Ik zou het niet persoonlijk maken.
Mijn favoriete dames app ik tussendoor ook wel eens Soms zonder bijbedoelingen, maar alleen om te vragen hoe het met ze gaat.
Ze geven dan meestal wel antwoord. Soms is het een werktelefoon en gebeurt dat dus pas als ze die even checken. Van sommige heb ik ook privenumer. En als het toevallig uitkomt geven ze dan ook wel aan wanneer ze weer terug zijn.
Maar er zijn ook dames die nooit op eigen initiatief zullen appen. Met een heel goede reden overigens, waar ik zelf nooit aan gedacht had. Namelijk, dat het voor bv niet alleenstaande mannen heel slecht kan uitkomen om die zomaar te appen. Die antwoorden dus alleen als ze toevallig net online zijn als ze jouw bericht zien binnenkomen, omdat ze dan weten dat ze het een gepast moment is. Er was een dame die ik wel tien keer had geappt en kreeg nooit antwoord. Tot ze opeens wel reageerde en een afspraak zo gemaakt was. Zij hield dus ook deze handelswijze aan. Verder was er namelijk geen enkel probleem.
Ik vind het, op de dames die ik beter ken na, soms zelfs vervelend als ze zelf gaan appen dat ze er weer zijn. Voel ik me toch een beetje onder druk gezet.
Onlangs kreeg ik een app van een dame die hier slechts een paar dagen was met wat vriendinnen (op vakantie, zei ze) en mij graag wilde ontvangen (voor een vakantie zakcentje). Was tijdje terug even populaire dame, en offiieel nooit terug gekomen op Kinky. Geen idee of en wat er waar van was. Maar heb het niet gedaan. Ik vroeg haar ook: waarom ik? Ik had haar maar eenmaal bezocht en we hadden nou niet gelijk een hele hechte band. Ze antwoordde omdat ze me aardig vind. Of dat waar was of dat ze wellicht 10 aardige mannen had benaderd, daar heb ik geen idee van natuurlijk