Dame klaarpijpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Johnt

Newbie
5
12/01/22
0
Wie heeft goede ervaringen met een grootgeschapen dame klaarpijpen en die flink spuit. Bijvoorbeeld Katy of Tatiana uit Den Haag. Dit voor een goede CIM/CIF

Voorkeur voor latina dame regio Den Haag
 
Helaas alweer enige tijd in Londen. Een jaar of 3/4 geleden heb ik, in Amsterdam-Slotermeer, een uitstekende date gehad met Rebecca Ferreira, alias Pocohonta. Ik heb haar eerst stevig geneukt en toen zij mij. Toen ze terugtrok, dacht ik "jammer, this is it". Maar, condoom eraf en zwaaide ze haar pik voor m'n gezicht en trok ze zich klaar. Op dat moment, duwde ze haar onderdaan achter in m'n keel en kreeg ik een flinke sloot sperma te verwerken.

Om nooit meer te vergeten, zo geil. Ik heb d'r indertijd van Grindr of Planet Romeo opgevist. Dus geen gezeik over extra geld, integendeel, zelfs een goede discount.

Op SW staat ze als Rebecca Ferraz, dat is de recensie echter niet al te best. Er zijn betere recensies over haar te vinden:
 
Laatst bewerkt:
Omdat hoe je het ook went of keert….het blijft een vent met nepborsten.
En dat bedoel ik niet lelijk of zo voordat mensen over me heen vallen, en ik bezoek ze zelf ook regelmatig.
Kamagraman je kan dat "vent met nepborsten" tegen een trans zeggen en dan kunnen we haar reactie wel raden. Waarom doe je het hier?
 
Kamagraman bedankt voor je reactie.
Het is puur voor jou hoor. Met dit soort uitspraken kan je hier heftiger reacties krijgen en onbewust kan je dit naar je date/bezoek met een trans meenemen. En dan kan zoiets per ongeluk tussen je lippen glippen. Hou dit voor jezelf uit je gedachte om dat te voorkomen. 😉
 
Kamagraman bedankt voor je reactie.
Het is puur voor jou hoor. Met dit soort uitspraken kan je hier heftiger reacties krijgen en onbewust kan je dit naar je date/bezoek met een trans meenemen. En dan kan zoiets per ongeluk tussen je lippen glippen. Hou dit voor jezelf uit je gedachte om dat te voorkomen. 😉

Hij heeft vooral zichzelf er mee, met de gedachte 'vent met tieten'. Dat zou voor mij niet echt een geile gedachte zijn.😃
 
Wie heeft goede ervaringen met een grootgeschapen dame klaarpijpen en die flink spuit. Bijvoorbeeld Katy of Tatiana uit Den Haag. Dit voor een goede CIM/CIF

Voorkeur voor latina dame regio Den Haag
Klaar pijpen kost je al gauw 50 euro extra , en haar pik is echt nog hetzelfde als die van ons
Als ze dus al een paar keer gespoten heeft bij de klanten voor jou dan kan je het shaken
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan