WHEM Dahlia Dordrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben een paar weken geleden in Villa Weizigt, bij binnenkomst betaald en een drankje genomen.
Ik heb even lekker gezwommen en gebruik gemaakt van de sauna om vervolgens samen met Dahlia privé naar een VIP kamer te gaan en uiteraard eerst afgerekend voor de dame.
Eens boven op de kamer uit de kleren, woooooow wat een mooie (puur natuur) borsten en een zoniet nog mooiere kont waardoor mijn lul gelijk fier overeind stond waar ze eerst wat aan begon te sabbelen en al snel vol begon te pijpen, haar toch moeten afremmen voor ze een een hele lading zaad had gekregen, dus de rollen omgedraaid en d'r heerlijke kutje mogen beffen waardoor ze na een tijdje kompleet begon te shaken en heel mijn gezicht onder haar kutvocht zat, mmmmmmmm heerlijk!!
Het neuken daarentegen voelde ik een beetje als plichtmatig maar dat kwam misschien ook een beetje door mezelf, omdat ik al snel mijn rubbertje in haar kutje vol spoot. Achteraf nog een beetje gemasseerd geweest en toen de Jacuzzi vol was zijn we daar nog even samen in gedompeld.
Was toch weer wel een geslaagde date deze meid met een heerlijk lijf!
 
Terug
Bovenaan Onderaan