Dames Achterhoek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hi! Misschien kan iemand me helpen. Ik ben op zoek naar Kim (ook wel Sofia geloof ik) die in sheerenberg ontving. Is alweer wat jaren geleden. Lekkere milf, dikke tieren.. Iemand enig idee?

1x geweest. Niet heel knap of zo maar wel gewillig en kan veel hebben. Pijpt zonder en neukt met. Aardige dame, nog niet zo lang in het vak

1x geweest. Niet heel knap of zo maar wel gewillig en kan veel hebben. Pijpt zonder en neukt met. Aardige dame, nog niet zo lang in het vak
Hoi. Bedankt voor je bericht. Kun je haar nog iets beter beschrijven? Type buurvrouw? En ontvangt ze in een nette woning?

Het is hier echt triest gesteld met het aantal dames.
Een paar moddervette golddiggers
Een paar optieloze dames
Een paar dames die je al snel te oud vinden
En een paar nzc gevalletjes
Wat er dan nog overblijft zijn wat fakers of superslecht presterende dames

Ik zoek al maanden, nee eigenlijk jaren naar een leuke vrouw hier zo'n 25km rondom Gendringen.

Laatst bewerkt:
Het is hier echt triest gesteld met het aantal dames.
Een paar moddervette goldiggers
Een paar optieloze dames
Een paar dames die je al snel te oud vinden
En een paar nzc gevalletjes
Wat er dan nog overblijft zijn wat fakers of superslecht presterende dames

Ik zoek al maanden, nee eigenlijk jaren naar een leuke vrouw hier zo'n 25km rondom Gendringen.
Nou Jan, ik zoek met je mee. Zelfde regio, maar wel iets ruimer. Voor mij is een Nederlandse afkomst ook belangrijk.

Ik woon al jaren in de Achterhoek, maar als je daar woont kun je ""over de grens" dus in Duitsland je heil zoeken. Zoek bijv. maar onder Nutten Kleve of onder een andere plaatsnaam ( Bocholt, Rees, Voerde) en je vind er een groot aanbod: Ladies.de ; Asialadies.de Er is genoeg te vinden zelfs op korte afstand van de grens. Veel succes!

Terug
Bovenaan Onderaan