Dame met brede vagina

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een vent die hele Wikipedia artikels knipt en plakt over de evolutie van de geslachtsorganen terwijl het gesprek daar niet over gaat, maar zo wel heel erg 'ontwikkeld' lijkt; een vent die vrouwen moet betalen om seks met ze te hebben en door het toneelstukje dat zij opvoeren denkt dat hij een combinatie Don Juan en Casanova is die hen doet trillen van genot; een vent die poppen neukt en doet alsof het levende wezens zijn met gevoelens à la Norman Bates... en ik ga daar dan tussen zitten. 🤦🏼‍♂️
ik vind mijn post toch enige relevantie hebben (en niets is geknipt uit wikipedia maar gewoon wat vergane kennis uit boeken die ik de laatste tijd lees)

Met mijn post wou ik gewoon aantonen dat een vagina een heel flexibel en veranderlijk orgaan is dat zich aanpast tijdens de verschillende stadia van seksuele opwinding en dus niet per definitie 'strak' of 'ruim' is.
 
Bekijk bijlage 169058
Dit project van de Engelse kunstenaar Jamie McCartney is wel geinig in deze context 🙂
Precies een mismaakte buttplug?! Toch gek hoe dit ding helemaal mee kan rekken niet? Is redelijk kort, maar toch past er daar soms (met veel moeite) een lange penis in.
Ik hou van het vrouwenlichaam!
 
ik vind mijn post toch enige relevantie hebben (en niets is geknipt uit wikipedia maar gewoon wat vergane kennis uit boeken die ik de laatste tijd lees)

Met mijn post wou ik gewoon aantonen dat een vagina een heel flexibel en veranderlijk orgaan is dat zich aanpast tijdens de verschillende stadia van seksuele opwinding en dus niet per definitie 'strak' of 'ruim' is.
Lees mijn bijdrage met een grote knipoog. 😉
 
Ja! En dan... om zeker te zijn van het (positieve) effect... eerst een keertje neuken met de instructeur... om de 'nul-lijn' te bepalen. Dan enkele weken oefeningen... en dan een eerste 'evaluatie'! Moet kunnen!
Ik herinner me van vroeger op reis in Spanje de funny t-shirts :
sex instructor, first lesson free
 
Als wandelaar tref je soms een dame die een brede vagina heeft. Al je het met haar doet voel je er nauwelijks iets van. Maar ja je kan het moeilijk van tevoren vragen :).
- Zijn er anderen, die dit ook als minder ervaren?
- Zijn er mannen die dit wel durven te vragen?
- Zijn er trucjes om hier achter te komen voordat je binnenstapt. Je zou misscien kunnen vragen doe je ook aan fisten.
- Of moet je het toch gewoon rechtstreeks vragen of ze lekker strak is?
Ik vind het echt gek dat er zo negatief wordt gereageerd op jouw terechte vraag. Een strak kutje is idd belangrijk, en zeker niet enkel afhankelijk van hoe hard een vrouw geniet, of de dikte van een pik.
 
Een vagina rekbaar omdat dat er baby door moet maar normaal gaat terug normaal omgan

Tijdens een bevalling wordt de vagina opgerekt (tot wel tien centimeter in diameter), zodat de baby erdoorheen kan. Dit oprekken gebeurt door het hoofdje van de baby zelf. Na de bevalling herstelt de vagina zich tot de oorspronkelijke omvang.bron wikipedia
 
Een vagina rekbaar omdat dat er baby door moet maar normaal gaat terug normaal omgan

Tijdens een bevalling wordt de vagina opgerekt (tot wel tien centimeter in diameter), zodat de baby erdoorheen kan. Dit oprekken gebeurt door het hoofdje van de baby zelf. Na de bevalling herstelt de vagina zich tot de oorspronkelijke omvang.bron wikipedia

.... zodat de volgende baby kan gemaakt worden..... vroeger hadden ze geen condooms enz en waren er gezinnen met 10 kinderen en meer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan