Recensie Daisy, Diane's Secret, Den Haag 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik kwam vandaag weer bij Daysy uit, nadat mijn eerdere poging bij Sibel geen succes was (we zijn amicaal uit elkaar gegaan). Maar Daysy was vandaag heel afstandelijk en ongeïnteresseerd... dwz, tot na de seks. Opeens was zoenen op de mond niet meer mogelijk. Dat heeft ze tot nu toe altijd nog gedaan. Ik vroeg of zoenen in nek en hals etc nog wel mocht. Ze zei van wel, maar ook "I don't like it, but I let you do it." Ik dacht: 'oei, dit zit niet goed! Dit hoor ik voor het eerst, zo ken ik haar helemaal niet.' En normaal is ze zo goedlachs, maar nu zag ik de hele tijd niet eens een glimlach. Ze weet wat ik lekker vind en neemt daartoe gewoonlijk het initiatief, maar nu niet. Zelfs het uitkleden leek plichtmatig en ze keek in het geheel niet blij.

Na de seks kwam het hoge woord eruit: ze had me zien binnenkomen en dacht dat ik voor haar kwam. Toen kreeg ze door dat ik voor een ander kwam en toen dat geen succes bleek, ik naar haar ging. Dat vond ze niet leuk. Ze vond het geen probleem als ik een ander bezocht, maar wel als ik eerst naar een ander ging en dan naar haar. Op het 'waarom' van dat onderscheid kreeg ik geen antwoord. Ik vind het maar raar. Ik moest toch ook op haar wachten omdat ze met een andere man op de kamer was? Dan zeg ik ook niet: 'ik wil niet dat je met mij naar de kamer gaat, nadat je bij een ander bent geweest.'

Nadat dit uitgesproken was, was ze opeens weer haar oude lachende en babbelende zelf en hebben we samen gedoucht en heeft ze me gewassen. Maar de seks op zich had ik zsm afgemaakt, omdat er geen plezier aan te beleven was op deze manier. 45 min geboekt maar in 30 min klaar incl. 10 minuten douchen en aankleden. Vond ik ook niet erg want ik wilde ook liever weg. Haar lichaam windt me nog altijd ontzettend op, dus het neuken ging wel; kwam zelfs opvallend snel klaar. Maar voor het orgasme reis ik geen anderhalf uur heen en anderhalf uur terug.
Klote voor je, man. Ze moet niet zo maf doen, hoor. Bijna bezitterig.
 
€115, om exact te zijn. Kijk, ik wil hier niet net doen alsof dvps geen mensen zijn zonder gevoelens. Het zijn geen robots die ons op bevel moeten bedienen. Het blijft mensenwerk. Maar ik had liever gehad dat: a) ze dit bij aanvang had verteld, dan hadden we het uit de weg kunnen ruimen, en b) bij eerdere dates had aangegeven sommige handelingen niet fijn te vinden, dan was ik er niet mee doorgegaan. Nu voelt het met terugwerkende kracht niet goed.
 
Toevallig zie ik dit topic op de voorpagina staan. Het is een meisje met een boel smoesjes. Helaas. De eerste vijf keer ofzo dat ik met haar op de kamer was, waren helemaal prima. Ik dacht ook nog, "Nou merk er helemaal niks van, dat ze bij latere dates zoveel minder is." Tot ze dat dus wel was. Ik vertel hier niks nieuws natuurlijk, maar wel frappant dat het beeld zo hetzelfde is bij een hoop mensen hier. Maar na het topic gelezen krijg ik toch weer zin om een keer langs te gaan. :rolleyes:
 
€115, om exact te zijn. Kijk, ik wil hier niet net doen alsof dvps geen mensen zijn zonder gevoelens. Het zijn geen robots die ons op bevel moeten bedienen. Het blijft mensenwerk. Maar ik had liever gehad dat: a) ze dit bij aanvang had verteld, dan hadden we het uit de weg kunnen ruimen, en b) bij eerdere dates had aangegeven sommige handelingen niet fijn te vinden, dan was ik er niet mee doorgegaan. Nu voelt het met terugwerkende kracht niet goed.
Maar werkt het zo? @Deug-genietje? Is het niet een markt van vraag en aanbod waar wij de vragers zijn en de Daisy's de aanbieders? Als ik nou autoradio's verkoop, dan heb je klanten die een zilverkleurige autoradio willen of ze willen een zwarte of eentje met kleine knoppen of juist grote, enz. Als ik dan een radio verkoop die het niet goed doet, dan ga ik toch failliet? Wat zoeken wij bij een DVP? Ikzelf zoek dan opwinding, een mooie meid, een lekker beurt, intimiteit met een leuk jong ding dat ik niet zou krijgen als ik het geld niet zou neerleggen. Daar leg ik het geld voor neer. Zij moet het dan bieden. Wil ze dat niet, dan krijg je een rare situatie. Wil een klant die autoradio met die mooie grote knoppen, mag ik dan zeggen: nee, die verkoop ik niet aan jou. je kan alleen die kleine radio krijgen met minder functies - maar wel voor dezelfde prijs als die mooie radio. Wedden dat die klant meteen weg is? Toch maken wij zo'n situatie elke keer mee. We betalen de volle mep, maar iedere keer gaan we naar binnen met een groot vraagteken.
 
Ik wil geen mensen met levenloze koopwaar vergelijken, daar voel ik me niet prettig bij.

En @Happierdude je moet natuurlijk doen wat je zelf wil, maar ik vind het wel opvallend dat je direct na een minder goede beschrijving, en het ophalen van je eigen minder goede herinneringen, eindigt met dat je zin hebt haar weer te zien. Dat vind ik nogal tegenstrijdig. Ik snap het ergens wel, hoor. Ik heb in geen enkel ander privéhuis ooit een meisje gezien dat zo 100% aan m'n fysieke voorkeuren voldoet. Zelfs gister was ik bij het neuken zó klaar; ik kon het gewoon niet inhouden: zo krap en uitzicht op zo'n lekker lijf. Maar juist daarom moeten we niet teveel denken met onze pik. 😉
 
Ben ik nou gek of staat Daisy regelmatig niet meer in het lijstje van dames bij DS en wordt ze toch steeds weer toegevoegd. De ene keer wel met foto's en de andere keer weer niet. Ook haar naam verandert zo nu en dan. Nu heet ze weer Desy….
Zou het een beetje rommelen met haar en DS? Of met haar persoonlijk? Ik ben niet eerder bij haar geweest maar zou het wel willen proberen. Maar omdat ik graag vaker afspreek met een dame zou ik wat meer zekerheid willen hebben of het wel goed gaat met haar en van plan is om te blijven bij DS. Heeft iemand meer info over haar? Mag ook in privé bericht.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
€115
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren de gok gewaagd en voor het eerst bij Daisy geweest. Had ik eerder moeten doen!
Ik vond haar nog mooier dan ik had verwacht. Haar service was prima. Vooral het pijpen (mc) was erg geil waarbij ze me bleef aankijken en haar tongetje goed gebruikte en af en toe ook erg diep ging.
Ze is wel heel erg petite en je moet voorzichtig zijn. Voor mij geen probleem, ik die het graag rustig aan en met gevoel.
 
Gisteren de gok gewaagd en voor het eerst bij Daisy geweest. Had ik eerder moeten doen!
Ik vond haar nog mooier dan ik had verwacht. Haar service was prima. Vooral het pijpen (mc) was erg geil waarbij ze me bleef aankijken en haar tongetje goed gebruikte en af en toe ook erg diep ging.
Ze is wel heel erg petite en je moet voorzichtig zijn. Voor mij geen probleem, ik die het graag rustig aan en met gevoel.
Heerlijk!
 
Gisteren de gok gewaagd en voor het eerst bij Daisy geweest. Had ik eerder moeten doen!
Ik vond haar nog mooier dan ik had verwacht. Haar service was prima. Vooral het pijpen (mc) was erg geil waarbij ze me bleef aankijken en haar tongetje goed gebruikte en af en toe ook erg diep ging.
Ze is wel heel erg petite en je moet voorzichtig zijn. Voor mij geen probleem, ik die het graag rustig aan en met gevoel.

Ik zie 4 sterren bij zoenen. (Tong)zoent ze tegenwoordig? Want dan ga ik haar ook weer bezoeken. Was de enige echte reden dat ik haar niet meer bezoek.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan