Recensie Daisy, Diane's Secret, Den Haag 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rondwandelaar

Meubelstuk
Forumpionier
2.056
08/07/21
4.938
28
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=Daisy
Totale kosten (in euro)
115
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag was alweer mijn vijfde bezoekje aan Daisy, en ze gaat me nog steeds niet vervelen. Wat een heerlijk meisje, zeg! Ik kan zo ongelooflijk genieten van haar kleine petite lichaampje en haar lieve, gekke persoonlijkheid. Dat laatste komt overigens altijd pas goed los na een tijdje op de kamer. Laat je niet in de war brengen als je met Daisy naar de kamer gaat en ze in eerste instantie nog niet eens kijkt met wie ze eigenlijk vertrekt. Ik heb wel eens meegemaakt dat ze pas op de kamer zag dat ik het was. Soms kan het ook even duren voordat ze 'in de stemming' is. De ene keer is dat vrijwel meteen, de andere keer duurt het een beetje langer. Sommigen zouden dat als afstandelijk kunnen ervaren, maar in mijn ervaring kun je heel gemakkelijk het vrolijke, gezellige meisje in Daisy naar buiten brengen. Als dat het geval is, heb je aan haar een heel fijn, lief meisje waar je ook lekker mee kan lachen. Ik vind zo'n relaxte sfeer in ieder geval belangrijk tijdens een bezoekje aan een dvp.

Ze ontving me in een prachtig geel topje en -zoals zo vaak- in een geruit schoolgirl rokje. Dat alleen al vind ik supergeil om te zien, maar dan maakte ze van haar mooie lange zwarte haren ook nog een ponytail en was het feest helemaal compleet! In de advertentie op DS' site staat dat ze een Lolita type is en dat klopt ook helemaal. Er staat ook dat ze een B-cupje heeft, maar daar klopt -gelukkig- niks van. Maak daar maar AA van (of AAA, als dat bestaat), en wat zijn ze heerlijk. Ze passen perfect bij haar frêle slanke lijfje en haar al even kleine kontje. Als dat je type is, zit je bij Daisy goed.

Eenmaal opgewarmd heeft ze me super verwend. Met veel enthousiasme heeft ze me knettergek gemaakt door me zalig te zoenen en likken in nek en aan oren, wat mijn ultieme zwakte is, en wat ze zo lekker deed, dat ik haar nooit meer wilde laten gaan. Omgekeerd heb ik ook iedere centimeter van haar prachtige lichaam uitgebreid verkend. Toen het condoom eromheen ging heeft ze me lekker gepijpt terwijl ik m'n handen niet van haar borstjes en kontje kon afhouden, en toen ik zowat op knappen stond zijn we overgegaan tot 'de daad'. Ik kon het helaas niet heel lang volhouden. Meestal heb ik daar geen problemen mee en regelmatig duurt het me zelfs wat té lang, maar met Daisy onder me was het toch al snel gebeurd.

Daarna hebben we nog héél fijn uitgebreid liggen knuffelen en kletsen. Haar Engels is niet heel goed, maar genoeg om op basis niveau te kunnen communiceren. Het leidt soms ook tot grappige misverstandjes waar we dan hardop om kunnen lachen. Ik ga haar gekroel en geknuffel iig missen, maar niet voor lang, want ik zal niet lang wachten om haar weer op te zoeken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Banana10 Je kunt gewoon binnenlopen; de deur aan de straatzijde is gewoon open. Dan moet je eerst de trap op en de overloop over naar een gemeenschappelijke 'huiskamer'. Daar word je ontvangen door de gastvrouw. Er staan verschillende banken en stoelen waarop je kan plaatsnemen. Er kunnen ook andere klanten zitten. Sommige dames zitten er ook (anderen zitten achter een soort muurtje voor meer privacy). Dan kun je aangeven of je voor een specifieke dame komt. Als je al een afspraak hebt gemaakt kun je dat ook zeggen. Je kunt daar pinnen of contant betalen, en in een zetel wachten tot je meisje je komt ophalen om naar de kamer te gaan
 
Vandaag weer bij Daisy geweest. Was eigenlijk de bedoeling vorige week al, maar toen viel ze op het laatste moment uit (altijd bellen voordat je op pad gaat!). Vanmiddag was het dan toch zover. En jeetje, wat ben ik verslaafd aan haar lijfje, zeg! Elke keer weer als ze zich uitkleedt, is m'n mind weer blown... wow. Ik word zo geil van d'r, en dat heeft zij ook door (ik zeg het haar ook) en dat vindt ze zo'n compliment, dat ze er zelf ook passioneler van wordt.

De vorige keer zat ze misschien wat minder lekker in d'r vel want toen moest ze wat 'opstarten', maar deze keer was ze weer vanaf het begin die guitige kleine enthousiaste wervelwind. Ze houdt ervan te lachen en met humor breek je iedere keer weer het ijs met haar.

Maar op een gegeven moment wilde ik het natuurlijk wel wat intiemer en serieuzer maken en heb ik spreekwoordelijk de touwtjes in handen genomen. Wat volgde was een fijne vrijpartij met heerlijk voorspel, waarbij Daisy zowaar nieuwe sensaties bij me wist op te roepen...!

Dan na een korte maar adequate pijpbeurt klom ze bovenop me. En niemand rijdt zoals Daisy rijdt. Ik heb het althans nog niet meegemaakt. De meeste dvps die ik heb bezocht maken er in cowgirl een beetje een potje van; vaak verlies ik door gebrek aan gevoel dan ook wat aan hardheid. Maar Daisy zet zich zo in, dat ik haar een paar maal moest manen om rustiger aan te doen, of ik zou al klaarkomen. Of zou het komen door het uitzicht op dat petite lichaampje en mooie gezichtje? Het was ook heerlijk zoenen in dit standje, en dat voerde de druk ook wel op.

Na een tijdje dan geswitcht naar doggy, waar ze af en toe probeerde bij me vandaan te leunen, vanwege "you're too long". Maar ondanks dat kwam ik wel in een lekker ritme, met uitzicht op een klein kontje en in de spiegel dat gezichtje. Ik kwam dan ook snel richting een hoogtepunt (ik verbaas me er altijd over hoe gemakkelijk dat gaat bij haar), en hoe gaat dat dan, heren? Als je bijna komt, ga je iets sneller en harder. Dat kon ze blijkbaar moeilijk hebben want ze bewoog steeds verder naar voren. Maar ik zat midden in m'n orgasme dus ik moest 'achter haar aan' om me in haar te houden tijdens het klaarkomen. Dat was best ongemakkelijk en moeilijk om je zo letterlijk in bochten te wringen terwijl je aan het komen bent. Maar de kreten van Daisy die daarmee gepaard gingen waren ook wel super geil. Al wilde ik haar natuurlijk geen pijn doen.

Daarna hebben we ons op het bed laten vallen. Ze vroeg of ik in missio wou; ze had niet eens door gehad dat ik klaargekomen was! Ik heb sorry gezegd dat ik eventjes zo wild deed, en legde uit dat ik midden in m'n orgasme zat en toen begreep zij het ook en was het weer goed. We hebben nog een tien minuutjes samen geknuffeld en gekletst en toen was het tijd om te gaan. Ongetwijfeld tot snel weer.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
350
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen donderdag een afspraak met Daisy gehad. Was supergaaf. Ze is een leuke goedlachse meid. Communicatie was in het Engels. Ze spreekt weinig tot geen Nederlands maar dat mocht de pret niet drukken. Verschillende standjes gedaan. Pzc was extra mits schoon etcetera zoals bij velen (50€). Ze gaat me vaker zien.
 
Anaal niet
Beffen wel, wordt niet gezien als extra denk ik
Zoenen ook mits frisse adem etc.
Vingeren weet ik niet.
Maar nogmaals, de service verleend aan wandelaar 1 hoeft niet hetzelfde te zijn als bij wandelaar 2. Denk dat we wel bekend zijn met het phenomeen dat er een wandelaar de zelfde service eiste omdat ie het op een of andere forum had gelezen.
 
Voor de volledigheid en om andere wandelaars een goed totaalplaatje te geven, zal ik consistent zijn en ook een iets mindere ervaring delen. Als ik de hoogtepunten beschrijf, moet ik ook zo eerlijk zijn om een andere ervaring te delen, nietwaar?

Vorige week was ik weer eens bij Daisy, en het was wel goed, maar niet zoals de voorgaande keren waar ik zo enthousiast van was. Ik heb wel eens recensies over haar gelezen, op Hookers en zelfs op DS eigen forum, dat Daisy op de automatische piloot draaide en weinig betrokken leek, en dat herkende ik voorheen helemaal niet. Maar vorige week was dat eerlijk gezegd wel een beetje zo. Het was zeker niet slecht, ik heb genoten, maar dat was vooral omdat ik me zo laafde aan haar lichaam dat ik heerlijk vind, en omdat ze zo ontzettend strak voelt bij het neuken. Daisy zelf was een beetje afwezig, ging enigzins automatisch door de handelingen, en deed alles vrij kort ook (kort pijpen, kort rijden).

Iedereen kan natuurlijk een mindere dag hebben, en ik zal zeker nog eens teruggaan, maar ik miste de passie van de eerdere bezoekjes.
 
Na vandaag denk ik dat ik de bezoekjes aan Daisy even 'on hold' zet. Ik merk eigenlijk dat het de laatste tijd steeds minder wordt. Aan het begin is ze steeds langer bezig met 'lakens halen', 'naar de wc' etc terwijl ik in de kamer zit te wachten.

Ze begint steeds moeilijker te doen over zoenen, ze probeerde al meteen een condoom over m'n slappe lul heen te doen nog voordat we goed en wel op bed waren (werd een kleine discussie), en het voorspel -wat ze eens zo uitgebreid en vol overgave deed- werd nog sneller dan de vorige keer afgeraffeld. Ook de pijpbeurt was korter dan kort. Het neuken op zich was wel lekker, maar ze probeert er nu steeds een handje tussen te doen, en het is constant van "not too deep" terwijl ik er nog maar half in zit. Heb dat handje wel een paar keer met zachte aandrang kunnen verwijderen, maar toch.

Misschien als ik een tijdje niet meer ga, dat het automatisme er een beetje vanaf gaat; dat ze niet denkt dat ik toch wel terug blijf komen. Het zal wel moeilijk worden, want als ik er weer aan denk hoe ik haar 'prone bone' nam met uitzicht op dat kleine kontje en haar vertrokken gezichtje in de spiegel, word ik toch wel weer erg geil... Maar nee, ik moet nu voet bij stuk houden.
 
Na vandaag denk ik dat ik de bezoekjes aan Daisy even 'on hold' zet. Ik merk eigenlijk dat het de laatste tijd steeds minder wordt. Aan het begin is ze steeds langer bezig met 'lakens halen', 'naar de wc' etc terwijl ik in de kamer zit te wachten.

Ze begint steeds moeilijker te doen over zoenen, ze probeerde al meteen een condoom over m'n slappe lul heen te doen nog voordat we goed en wel op bed waren (werd een kleine discussie), en het voorspel -wat ze eens zo uitgebreid en vol overgave deed- werd nog sneller dan de vorige keer afgeraffeld. Ook de pijpbeurt was korter dan kort. Het neuken op zich was wel lekker, maar ze probeert er nu steeds een handje tussen te doen, en het is constant van "not too deep" terwijl ik er nog maar half in zit. Heb dat handje wel een paar keer met zachte aandrang kunnen verwijderen, maar toch.

Misschien als ik een tijdje niet meer ga, dat het automatisme er een beetje vanaf gaat; dat ze niet denkt dat ik toch wel terug blijf komen. Het zal wel moeilijk worden, want als ik er weer aan denk hoe ik haar 'prone bone' nam met uitzicht op dat kleine kontje en haar vertrokken gezichtje in de spiegel, word ik toch wel weer erg geil... Maar nee, ik moet nu voet bij stuk houden.
Heb dezelfde ervaring dat ze laatste tijd steeds vaker naar de wc gaat of vraagt of ik niet wil douchen (ervoor en erna) terwijl ze dat hiervoor nooit deed
 
Ook ik moet mij helaas bij de negatieve ervaringen scharen. Ongeïnteresseerd, klokkijker, telefoonspeler, tijdvuller (met meerdere douches inderdaad), en, zonder al te veel op details in te willen gaan: onprofessioneel.

De seksuele handelingen zelf waren voldoende in kwaliteit, maar dat is in de context helaas niet zoveel waard. Zoenen doet ze inderdaad niet (meer) - "with nobody", in haar eigen woorden. Persoonlijke noot: aan mijn hygiëne ligt het niet en heb ik ook nooit klachten over gehad - eerder het tegenovergestelde.

Over het huis zelf ben ik wel positief: de gastvrouw is professioneel, bekwaam en gastvrij. Er loopt ook veel kwaliteit rond daar, echt vrouwen die het vak verstaan - en voor hen heb ik niets dan respect. Maar voor Daisy zou ik nieuwsgierige mensen die in dit topic informatie komen zoeken willen waarschuwen.

Wat het grote verschil is met de eerdere recensies weet ik niet. Misschien is deze dip tijdelijk. In dat geval zou een pauze haar wellicht goed doen. Maar misschien is ze gewoon uitgekeken op het vak. In dat geval zou een carrière-switch de beste optie zijn, voor zowel betalende klanten als Daisy zelf.
 
Ik vind (vond?) zelf Daisy juist een van de weinige goede opties bij het huis DS. Verreweg de meeste van de dames vind ik absoluut niet aantrekkelijk. Daarom was ik zo blij dat Daisy er was. Telefoon spelen is idd ook steeds meer toegenomen. Misschien tijdelijk idd, maar wellicht dat het ook helpt om eventjes een pauze in te lassen, dan kan het over een paar maanden weer 'nieuw' zijn, met hopelijk hernieuwde inzet. Want die eerste bezoekjes aan haar... oh la la, die waren fenomenaal!
 
Ik vind (vond?) zelf Daisy juist een van de weinige goede opties bij het huis DS. Verreweg de meeste van de dames vind ik absoluut niet aantrekkelijk. Daarom was ik zo blij dat Daisy er was. Telefoon spelen is idd ook steeds meer toegenomen. Misschien tijdelijk idd, maar wellicht dat het ook helpt om eventjes een pauze in te lassen, dan kan het over een paar maanden weer 'nieuw' zijn, met hopelijk hernieuwde inzet. Want die eerste bezoekjes aan haar... oh la la, die waren fenomenaal!
Klopt ja, ze was een jaar geleden begonnen en dan is alles nieuw. Ik denk dat zo een knappe meid toch wel genoeg klanten krijgt, of ze nou haar best doet of niet. Misschien dat het haar daarom minder boeit? Ben wel benieuwd dan waarom dat zo is. Maar goed dat is wellicht voor een ander topic
 
@SilentSky Ik vraag me af hoe ze het doet, qua aantal klanten. Want ondanks dat ik haar super lekker vind en ik niet de enige ben, weet ik ook dat voor veel mannen een grotere (of überhaupt een) borstpartij een vereiste is. Voor de 'curves' en grote kont die tegenwoordig zo 'in' zijn, moet je ook niet bij Daisy zijn. Voor mij is dat juist positief, laat dat voorop staan; dit is dus zeker niks ten nadele van haar. Maar ik probeer me in te denken in hoeverre mijn smaak een 'niche' is. Als ik Daisy was, zou ik juist proberen om de klanten die écht voor me gaan, aan me te binden. Maar goed, ik ben geen dvp natuurlijk...
 
Wisselende verhalen hier en heb daisy bezocht. Heel mooi om te zien en vriendelijk.

Ik was echter niet onder de indruk van haar service. Leuke meid om mee te kletsen, maar geen GFE. Had de indruk dat ze op automatische piloot zat. Heeft duidelijk geen plezier in dit werk.
De sex was wel lekker en pijpen was ok. Ze is wel lekker strak, dat wel…maar ze gebruikte gelijk glijmiddel en het voelde wel echt alsof ik de zoveelste was. Dat ben ik ook wel…maar dat straalt ze uit naar mij toe.
Heb veel beter meegemaakt. Als je perse Aziatisch wil dan kun je een bezoekje wagen…maar voor mij zeker geen herhaling waard. Heb voor hetzelfde geld echt véle betere service ervaren.
 
@SilentSky Ik vraag me af hoe ze het doet, qua aantal klanten. Want ondanks dat ik haar super lekker vind en ik niet de enige ben, weet ik ook dat voor veel mannen een grotere (of überhaupt een) borstpartij een vereiste is. Voor de 'curves' en grote kont die tegenwoordig zo 'in' zijn, moet je ook niet bij Daisy zijn. Voor mij is dat juist positief, laat dat voorop staan; dit is dus zeker niks ten nadele van haar. Maar ik probeer me in te denken in hoeverre mijn smaak een 'niche' is. Als ik Daisy was, zou ik juist proberen om de klanten die écht voor me gaan, aan me te binden. Maar goed, ik ben geen dvp natuurlijk...
Heb dezelfde smaak; met je eens. Ik hou zelf ook van kleine borsten en petite. Voor mij liever geen grote kont of borsten.
Heb ook niet de indruk dat Daisy klanten probeert vast te houden. Weinig jonge Aziatische vrouwen op de markt, maar petite met goede service genoeg hoor. Voor mij geen Daisy meer.
 
Wisselende verhalen hier

Waarbij opgemerkt moet worden dat de positieve ervaringen alleen aan het begin geplaatst werden.

De trend is - helaas - duidelijk.

wellicht dat het ook helpt om eventjes een pauze in te lassen, dan kan het over een paar maanden weer 'nieuw' zijn, met hopelijk hernieuwde inzet.

Zou mooi zijn, maar zelfs als er over een tijd wel weer positieve recensies komen, ga ik de gok zelf met Daisy niet meer wagen. Voor het bedrag dat ze ervoor ontvangt vind ik het risico op slechte service te groot.
 
Mm. Ikzelf heb hier niets van gemerkt.
Vorige week nog 4 uurtjes bij haar geweest.
De week daarvoor 2 uurtjes. Douchen voor en na is vrij normaal vind ik.
Ze klets de tijd niet echt vol. Ze is altijd lekker bezig. Neemt initiatief (Ze pijpt me ongevraagd enzo).
Ik vind haar nu nog top.
Wellicht weet ze wat ik prefereer.
 
Ik zou het best een keer willen proberen, maar om bij DS naar binnen te gaan staat me een beetje tegen. Hoeveel mensen zien je daar naar binnen gaan zeg maar... als je pech hebt de buren, en hun buren en.. etc.. maar goed, misschien beter ergens naartoe waar je denkt dat je niet gezien wordt. Of nu het slecht weer wordt een dikke jas en capuchon..
 
Ik zou het best een keer willen proberen, maar om bij DS naar binnen te gaan staat me een beetje tegen. Hoeveel mensen zien je daar naar binnen gaan zeg maar... als je pech hebt de buren, en hun buren en.. etc.. maar goed, misschien beter ergens naartoe waar je denkt dat je niet gezien wordt. Of nu het slecht weer wordt een dikke jas en capuchon..
Het zijn toch onbekenden? Die mensen ga je toch nooit meer zien. Ik heb daar lak aan. Na mijn vorige bezoek aan Daisy kwamen we op de overloop, waar een bezorger van PostNL stond te wachten. Ik geef Daisy nog een smakkerd op de mond, groet vrolijk die bezorger en loop weer naar buiten. Het zal vast niet de eerste keer zijn dat hij een klant ziet.

Overigens weet Daisy ook heel goed wat ik prefereer, alleen zit daar een dalende lijn in. Afijn, dat is al besproken. Ik vind het oprecht fijn voor Avalon dat zijn ervaringen goed zijn.
 
Na vandaag denk ik dat ik de bezoekjes aan Daisy even 'on hold' zet. Ik merk eigenlijk dat het de laatste tijd steeds minder wordt. Aan het begin is ze steeds langer bezig met 'lakens halen', 'naar de wc' etc terwijl ik in de kamer zit te wachten.

Ze begint steeds moeilijker te doen over zoenen, ze probeerde al meteen een condoom over m'n slappe lul heen te doen nog voordat we goed en wel op bed waren (werd een kleine discussie), en het voorspel -wat ze eens zo uitgebreid en vol overgave deed- werd nog sneller dan de vorige keer afgeraffeld. Ook de pijpbeurt was korter dan kort. Het neuken op zich was wel lekker, maar ze probeert er nu steeds een handje tussen te doen, en het is constant van "not too deep" terwijl ik er nog maar half in zit. Heb dat handje wel een paar keer met zachte aandrang kunnen verwijderen, maar toch.

Misschien als ik een tijdje niet meer ga, dat het automatisme er een beetje vanaf gaat; dat ze niet denkt dat ik toch wel terug blijf komen. Het zal wel moeilijk worden, want als ik er weer aan denk hoe ik haar 'prone bone' nam met uitzicht op dat kleine kontje en haar vertrokken gezichtje in de spiegel, word ik toch wel weer erg geil... Maar nee, ik moet nu voet bij stuk houden.
Ik heb jouw eerste recensies met veel plezier gelezen en deze jongedame stond al op mijn verlanglijstje. Maar het succes steeg haar zeker naar haar bolletje. Dit soort gedrag zie je ook terug bij een andere hele succesvolle massagesalon in DH. Zo zonde. Want hoeveel klanten zal ze niet gehad hebben dankzij jouw lovende verhalen over haar. En dan krijg JIJ nou zo'n service van haar:cautious:. Daar doet je het voor, zeg. Ik zou eggen: voorlopig links laten liggen die griet.
 
@Pippi Langkous Ik wil benadrukken dat het alleen maar om mijn persoonlijke, subjectieve beleving gaat. King of Avalon heeft duidelijk een andere mening. Ik maak me geen illusies over de invloed van mijn recensies. Ik denk niet dat GirlsReview nou heel bekend is buiten ons 'clubje'. IIg niet zoals Hookers destijds, vermoed ik. Je zou natuurlijk altijd een kennismakingsbezoekje kunnen brengen om te kijken hoe het jou vergaat. Want nogmaals, echt 'slecht' is het niet. Echt slecht is bijv. m'n recente ervaring met Jess bij Dynamite Privé (zie mijn profiel voor die recensie), en dat zul je met Daisy niet treffen. Het meest vervelende dat je met Daisy kan overkomen is dat je 'alleen maar' mag neuken met een prachtig slank meisje met een mooi gezichtje en het krapste kutje dat je ooit hebt gevoeld. Voor veel mannen is ook dat genoeg, en wellicht is zij daar ook achter gekomen.
 
Ik zou het best een keer willen proberen, maar om bij DS naar binnen te gaan staat me een beetje tegen. Hoeveel mensen zien je daar naar binnen gaan zeg maar... als je pech hebt de buren, en hun buren en.. etc.. maar goed, misschien beter ergens naartoe waar je denkt dat je niet gezien wordt. Of nu het slecht weer wordt een dikke jas en capuchon..
mondkapje en een zonnebril. is die pandemie tenminste nog ergens goed voor geweest
 
@Pippi Langkous Ik wil benadrukken dat het alleen maar om mijn persoonlijke, subjectieve beleving gaat. King of Avalon heeft duidelijk een andere mening. Ik maak me geen illusies over de invloed van mijn recensies. Ik denk niet dat GirlsReview nou heel bekend is buiten ons 'clubje'. IIg niet zoals Hookers destijds, vermoed ik. Je zou natuurlijk altijd een kennismakingsbezoekje kunnen brengen om te kijken hoe het jou vergaat. Want nogmaals, echt 'slecht' is het niet. Echt slecht is bijv. m'n recente ervaring met Jess bij Dynamite Privé (zie mijn profiel voor die recensie), en dat zul je met Daisy niet treffen. Het meest vervelende dat je met Daisy kan overkomen is dat je 'alleen maar' mag neuken met een prachtig slank meisje met een mooi gezichtje en het krapste kutje dat je ooit hebt gevoeld. Voor veel mannen is ook dat genoeg, en wellicht is zij daar ook achter gekomen.
Heb ook wel ziin om haar lekker doggy te nemen, kan voor mij ook voldoende zijn.. moet ze wel af en toe even achterom kijken en zeggen: ja schatje, lekker, knijp maar een beetje in m'n billen en kom maar lekker haha.. niet meer dan 10 min voor nodig hoor!
 
Ik kom al een tijdje bij Daisy en heb haar van de week voor het eerst anaal mogen nemen zonder bijbetaling. Als vaste klant is er wel degelijk meer mogelijk bij een goede klik en standaard een goede fooi. Het is maar net in welke bui ze is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan