Dames die keelneuken, Deepthroaten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Elena in het Antwerpse Schipperskwartier.

 
Laatst bewerkt:
Claudia in de Doubletstraat (Den Haag) kon er wat. Ik ben er recent nog geweest, maar ik hoorde deze week dat haar kamer te huur staat. Zou jammer zijn als ze er mee is gestopt. Ik hoor graag als ze er weer is.
ze is tijdelijk afwezig en komt zeer binnenkort weer terug.
ze heeft wel haar service aangepast want ze doet geen pzc en cim meer, voor zover ik weet.
als ze dat nog wel doet, hoor ik het graag. :giggle:
 
Ze is er nu niet, maar Asti kan zeker heerlijk deepthroaten. Ontvangt dan meestal in Hilversum/Amstelveen. Keelneuken verwacht ik niet dat ze doet, aangezien ze liever zelf de touwtjes in handen heeft ?
 
Er werd een tijdje op het oude gedeelte gesproken over een Yazmin/Jasmine/Yasmin uit Amstelveen. Knap en slank dingetje die ook wel goed was in deepthroat. Weet iemand wie ik bedoel en of zij nog ontvangt?
 
Er werd een tijdje op het oude gedeelte gesproken over een Yazmin/Jasmine/Yasmin uit Amstelveen. Knap en slank dingetje die ook wel goed was in deepthroat. Weet iemand wie ik bedoel en of zij nog ontvangt?
Of bedoel je die kleine dame welke in Utrecht, Amstelveen, Amsterdam en Badhoevedorp ontving.
Gebruikt nu de naam Alyna of Alina (Voorheen Amyrah). Was er even, maar is weer weg zag ik....
 
Bekende adres van Rijswijk:


Ontvangen meerdere dames. Alles gaat via een planner.

Adres die @Omdatikhetlekkervind deelt zijn inderdaad Amy en Eva.

Daar heb ik goede ervaringen mee gehad in het verleden met onder andere Kyra. Die werkt er niet meer. De dames die er tegenwoordig zitten kun je niet echt keelneuken. De planner is trouwens een geval apart, vraagt tegenwoordig eerst nog een foto van jezelf, de whatsapp foto van jezelf is niet voldoende. Alles bij elkaar opgeteld voor mij een reden om er niet meer te komen.

In Vlaardingen zat vroeger Layla, die kon je ook goed keelneuken. Ze werkt nu in Den Haag:

 
Is die Ad van layla up to date, hoeren club wil nog wel eens oude advertenties gebruiken.
Layla ken ik nog goed van vroegah en ik kan mij van haar herinneren dat als ze ontvangt ze dat ook altijd op Kinky plaatste. Ik heb vijf nummers van haar maar op geen allen whatsapp. Maar niet geschoten is altijd mis..

Edit: ik heb vernomen dat de kans zeer klein is dat ze ooit weer haar diensten aanbiedt. Ik wil de reden uit respect niet delen.
 
Laatst bewerkt:
Zie op Kinky en Sexjobs niks staan van Layla aan advertenties. Denk dat het al snel 1 jaar geleden is dat ik voor het laatst van haar daar wat gezien heb. Het 06 nummer wat op Hoerenclub staat is het laatste nummer wat ik ook nog in mijn telefoon heb staan. Denk niet dat zij op dit moment ontvangt omdat er ook niks op de bekende sites staat. Ze doet meestal via sms communiceren is mijn ervaring.
 
Terug
Bovenaan Onderaan