Dames die eerst willen dat je bij ze doucht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rimon

Meubelstuk
2.922
09/10/21
4.216
19
We hebben hier allemaal mee te maken gehad. Je hebt net thuis gedoucht je bent fris en fruitig en kom je bij een dame thuis zegt ze eerst even douchen jij. Persoonlijk vind ik het onzin want als je schoon bij een dame bent aangekomen waarom zou je dan weer moeten douchen? En douchen bij een dame gaat meestal ook van je tijd af.
 
Antwoord is denk ik vrij simpel. Ze hebben waarschijnlijk of:
1) Nare ervaringen gehad met onhygiënische mannen die wel hadden aangegeven thuis gedoucht te hebben. Dus nemen ze zeker voor het onzekere.
2) of ze zijn bovengemiddeld gesteld op hygiëne.
3) of sommige mensen kunnen na 10 minuten in de bus/auto/fietsen alweer flink gezweet hebben.

Het laatste maar minst waarschijnlijke is dat ze tijd willen afsnoepen.

Overigens douche ik altijd voordat ik op bezoek ga en als een dame me niet vraagt te douchen (wat ik liever ook niet wil) stel ik toch onbewust mijn vraagtekens bij hun eigen hygiëne😅

En liever de douche dan al die pamperdoekjes.
 
Laatst bewerkt:
Recent nog meegemaakt dat een dame zei dat ze liever heeft dat klanten douchen of toch in ieder geval zeker hun handen wassen want als je hun poesje wil betasten en dit gebeurt door meerdere mannen per dag willen ze het daar toch proper houden om geen infecties of dergelijk op lopen.
Voordat je binnen bent op de kamer heb je bv. al deurklink van auto of andere klinken vastgehad en het geld waar naar zeggen heel wat vuiligheid kan aanhangen.
 
Recent nog meegemaakt dat een dame zei dat ze liever heeft dat klanten douchen of toch in ieder geval zeker hun handen wassen want als je hun poesje wil betasten en dit gebeurt door meerdere mannen per dag willen ze het daar toch proper houden om geen infecties of dergelijk op lopen.
Voordat je binnen bent op de kamer heb je bv. al deurklink van auto of andere klinken vastgehad en het geld waar naar zeggen heel wat vuiligheid kan aanhangen.
Handen wassen is toch iets heel anders dan douchen. Meestal zijn die hygiene freaks ook niet de meest fijne dames om seks mee te hebben, want ze letten op alles zelfs tijdens de seks.
 
Ben iets te onzeker over mijn hygiëne om ook maar een paar uur te wachten met het bezoek na me gewassen te hebben. Dus tenzij het niet anders gaat kom ik ook vrijwel rechtstreeks uit de douche, maar als een dame dat graag wil: prima hoor.
 
Sommige dames vragen het meteen bij binnenkomst. Ik zeg dan, ik heb me thuis al gedoucht ( wat ik altijd doe voordat ik een dame bezoek) maar dan maar twee keer , als ze dat graag heeft. Maar dan ga je met je snuffert tussen haar benen en merk je vaak dat ze zich zelf nooit wassen. Vaak zat meegemaakt. Eigenlijk moeten we de rollen omdraaien en zeggen van heb jij je wel gedoucht?
 
Dan zijn die mensen na 10 minuten neuken toch ook weer doorgezweet , dus dan kan je blijven douchen natuurlijk
Nou, je lekker samen in het zweet werken is heel wat anders dan "oud" zweet hoor!
Trouwens, een vrouw zweet tijdens sex ruikt meestal lekker "horny"! Heerlijk!
En tijdens een langere date kan je makkelijk tussendoor samen in de douche hoor... en dan lekker verder!
 
Meestal is douchen bij ze en niet met ze , ik heb in heel mijn wandel carrière nog niet veel mogen meemaken dat ze mee de douche inspringen , wel dat ze persoonlijk mijn piemel even komen inzepen :p .
Mijn voorkeur gaat ook uit naar voor en na douchen , maak ik nooit problemen van.
 
Ik ga meestal naar de ramen van de Doubletstraat , douchen is daar maar bij een paar dames een optie , ik douche altijd voor ik ga thuis en in de kamer was ik dan behalve mijn lul ook even mijn handen en oksels en als het warm is nog even mijn zweetpoten in de wasbak , schoon is schoon hoor je kan alles overdrijven
Als er gelegenheid is tot douchen prima , maar dan wel samen , dan mag ze me inzepen ook
 
@Rimon Dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt en als een dame op die negatieve manier de date denkt te kunnen beginnen ben ik weer weg, doe ik mijn beklag bij de gastvrouw en wil een ander of geld terug (voordeel van alleen privehuizen bezoeken).
 
Dit heb ik nog nooit meegemaakt gelukkig, en als een dame wil dat je van te voren doucht prima maar dan moet ze dat wel duidelijk aangeven voordat je betaalt vind ik.
 
Laatst bewerkt:
Ik douche altijd thuis en daarna bij de dame ook snel even opfrissen. Daar zit soms een paar uur tussen afhankelijk van de afstand. Dan kan je toch alweer wat geurtjes bij hebben lijkt me. En ik ben niet zo lenig dat ik daar beneden even kan ruiken, dus better safe than sorry.

Ik lees van de dames hier dat mannen nog wel eens de bilnaad vergeten mee te nemen tijdens het wassen. 😅
 
Bij thuisontvangst is het in mijn ervaring de standaard, zeker bij een eerste bezoek. Een klant kan nog zo hard aangeven thuis gedoucht te hebben, ze kent hem en zijn hygiëne gewoonten nog niet. Ik vind het juist positief als de dame het vraagt. Als ze meegaat is het uiteraard nog een leuke start ook.
 
Laatst bewerkt:
Ik vraag dit ook aan al mijn klanten. Krijg altijd het antwoord "Ik heb thuis al gedouchd" In het begin van mijn carrière als dvp , liet ik het zo. Maar meermaals de vieste dingen tegengekomen waardoor ik er echt op sta dat de edele delen toch even opgefrist worden, al dan niet aan de lavabo. (Heb altijd douche gel ter beschikking staan) Ik spring regelmatig ook wel mee onder de douche, voor of na de daad en ben geen echte klokkijker dus gaat zeker niet geheel van de tijd af. Denk dat het er net aan ligt bij welke dame je gaat.
 
Ik vraag dit ook aan al mijn klanten. Krijg altijd het antwoord "Ik heb thuis al gedouchd" In het begin van mijn carrière als dvp , liet ik het zo. Maar meermaals de vieste dingen tegengekomen waardoor ik er echt op sta dat de edele delen toch even opgefrist worden, al dan niet aan de lavabo. (Heb altijd douche gel ter beschikking staan) Ik spring regelmatig ook wel mee onder de douche, voor of na de daad en ben geen echte klokkijker dus gaat zeker niet geheel van de tijd af. Denk dat het er net aan ligt bij welke dame je gaat.
Als het in elk geval maar neutraal ruikende douchegel is en niet van die exotische of bloemetjesgeuren. Je ruikt dan lentefris en dat is niet altijd handig.
Had vorige week eerst de Lactacyd van de dame in handen, maar moest toch de hotelgel nemen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan