Dames die hun marktwaarde niet kennen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je denkt als n oudere klant .

Ja mannen van 60 hebben een leeftijd range van 20 tot 60 die ze leuk kunnen vinden.
Voor mannen van 40 is dat vaker 20 tot 40
Dus populairder voor grotere groep, dus meer klanten ,
Bij veertig is het een beetje afhankelijk hoe goed ze voor haar lichaam heeft gezorgd. Is ze een rookster geweest, heeft ze aan sport gedaan etc.
Zelf zoek ik meer in de range van 28 t/m 35. maar er zijn natuurlijk uitzonderingen.
Te jong heb ik ook niet veel mee,
 
Laatst bewerkt:
Ik

Ik bedoel alleen maar te zeggen dat voorkeuren verschillen.
je zal toch zelf ook wel zien, dat sommige dames, de klanten niet aan kunnen en dat ze in de rij staan. en andere dames blij mogen zijn dat ze vier of vijf klantjes per dag krijgen.
Natuurlijk zijn er persoonlijke voorkeuren, er zijn mannen die van een maatje meer houden of van kleine dames, om maar wat te noemen.
Maar er is ook iets van een universeel schoonheidsideaal.
 
Ik zeg het vaak zo als ik een dame te duur vind ( gebeurt nog al eens) en ik heb een hoffelijke bui.
" je bent een mooie dame ,maar ik heb het geld er niet voor over voor wat jij vraagt"
Klinkt dat niet super respectvol?
Tegen welk doel? In de hoop dat zij haar prijzen verlaagt naarmate je dit telkens herhaalt? Eerder zinloos als jij op voorhand weet dat de date niet tot stand komt omdat jij haar duur vindt.
 
Tegen welk doel? In de hoop dat zij haar prijzen verlaagt naarmate je dit telkens herhaalt? Eerder zinloos als jij op voorhand weet dat de date niet tot stand komt omdat jij haar duur vindt.
in sommige gevallen hoor je de prijs pas als je met de dame in gesprek gaat, zoals bij de ramen, of in een privehuis als je een dame de prijs van haar extra's vraagt... dan kan zo'n zin best van pas komen
 
Ik vind dit een absoluut ondermaatse discussie.
Iedere dvp bepaald haar eigen "marktwaarde" naargelang haar eigen inzicht. Of een wandelaar daarin meegaat of niet, is ook zijn eigen inzicht. Er bestaat geen universele "marktwaarde".
In België op dit ogenblik een overrompeling door oosterse dvp's aan een "normaal" tarief. Aan de reacties te lezen valt er niets goeds over te vertellen, en toch blijven ze heel actief. Waarom? Omdat velen toch van hun diensten gebruik maken, wat bewijst dat hun "marktwaarde" correct ingeschat werd.
Hetzelfde met de overrompeling door de latina's met hun dikke, en meestal fake borsten en dikke kont.
Iedereen heeft zijn eigen voorkeur en wil in verhouding hiervoor betalen. De ene wil graag grote borsten, dikwijls met littekens, en heeft daar 150 euro per uur voor veil? Dit is voor mij zelfs een no go moest deze dame gratis werken, voor mij geen fake boobs. Heeft dat iets met marktwaarde te maken? Absoluut niet, gewoon met eigen voorkeur.
Je kan hier beter spreken over een "liefhebberswaarde". Net als bij een oldtimer auto. De ene vind een BMW van 30 jaar oud, best 20 000 euro waard, terwijl iemand anders met moeite 250 euro zou geven voor het oud ijzer.
Hier is eigenlijk een discussie aan de gang zonder "waarde"!
 
Ik vind dit een absoluut ondermaatse discussie.
Iedere dvp bepaald haar eigen "marktwaarde" naargelang haar eigen inzicht. Of een wandelaar daarin meegaat of niet, is ook zijn eigen inzicht. Er bestaat geen universele "marktwaarde".
In België op dit ogenblik een overrompeling door oosterse dvp's aan een "normaal" tarief. Aan de reacties te lezen valt er niets goeds over te vertellen, en toch blijven ze heel actief. Waarom? Omdat velen toch van hun diensten gebruik maken, wat bewijst dat hun "marktwaarde" correct ingeschat werd.
Hetzelfde met de overrompeling door de latina's met hun dikke, en meestal fake borsten en dikke kont.
Iedereen heeft zijn eigen voorkeur en wil in verhouding hiervoor betalen. De ene wil graag grote borsten, dikwijls met littekens, en heeft daar 150 euro per uur voor veil? Dit is voor mij zelfs een no go moest deze dame gratis werken, voor mij geen fake boobs. Heeft dat iets met marktwaarde te maken? Absoluut niet, gewoon met eigen voorkeur.
Je kan hier beter spreken over een "liefhebberswaarde". Net als bij een oldtimer auto. De ene vind een BMW van 30 jaar oud, best 20 000 euro waard, terwijl iemand anders met moeite 250 euro zou geven voor het oud ijzer.
Hier is eigenlijk een discussie aan de gang zonder "waarde"!
Iedere dvp bepaalt haar vraagprijs naargelang haar inzicht, niet haar marktwaarde. Dat wordt bepaald door factoren die ze niet allemaal in de hand heeft. Een bakker kan brood aan 20 euro verkopen, de marktwaarde blijft 2,5 euro.
Een voorkeur van 1 iemand is een subjectief element die de gangbare norm niet bepaald. Een massa of groep bepaalt de gangbare norm. Als het merendeel houdt van blondines, stijgt de marktwaarde van blondines, ook al houdt 1 iemand meer van brunette, op zichzelf verandert hij niet de markt.
 
je zal toch zelf ook wel zien, dat sommige dames, de klanten niet aan kunnen en dat ze in de rij staan. en andere dames blij mogen zijn dat ze vier of vijf klantjes per dag krijgen.
Natuurlijk zijn er persoonlijke voorkeuren, er zijn mannen die van een maatje meer houden of van kleine dames, om maar wat te noemen.
Maar er is ook iets van een universeel schoonheidsideaal.
Exact.
 
Van privé-huizen staan de prijzen toch vaak online plus de extra´s. En anders bel je of mail je gewoon voor info.
bij meerdere privehuizen die ik ken mogen dames zelf weten wat ze voor extra's rekenen en als je over extra's belt of mailt hoor je dan "dat zul je met de dame zelf moeten bespreken"

is op zich geen ramp, maar inderdaad, als je dan in een voorstelrondje de prijs van een extra vraagt, dan weet je op dat moment pas of dit in je straatje past
 
bij meerdere privehuizen die ik ken mogen dames zelf weten wat ze voor extra's rekenen en als je over extra's belt of mailt hoor je dan "dat zul je met de dame zelf moeten bespreken"

is op zich geen ramp, maar inderdaad, als je dan in een voorstelrondje de prijs van een extra vraagt, dan weet je op dat moment pas of dit in je straatje past
Ik vind dat wel fair dat die dames zelf hun extra´s mogen kiezen. Het is beter dan dat ze zetten cim 20€ en de dame wil dat niet.
 
dat denk ik ook wel.
Tuurlijk is er een markt voor oudere dames, of voor dames met overgewicht om maar wat te noemen, maar dat is niet de norm.
Toen ik 140kilo was had ik met gemak 6 dagen per week 12 -16 klanten per dag. En deze kwamen uit heel nederland en belgie. En ik vroeg toen der tijd voor een uurtje €300 (seks mc, anaal mc, pzc, cim, slikken. Geen zoenen) en dat werd makkelijk betaald. Niet alleen omdat ze mij aantrekkelijk vonden maar ook; Nederlands, jong, weinig aanbod van bbw, aangeboden handelingen, service.

Zoals ik eerder al gezegd heb, ik denk echt dat jullie onderschatten hoeveel mannen dit lekker vinden (dikke vrouwen). Ik spreek immers uit ervaring en zuig het niet uit mn duim.

Buiten dat merk ik ook in mijn priveleven dat er meer dan genoeg animo is voor een vollere vrouw, al weeg ik nu geen 140 kilo meer 😂
 
Toen ik 140kilo was had ik met gemak 6 dagen per week 12 -16 klanten per dag. En deze kwamen uit heel nederland en belgie. En ik vroeg toen der tijd voor een uurtje €300 (seks mc, anaal mc, pzc, cim, slikken. Geen zoenen) en dat werd makkelijk betaald. Niet alleen omdat ze mij aantrekkelijk vonden maar ook; Nederlands, jong, weinig aanbod van bbw, aangeboden handelingen, service.

Zoals ik eerder al gezegd heb, ik denk echt dat jullie onderschatten hoeveel mannen dit lekker vinden (dikke vrouwen). Ik spreek immers uit ervaring en zuig het niet uit mn duim.

Buiten dat merk ik ook in mijn priveleven dat er meer dan genoeg animo is voor een vollere vrouw, al weeg ik nu geen 140 kilo meer 😂
Dat zou betekenen dat je 25k per week verdiende. Ik kan me herinneren dat ik ergens heb gelezen dat 1000 euro per dag al veel was in een ander topic maar misschien vergis ik me
 
Pfff, meen je dat @Veerlexx, 140 kg, dat is toch ook niet gezond? Niet beledigend bedoeld hoor :D
Er zal zeker een markt voor zijn, maar dat zal een kleine groep mannen zijn, schat ik in, en wellicht weinig aanbod van dames.
Heb ook niet voor niets een maagverkleining gehad, tot ongenoegen van een grote groep heren 😅

Inmiddels ben ik nu 95kg (-45kg dus)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan