Dame met grote schaamlippen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

d4pleasure

Newbie
Forumpionier
9
01/07/21
6
3
Ik ben op zoek naar een dame met grote mooie schaamlippen die een goede befbeurt wel op prijs stelt..regio belgisch Limburg..mag ook Vl Brabant of vooraan Antwerpen zijn
 
Ik weet niet of topicstarter specifiek een BDSM ervaring zoekt. Schaamlippen die lekker te beffen zijn, kunnen ook best gevonden worden bij dames die bv GFE seks aanbieden. Een tip: nogal wat meisjes van Roemeense origine hebben leuke lipjes, die net ietsje gepronceerd zijn en die heel fijn aanvoelen bij het beffen. In het SKW kan ik je hiervoor Ina aanraden (Vingerlingstraat 8/2 - dag/nacht maar weldra even op vakantie) of ook Clara (Schippersstraat 24/3 - dag/nacht). Maar er zijn nog neer met leuke lipjes hoor.
 

Deze heeft ook flinke lippen... alleen bizar duur en doet bare en geen super ervaring gehad
 
Hoi,

Ik ben op zoek naar mijn allereerste ervaring met een DVP.
Daarom dus liefst een dame die me wat op mijn gemak stelt (behoorlijk zenuwachtig) en welke ook grotere schaamlippen heeft vermits dit al lang een fantasie is voor mij.

Regio Antwerpen, Vlaams-Brabant of Limburg zou fantastisch zijn.

Alvast bedankt
 
Hoi,

Ik ben op zoek naar mijn allereerste ervaring met een DVP.
Daarom dus liefst een dame die me wat op mijn gemak stelt (behoorlijk zenuwachtig) en welke ook grotere schaamlippen heeft vermits dit al lang een fantasie is voor mij.

Regio Antwerpen, Vlaams-Brabant of Limburg zou fantastisch zijn.

Alvast bedankt
Andrea, Antwerpse, maar al héél lang niet meer gezien in het SKW. Toffe madam, altijd nog een klapke achteraf.
 
Hoi,

Ik ben op zoek naar mijn allereerste ervaring met een DVP.
Daarom dus liefst een dame die me wat op mijn gemak stelt (behoorlijk zenuwachtig) en welke ook grotere schaamlippen heeft vermits dit al lang een fantasie is voor mij.

Dan zou ik Clara in Wommelgem zeker kunnen aanbevelen. Heeft grote lippen in mooie toffe meid.
Ik ben zelf ook nog op zoek naar andere dames met grote schaamlippen, mocht je er ook nog andere treffen. Graag een seintje.
Btw Martha te Brasschaat bij privé Nathalie heeft er ook lekkere. Ze is Pools.

Regio Antwerpen, Vlaams-Brabant of Limburg zou fantastisch zijn.

Alvast bedankt
 
Heb je er toevallig een recensie van geschreven?
Hieronder een vroegere recensie over haar van 2020:
-----------------------------------------------------------------
Gisteren Katharina bezocht. Zo stelde ze zich voor.
Ik had ze voorheen al bezocht, ik denk een 3-tal jaren geleden of zo iets.

Normaal zie je ze nooit achter haar raam. Toch gedurende de dag niet. Nu zag ik ze tussen 20u en 20.30u telkens staan tijdens mijn rondjes. Kiezen welk weer het morgen wordt kan niet, maar aan welke hoer ik mijn centen ga geven wel, en ik koos voor haar nu de mogelijkheid er was.

Wat ga ik erover vertellen. Kathy is een professional. Maar volledig in de positieve betekenis. Ze is heel vriendelijke op een natuurlijke manier. Je hebt het gevoel dat ze echt belangstelling toont ( ik weet wel beter ). En dat gevoel hebben is wel prettig.
Ze is ook niet in hetzelfde bedje ziek als vele anderen, upselling ipv klantenbinding is er niet bij.
Het is geen klaarkomen-en-go hoer zoals in een kiss-en-ride zone.

We waren wel nog maar 2 minuten bezig met de seks of ik moest al een time-out vragen. Ik had in het begin niet afgesproken wat er moest gebeuren ( ik hou niet van pijn) en ze had daar iets met pinnen op mijn testikels geplaatst en ik schreeuwde het uit.
Daarna veel zuigen en lekken, mijn lul tussen haar tetten en een witte streep trekken.

Nog meldenswaardig is haar kut. Het is natuurlijk een kut om aan te lekken, maar ze heeft wel heel grote schaamlippen, en een kut waar je zonder probleem met je vuist in kan.
Haar werkkamer is indrukwekkend en hier al eerder besproken geweest

Zoals vele vrouwen en meisjes in het SKW heeft ze ook een fantastisch geheugen. Ze herinnerde zich nog mijn vorig bezoek van jaren geleden toen de festiviteiten plaats vonden op de binnenkoer, en dat ik in ......; woonde. Het verbaast mij dat ik haar dit had verteld. Tja vroeger was ik
blijkbaar nog dwazer dan nu.

Samenvattend: tophoer met uitstekende service voor schappelijke prijs, waar je goed gehumeurd buiten komt.
 
Ik al 3 keer geweest als ze achter het

Dan kan je eventueel Katherina, de ''queen of sex '' van het skw eens bezoeken.
En het is best dat je eerst een afspraak maakt, want ik heb haar nog nooit achter haar raam gezien.
Hier de link van haar advertentie https://www.redlights.be/prive-ontvangst/fetish/your-bdsm-pleasures-come-true-in-my-dungeon.html
Als ze niet achter het raam zit , waar ergens in antwerpen ontvangt ze dan?
Zou haar graag deze week eens bezoeken.
Grtz
 
Als ze niet achter het raam zit , waar ergens in antwerpen ontvangt ze dan?
Zou haar graag deze week eens bezoeken.
Grtz
Volgens mij alleen in het SKWA.
Als ze niet achter het raam zit, is ze meestal bezet.
Staat de deur van haar kamer open, kan je eens gaan kijken aan her raam.
Best is een afspraak maken ( check haar website hiervoor )
 
Volgens mij alleen in het SKWA.
Als ze niet achter het raam zit, is ze meestal bezet.
Staat de deur van haar kamer open, kan je eens gaan kijken aan her raam.
Best is een afspraak maken ( check haar website hiervoor )
Ga ik doen bedankt!
 
Minnie, Spuistraat 17 boven Amsterdam. Dame is nu wel rond de 65 jaar maar ziet er verzorgd en vlot uit. Ken haar al heel lang, zo'n 15 jaar. Kom al jaren niet meer bij haar, omdat ik niet meer wandel in Amsterdam. Ze heeft heerlijke schaamlippen en kan enorm goed squirten als je haar beft. Geen idee of ze er nog is, afgelopen juni zag ik haar nog wel zitten op haar vertrouwde plek.
 
Patricia in Antwerpen. Ontvangt in een net appartement. Is top! Lekkere meid. Kan goed pijpen z.c. en neukt als een pro. Laat zich heel hard nemen en heeft aardige labia. Voor meerprijs mag je ook klaarkomen in haar mond.
 
Onlangs was er hier een post over Koko die vroeger in het Gentse werkte. Prachtig geile dame die ik mis in deze wereld en die, voor zover ik weet, geen gelijke heeft. Ze had ook super geile, heel grote, lange en lekkere schaamlippen die zich mooi rond je stijve spanden. Vlinder lippen of ze deden me daar toch aan denken.
Zijn er dames die zo'n lekkere schaamlippen hebben? Jammer dat ze dit nooit in hun advertenties zetten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan