Algemeen Curaçao

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er zijn op Curacao vele snacks waar je wat kunt eten en drinken. Hier ook vele dames die daar rondhangen op zoek naar paydate. Wel handig als je een beetje Spaans spreekt want de dames komen veelal uit Venezuela, Colombia,Dom Rep etc.
Ja daar ben ik ook wel eens geweest, ook leuk en vooral ook heel gezellig. Maar het echte gevoel van een club en keuze (en (semi) legaal) vind ik altijd het fijnst. Er is ergens een club, huis met meerdere dames. Vlak achter de straat waar veel van de dames nu privé ontvangen. Alleen ik kan dat niet meer terugvinden. Weet ook niet of het nog bestaat ;-). Was een jaar geleden wel open...!
 
Ja daar ben ik ook wel eens geweest, ook leuk en vooral ook heel gezellig. Maar het echte gevoel van een club en keuze (en (semi) legaal) vind ik altijd het fijnst. Er is ergens een club, huis met meerdere dames. Vlak achter de straat waar veel van de dames nu privé ontvangen. Alleen ik kan dat niet meer terugvinden. Weet ook niet of het nog bestaat ;-). Was een jaar geleden wel open...!
"Vlak achter de straat waar veel van de dames nu privé ontvangen".

Beste brammetje, stuur me aub. ff een PB met die straatnaam . . . Alvast bedankt!!
 
Sure, ik ben die straatnaam alleen vergeten, maar ik ga snel weer. Dan zal ik 'm sowieso met je delen. En graag ook tips andersom. Wil dus het liefst 'wandelen' of bordeel bezoek en geen thuisontvangst. Ik wil kunnen kijken, kiezen, keuren, wisselen, dat sfeertje proeven... Maar anders voldoet thuisontvangst, ik zou niet anders weten nu op Cura! #weallmisscampo
 
Ben weer 'op' Curacao en weet nog steeds niet beters dan die website (die dus prima is). Mijn oog viel op Valentina. Ze is ietsje minder lekker dan op de foto's maar wel heel leuk, dat is ook wel fijn. En als je van groot (geholpen) houdt, zij is het! Bordelen, loophuizen etc nog steeds niet gevonden. Weet iemand of blauwe lampjes wat zeggen.. of is het toeval dat ik twee dames heb bezocht en dat daar blauwe lampjes bij de poort hingen?
 
Weet iemand of blauwe lampjes wat zeggen.. of is het toeval dat ik twee dames heb bezocht en dat daar blauwe lampjes bij de poort hingen?
Dan hebben ze ofwel de kerstversiering vroeg opgehangen ofwel de rode lampjes waren op of er zijn daar transseksuelen of shemales te vinden ( een theorie die ik vroeger op Hookers wel eens gelezen heb maar niet kan bevestigen)
Het kan natuurlijk ook zijn dat een van de dames zwanger was en van een jongetje bevallen is
 
Blauw beschikbaar ?
dat zou mooi zijn! maar ik weet het niet en heb niet het lef om het te proberen. net weer terug van een prepago date(je) via de site. niet de jongste of knapste maar botergeile grappige Colombiaanse. CIM, beso negro all inn. Niet omdat ik erom vroeg, maar omdat ze aanvoelde dat ik dat wel geinig vind! half uurtje genot voor 100 NAF. kom daar nog maar eens om!
 
dat zou mooi zijn! maar ik weet het niet en heb niet het lef om het te proberen. net weer terug van een prepago date(je) via de site. niet de jongste of knapste maar botergeile grappige Colombiaanse. CIM, beso negro all inn. Niet omdat ik erom vroeg, maar omdat ze aanvoelde dat ik dat wel geinig vind! half uurtje genot voor 100 NAF. kom daar nog maar eens om!
Hoeveel is 100 NAF op dit moment ?
 
dat zou mooi zijn! maar ik weet het niet en heb niet het lef om het te proberen. net weer terug van een prepago date(je) via de site. niet de jongste of knapste maar botergeile grappige Colombiaanse. CIM, beso negro all inn. Niet omdat ik erom vroeg, maar omdat ze aanvoelde dat ik dat wel geinig vind! half uurtje genot voor 100 NAF. kom daar nog maar eens om!
Voor de niet taalkundig onderlegden onder ons: beso negro all in???
 
Heb in het verleden op Hookers wel een om een Spaanse woorden lijst gevraagd, ook in het topic Curacao. Besar Frances is tongzoenen. Chupar sin condon is pijpen zonder. Maar dat was nog in de tijd voor Google translate . . . .
Misschien best handig om bijvoorbeeld om hiervoor een topic te openen in het " clubhuis" . Er zijn genoeg spaanstalige dvp in Nederland om op te oefenen. En de meeste latinas kunnen een paar spaanse woorden wel waarderen.
 
Ha, ben ik weer! Ik ga over ruim een maandje weer die kant op! Iemand nog andere tips dan die site die ik zelf al noemde (die goed werkt)? Ik ben vooral op zoek naar een bordeel(tje). Beter dan Campo wordt het nooit, maar er zal inmiddels toch wel iets zijn? Het 'shoppen' is voor mij even belangrijk als de daad ;-), vandaar!
 
Ha, ben ik weer! Ik ga over ruim een maandje weer die kant op! Iemand nog andere tips dan die site die ik zelf al noemde (die goed werkt)? Ik ben vooral op zoek naar een bordeel(tje). Beter dan Campo wordt het nooit, maar er zal inmiddels toch wel iets zijn? Het 'shoppen' is voor mij even belangrijk als de daad ;-), vandaar!
Ik ben nu op het eiland en als ik heel eerlijk ben valt het aanbod van de website een beetje tegen. Veel dames die heel veel dezelfde foto's gebruiken met een ander nummer. Vermoed dat het een huis is waar meerdere dames zitten. Verder moeizaam contact te maken, of ze reageren al helemaal niet.
 
Ik ben nu op het eiland en als ik heel eerlijk ben valt het aanbod van de website een beetje tegen. Veel dames die heel veel dezelfde foto's gebruiken met een ander nummer. Vermoed dat het een huis is waar meerdere dames zitten. Verder moeizaam contact te maken, of ze reageren al helemaal niet.
Klopt veel dezelfde indd. Maar ik heb wel goede ervaringen met bereik en wat ze doen etc. Er komen er wel een aantal via een bureau. Maar die doen alleen outcall, dus geen huis (helaas). Dat zou mooi zijn! Ik ga gauw zelf weer op onderzoek uit ;-). Succes hoop dat je nog een paar mooie ervaringen krijgt. Vergeet ze vooral niet hierbij delen!
 
Ik ben nu op het eiland en als ik heel eerlijk ben valt het aanbod van de website een beetje tegen. Veel dames die heel veel dezelfde foto's gebruiken met een ander nummer. Vermoed dat het een huis is waar meerdere dames zitten. Verder moeizaam contact te maken, of ze reageren al helemaal niet.
En heb je nog nieuwe 'ingangen' ontdekt. Ik ben er dus over een paar weken pas weer, maar voorpret is ook leuk ;-). Happy new year trouwens!
 
Terug
Bovenaan Onderaan