaan. Alles verdween telkens netjes in haar keeltje. Ik had helemaal niet te klagen.
Op een zekere keer had ze me weer lekker gepijpt en heel mijn lading in haar mondje ontvangen. Maar in plaats van te slikken wat ze normaal altijd deed kwam ze plots met half open mondje, ik kon het zaad zien zitten, naar me toe om te tongzoenen. Even wild eik me afweren,
"ik ga toch geen sperma in mijn mond nemen" ging het door mij heen. Maar in een fractie van een seconde besefte ik plots
"Zij neemt toch ook mijn sperma in haar mond en slikt het door ook", en heb haar meteen heerlijk getongzoend. Toegegeven, de allereerste keer vond ik het misschien toch wel wat vreemd, maar lang heeft dat niet geduurd. Het is nadien bijna een constante gewoonte geworden. Of wanneer ik in haar kutje gespoten had drukte ze haar druipende kut in mijn gezicht om haar weer proper te likken (en nog eens klaar te komen) En ook dan wilde ze haar deel van mijn sperma hebben. Dus cumkis en cumswap is voor mij (ons) nooit een probleem geweest. Ik hou er inderdaad wel van, en een dvp die me dat kan geven heeft bij mij een streepje voor.
Nog even ter herinnering, dit alles enkel en alleen met mijn sperma. Anders is het een no go.