Recensie Daisy, Diane's Secret, Den Haag 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik kom al een tijdje bij Daisy en heb haar van de week voor het eerst anaal mogen nemen zonder bijbetaling. Als vaste klant is er wel degelijk meer mogelijk bij een goede klik en standaard een goede fooi. Het is maar net in welke bui ze is.
Nonsens. Dames in een privéhuis vragen ALTIJD extra voor anaal, variërend van €50-100, áls ze überhaupt al anaal doen. Je liegt.
 
Stop met dat Daisy gezeik, dit is een recensie forum. Graag jullie conversatie privé voortzetten.
Beetje een onzinbericht dit, snap ook niet waarom het geliked is btw.

Volgens mij gaat dit juist om de ervaringen die er met Daisy zijn en praten de mannen erover. Ben daar wel in geïnteresseerd eigenlijk, jouw gebrul staat mij juist niet aan in deze thread!
 
Ook onzin om zo stellig te zijn! Heb het ook wel eens gehad dat ik voor een extra niet hoefde te betalen.
Niet voor anaal, niet in een privéhuis.

Wie Daisy kent, weet dat ze een tenger meisje is, die al moeite heeft met doggystyle als je iets bovengemiddeld geschapen bent. Dat ze überhaupt anaal zou doen is daarom al onwaarschijnlijk, maar dat ze dit ook nog zonder meerprijs zou doen, is volstrekte flauwekul. Dit is gewoon iemand die zichzelf interessant wil maken en net doen alsof hij meer is dan een ander.
 
Beetje een onzinbericht dit, snap ook niet waarom het geliked is btw.

Volgens mij gaat dit juist om de ervaringen die er met Daisy zijn en praten de mannen erover. Ben daar wel in geïnteresseerd eigenlijk, jouw gebrul staat mij juist niet aan in deze thread!
Ik begrijp heel goed dat je geïnteresseerd bent. Daisy wordt dagelijks besproken en het gaat telkens over haar 'slechte' service bij sommige. Bij een dame krijgt niet iedereen dezelfde service, bij de één is pz of anaal wel mogelijk en bij de ander weer niet. Die keuze ligt bij de dame zelf. Trouwens, als je zo geïnteresseerd bent, kan je Daisy zelf ook bezoeken en ervaren.
 
Niet voor anaal, niet in een privéhuis.

Wie Daisy kent, weet dat ze een tenger meisje is, die al moeite heeft met doggystyle als je iets bovengemiddeld geschapen bent. Dat ze überhaupt anaal zou doen is daarom al onwaarschijnlijk, maar dat ze dit ook nog zonder meerprijs zou doen, is volstrekte flauwekul. Dit is gewoon iemand die zichzelf interessant wil maken en net doen alsof hij meer is dan een ander.
Je hoeft mij niet interessant te vinden hoor. Stond er zelf ook wel van te kijken. Wie weet overkomt het jou ook nog eens. Succes verder.
 
Ik wil hier nog eens oproepen om van persoonlijke aanvallen en beledigingen af te zien op grond van een verschil van mening, ervaring of smaak!
Je hoeft uiteraard niet geloven wat een ander schrijft en dat kan jij dan ook schrijven, maar daar zijn dan verder geen aanvallen of verdachtmakingen bij nodig.
En nee, ik ben geen moderator.
Ik ben ook maar een eenvoudig lid die wil dat de sfeer hier fatsoenlijk blijft.
 
Ik begrijp heel goed dat je geïnteresseerd bent. Daisy wordt dagelijks besproken en het gaat telkens over haar 'slechte' service bij sommige. Bij een dame krijgt niet iedereen dezelfde service, bij de één is pz of anaal wel mogelijk en bij de ander weer niet. Die keuze ligt bij de dame zelf. Trouwens, als je zo geïnteresseerd bent, kan je Daisy zelf ook bezoeken en ervaren.
Nee hoor, zeker niet dagelijks, en als je de recensies bekijkt zie je dat die wisselend zijn, en bij sommigen, zoals ik, kun je zien dat er geleidelijk een verandering in zit over een periode van een jaar. Dat is allemaal concrete en nuttige informatie. Het is ook het doel van dit forum om die verschillende ervaringen te delen. Als je je daar aan ergert, is de oplossing heel simpel: volg dit topic niet langer.
 
Javaanse stond er aanvankelijk ook toen ik er voor het eerst kwam, pas later is dat verandert in Maleisisch. Ach, wat maakt mij dat ook uit. Ik vond die beschrijving voorheen wel geil, van "Lolita type, schoolmeisje, oogt superjong maar uiteraard 21" etc. ?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
115
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag voor de 4e keer in een half jaar bij Daisy langs geweest. Man man man, voor mij is zij wel een van de toppers die nog zeker wel haar uiterste best doet om het klanten naar hun zin te maken (binnen haar eigen grenzen natuurlijk). Ze oogt zeker in het begin, elke keer wat passief, en zoals eerder gezegd komt ze pas op de kamer wat meer tot leven en kijkt ze wie ze voor zich heeft. Maar dan lijkt ze snel te ontspannen, kan er altijd wel een lachje van af en probeert ze je op je gemak te stellen. Evt. kledingverzoeken zijn geen probleem en hoewel ze wel wat passief oogt, komt ze gedurende de date meer los en wanneer ze op gang komt kan ze je helemaal gek maken.

Voor mij dus een topbezoek, maar ze moet natuurlijk wel echt je type zijn (lees klein petite, asian, onschuldig ogend). Ik zal haar zeker blijven bezoeken zolang ze blijft zoals ze nu is. Enige reden waarom ik haar op de algemene beoordeling nog geen 5/5 geef, omdat ze best strikt lijkt in wat extra mogelijk is (en ik lees hierboven dat sommigen wandelaars wel meer 'voor elkaar krijgen'), maar wellicht komt dat nog!
 
Ik was vanmiddag, na enige afwezigheid, weer bij Daisy... eh, Daysy (heet ze nu?). Nog steeds beleef ik iedere keer verschillende 'wow' momenten met haar: als ze haar behaatje af doet en haar super kleine borstjes tevoorschijn komen; als ze helemaal naakt voor me ligt en ik haar van top tot teen kan bekijken en beroeren; en als ik ook maar eventjes pas van haar borsten heb kunnen genieten terwijl ze me heel langzaam aftrekt. Man, na een minuut sta ik al op springen! Zelf vind ze dit heel grappig. Ze is geamuseerd dat m'n ogen nog steeds twee keer zo groot worden en m'n mond open valt als ze me haar borstjes toont. Ook na al die eerdere keren. Ze blijft gewoon waanzinnig lekker. 🤤
 
Ik kwam vandaag weer bij Daysy uit, nadat mijn eerdere poging bij Sibel geen succes was (we zijn amicaal uit elkaar gegaan). Maar Daysy was vandaag heel afstandelijk en ongeïnteresseerd... dwz, tot na de seks. Opeens was zoenen op de mond niet meer mogelijk. Dat heeft ze tot nu toe altijd nog gedaan. Ik vroeg of zoenen in nek en hals etc nog wel mocht. Ze zei van wel, maar ook "I don't like it, but I let you do it." Ik dacht: 'oei, dit zit niet goed! Dit hoor ik voor het eerst, zo ken ik haar helemaal niet.' En normaal is ze zo goedlachs, maar nu zag ik de hele tijd niet eens een glimlach. Ze weet wat ik lekker vind en neemt daartoe gewoonlijk het initiatief, maar nu niet. Zelfs het uitkleden leek plichtmatig en ze keek in het geheel niet blij.

Na de seks kwam het hoge woord eruit: ze had me zien binnenkomen en dacht dat ik voor haar kwam. Toen kreeg ze door dat ik voor een ander kwam en toen dat geen succes bleek, ik naar haar ging. Dat vond ze niet leuk. Ze vond het geen probleem als ik een ander bezocht, maar wel als ik eerst naar een ander ging en dan naar haar. Op het 'waarom' van dat onderscheid kreeg ik geen antwoord. Ik vind het maar raar. Ik moest toch ook op haar wachten omdat ze met een andere man op de kamer was? Dan zeg ik ook niet: 'ik wil niet dat je met mij naar de kamer gaat, nadat je bij een ander bent geweest.'

Nadat dit uitgesproken was, was ze opeens weer haar oude lachende en babbelende zelf en hebben we samen gedoucht en heeft ze me gewassen. Maar de seks op zich had ik zsm afgemaakt, omdat er geen plezier aan te beleven was op deze manier. 45 min geboekt maar in 30 min klaar incl. 10 minuten douchen en aankleden. Vond ik ook niet erg want ik wilde ook liever weg. Haar lichaam windt me nog altijd ontzettend op, dus het neuken ging wel; kwam zelfs opvallend snel klaar. Maar voor het orgasme reis ik geen anderhalf uur heen en anderhalf uur terug.
 
Ik kwam vandaag weer bij Daysy uit, nadat mijn eerdere poging bij Sibel geen succes was (we zijn amicaal uit elkaar gegaan). Maar Daysy was vandaag heel afstandelijk en ongeïnteresseerd... dwz, tot na de seks. Opeens was zoenen op de mond niet meer mogelijk. Dat heeft ze tot nu toe altijd nog gedaan. Ik vroeg of zoenen in nek en hals etc nog wel mocht. Ze zei van wel, maar ook "I don't like it, but I let you do it." Ik dacht: 'oei, dit zit niet goed! Dit hoor ik voor het eerst, zo ken ik haar helemaal niet.' En normaal is ze zo goedlachs, maar nu zag ik de hele tijd niet eens een glimlach. Ze weet wat ik lekker vind en neemt daartoe gewoonlijk het initiatief, maar nu niet. Zelfs het uitkleden leek plichtmatig en ze keek in het geheel niet blij.

Na de seks kwam het hoge woord eruit: ze had me zien binnenkomen en dacht dat ik voor haar kwam. Toen kreeg ze door dat ik voor een ander kwam en toen dat geen succes bleek, ik naar haar ging. Dat vond ze niet leuk. Ze vond het geen probleem als ik een ander bezocht, maar wel als ik eerst naar een ander ging en dan naar haar. Op het 'waarom' van dat onderscheid kreeg ik geen antwoord. Ik vind het maar raar. Ik moest toch ook op haar wachten omdat ze met een andere man op de kamer was? Dan zeg ik ook niet: 'ik wil niet dat je met mij naar de kamer gaat, nadat je bij een ander bent geweest.'

Nadat dit uitgesproken was, was ze opeens weer haar oude lachende en babbelende zelf en hebben we samen gedoucht en heeft ze me gewassen. Maar de seks op zich had ik zsm afgemaakt, omdat er geen plezier aan te beleven was op deze manier. 45 min geboekt maar in 30 min klaar incl. 10 minuten douchen en aankleden. Vond ik ook niet erg want ik wilde ook liever weg. Haar lichaam windt me nog altijd ontzettend op, dus het neuken ging wel; kwam zelfs opvallend snel klaar. Maar voor het orgasme reis ik geen anderhalf uur heen en anderhalf uur terug.
Haha ik heb regelmatig een relatie gehad met Aziatische vrouwen en begin daar absoluut niet weer aan. Vind vrouwen in het algemeen moeilijk in te schatten maar Aziaten zijn werkelijk een mysterie.

Vind ze overigens vaak wel erg mooi dus tjah…soms maar gokken of Daisy in een goede stemming is of niet… 🤣
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan