WHEM Cyndy, Den Haag, Sexjobs

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat een vrouw... ze is echt alles in 1. Je moet je melden per telefoon als je bij een snackbar bent zodat discretie van gewaarborgd is. Ze doet open in een spijkerbroek met blouse. Beetje logisch ook wel want de auto s rijden achter mi. Maar het kan een domper zijn. Even op de bedrand gekletst waarna ze al snel over mijn been wrijft. Wat het fijne gesprek onmogelijk maakt voor mij.
Als de kleren uit gaan wauw in een woord. Wat een geil lijf en 100% puurheid. Die gele bollen staan stevig een beetje een vetramdje maar niet te veel. Echt nog nooit zo 'n lekker lijf in mijn handen gehad.
Ze begint te pijpen en geloof mij een wikkel kan ze er van maken.
Als ik tussen ahaar benen voel is ze nat. Zonder middelen gewoon echt geil nat.

Heerlijk gebeukt echt topper.

Min punten ze doet in dagelijkse kleding open het huis staat vol dozen
Maar zeker plus is dat je en goed met haar kan kletsen en ze echt geniet. Ze is in alles puur natuur
 
@Deenigeechte : welkom als nieuw lid .
Goede keus joh👍 en best een lekkere ding die meid.

Het zou leuk zijn als je jouw verhaal eerst ff naleest en bij sommige zinnen de weggevallen tekst toevoegt en dan vervolgens kopieërt .
Dan kan je er een recensie van maken in privé-ontvangst Zuid-Holland.
Leuk voor ons en ook voor alle overige wandelaars.

Graag dan ook de beoordeling over de dame invullen , zoals pijpen met of zonder , vingeren en beffen of je dat ook gedaan hebt.

Misschien kan je dit tevens beschrijven en in je mooie verhaal verwerken.

Ben benieuwd.
 
Laatst bewerkt:
Wat een vrouw... ze is echt alles in 1. Je moet je melden per telefoon als je bij een snackbar bent zodat discretie van gewaarborgd is. Ze doet open in een spijkerbroek met blouse. Beetje logisch ook wel want de auto s rijden achter mi. Maar het kan een domper zijn. Even op de bedrand gekletst waarna ze al snel over mijn been wrijft. Wat het fijne gesprek onmogelijk maakt voor mij.
Als de kleren uit gaan wauw in een woord. Wat een geil lijf en 100% puurheid. Die gele bollen staan stevig een beetje een vetramdje maar niet te veel. Echt nog nooit zo 'n lekker lijf in mijn handen gehad.
Ze begint te pijpen en geloof mij een wikkel kan ze er van maken.
Als ik tussen ahaar benen voel is ze nat. Zonder middelen gewoon echt geil nat.

Heerlijk gebeukt echt topper.

Min punten ze doet in dagelijkse kleding open het huis staat vol dozen
Maar zeker plus is dat je en goed met haar kan kletsen en ze echt geniet. Ze is in alles puur natuur
Fijn man, ik ga meteen 20 afspraken plannen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan