WHEM Meesteres Dahlia Kerkrade

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoogstens tijd voor mij om een bijdrage te leveren, daar ik 200 lichter ben, maar vooral omdat meesteres Dahlia het verdiend.

Zojuist bij meesteres Dahlia geweest. Was een tikkeltje nerveus daar het al een tijdje geleden was dat ik een meesteres heb bezocht. Maar dit werd al snel weggenomen door de hartelijke en spontane ontvangst.

Eerst duidelijke afspraken en grenzen/verwachtingen/wensen besproken en daarna de betaling afgehandeld.

Ze ontvangt in kerkrade in een ruim privé appartement. Ze is een Nederlandse jonge & verzorgde mooie meid met een leuke babbel. Ze heeft een andreas kruis/bok en een heel assortiment aan attributen. En ze geniet overduidelijk zelf ook van de sessie, en doet ook haar best om waar voor je geld te geven. Na afloop nog een babbeltje gemaakt, waar ze aangaf ook graag feedback te horen.

Al met al ben ik zeker blij dat ik geweest ben, en heb een heerlijk uur gehad. Ze weet wat ze doet en gaat hier ook in op, herhalingsgevaar is zeker aanwezig. Ben normaal niet zo van het delen, maar vond toch wel echt dat het nu mijn plicht was. Weinig ervaringen gehad waar ik zo positief over kan zijn.

Vond het eveneens jammer om te horen dat ze de laatste tijd last heeft van "no shows"... Zoveel aanbod is er niet in meesteressen te limburg, en dit is een oprechte eerlijke meesteres, die veel beter verdient naar mijn inziens op basis van mijn ervaring. Kortom: zeker een aanrader als je een goede sm sessie zoekt, niet twijfelen en laat je verrassen (zoals mij) en laten we hier zuinig op zijn.
 
Zij heeft daar misschien niets mee te maken maar er is geen afspraak met haar te maken. Als ze denkt dat ze ze niet genoeg aan jou kan verdienen blokkeert ze je zonder reden. De advertentie op sexjobs is ook ineens verdwenen
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan