Dames die keelneuken, Deepthroaten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In Rotterdam zat vroeger ook Melissa. Aardige blonde meid die op hoog tempo je deepthroat afzuigt en alles netjes slikt voor een prima bedrag. Jaar of 2 á 3 geleden nog eens bij haar langs geweest bij haar thuis in Hoogvliet. Ze ontving toen af en toe en dan alleen vaste contacten. Geen idee of ze nog ontvangt.
Ik heb haar vorig jaar nog eens gecontact maar kwam niet tot een afspraak. Heb haar mailadres nog wel maar geen idee of ze nog ontvangt.
 
De Kim op de Link is de bewuste Kim. Ik herken haar foto's.
Zij ontving o.a. op die lange weg waar een sloot in het midden liep in een vrij nieuw huis en later ook nog in R'dam West in een flat.
Zij kon inderdaad echt diep en hard ja en slikte ook je sperma door. Ook lekker tongzoenen trouwens.
Haar laatste bericht met een ander nummer van haar wat ik heb is van 09-03-2020 toen was ze weer even op R'dam Zuid.
Als ik het mij goed herinner van contact in 2019 deed ze toen alleen geen sperma slikken meer.
Heb haar ook wel eens lekker gebeft en zij werd echt drijfnat en kwam goed klaar toen.
Leuke en lieve en super geile meid/vrouw.
 
De dames uit Rijswijk (zie sexjobs) zijn top en zeer submissive. Echt diep gaggen, slaan en laten keelknijpen. Er was ooit een dame in Delft (Mona Lisa) dat was de topper van het niveau Heather Brooks, zonder kinky gekke dingen (al spoot ze wel constant tijdens het neuken). Helaas ben ik haar uit het oog verloren (adverteert niet meer).
 
De dames uit Rijswijk (zie sexjobs) zijn top en zeer submissive. Echt diep gaggen, slaan en laten keelknijpen. Er was ooit een dame in Delft (Mona Lisa) dat was de topper van het niveau Heather Brooks, zonder kinky gekke dingen (al spoot ze wel constant tijdens het neuken). Helaas ben ik haar uit het oog verloren (adverteert niet meer).
Ik weet van het adres haha, heb goede ervaringen gehad toen Kyra daar nog werkte. Alleen zijn er helaas geen dames van dit niveau er meer (Kelly komt soort van in de buurt).
 
Ik weet van het adres haha, heb goede ervaringen gehad toen Kyra daar nog werkte. Alleen zijn er helaas geen dames van dit niveau er meer (Kelly komt soort van in de buurt).
Heb constant SJ in de gaten gehouden voor, volgens mij Daisy? Werd op het oude forum alom bejubeld. Nooit gelukt er een tegen te komen van die dames want dames die enigszins onderdanig zich laten facefucken zijn echt schaars.
 
Ik weet van het adres haha, heb goede ervaringen gehad toen Kyra daar nog werkte. Alleen zijn er helaas geen dames van dit niveau er meer (Kelly komt soort van in de buurt)
Ja is een topper, Jessie was dat ook. Onlangs ook de ervaring gehad met de vraag voor het sturen van een foto (deden ze nooit daar). Op het verzoek om anoniem te blijven ben ik gelijk geblokkeerd. Voelt een beetje als een copycat/fraude praktijk. Hoop dat de meeste wandelaars hier niet intrappen en ook niet hun persoonlijke nummer gebruiken.
 
Heb constant SJ in de gaten gehouden voor, volgens mij Daisy? Werd op het oude forum alom bejubeld. Nooit gelukt er een tegen te komen van die dames want dames die enigszins onderdanig zich laten facefucken zijn echt schaars.
Daisy was ook goed ja. Valentina van Gouda-Privé was het laatste goede keelneuk adres, maar ook die is gestopt :-(
Komt ze toevallig uit Amsterdam? Wat ik weet is dat een Daisy op SJ adverteert in het DT rubriek, toevallig dezelfde?
 
Komt ze toevallig uit Amsterdam? Wat ik weet is dat een Daisy op SJ adverteert in het DT rubriek, toevallig dezelfde?
Nee ze noemde zich Bedsletje / Daisy en kwam oorspronkelijk uit Twente. Ze ontving in Charlois Rdam. Je kon haar lang en snoeihard in de keel rammen en ze werd daar kneitergeil van. Ik heb nog filmpje van haar. Ze is al heel lang gestopt, dus waarom lullen we eigenlijk.
 
Nee ze noemde zich Bedsletje / Daisy en kwam oorspronkelijk uit Twente. Ze ontving in Charlois Rdam. Je kon haar lang en snoeihard in de keel rammen en ze werd daar kneitergeil van. Ik heb nog filmpje van haar. Ze is al heel lang gestopt, dus waarom lullen we eigenlijk.
Die ken ik ook en man, wat kon zij squirten zeg. Op het oude forum wed gesproken over 'het adresje in Rijswijk'. Ben nu even de naam kwijt van die dame van dat adresje die alom bejubeld werd, maar ik gokte op Daisy. Of was het Dewi? Geen idee, misschien zit ik er helemaal naast. Adverteerde alleen op SJ en gooide maar sporadisch de advertentie online.
 
Die ken ik ook en man, wat kon zij squirten zeg. Op het oude forum wed gesproken over 'het adresje in Rijswijk'. Ben nu even de naam kwijt van die dame van dat adresje die alom bejubeld werd, maar ik gokte op Daisy. Of was het Dewi? Geen idee, misschien zit ik er helemaal naast. Adverteerde alleen op SJ en gooide maar sporadisch de advertentie online.

Dani
 
Dat was Dani inderdaad. Volgens de laatste berichten niet meer zo goed als eerst en flink in omvang toegenomen.

@Strike Ik ben wel benieuwd naar dat filmpje!! Zou je die kunnen DM-en? Het is zeker niet de Daisy die op de GB van Michel gepland staat vanmiddag..?
 
Nee ze noemde zich Bedsletje / Daisy en kwam oorspronkelijk uit Twente. Ze ontving in Charlois Rdam. Je kon haar lang en snoeihard in de keel rammen en ze werd daar kneitergeil van. Ik heb nog filmpje van haar. Ze is al heel lang gestopt, dus waarom lullen we eigenlijk.
Jammer dat ik haar niet heb kunnen ervaren (en Layla trouwens, zij had ook genoeg lovende reacties) :( De zoektocht gaat nog door naar zulk soort toppers
 
Dani in rijswijk is nu beschikbaar. Spreekt waarschijnlijk alleen met je af als je nummer in haar telefoon staat. Maar wie weet..mijn nummer heeft ze in elk geval :cool:

Edit: en adv. al weer weg. Ze kan soms snel volgeboekt zijn
 
Laatst bewerkt:
Dani in rijswijk is nu beschikbaar. Spreekt waarschijnlijk alleen met je af als je nummer in haar telefoon staat. Maar wie weet..mijn nummer heeft ze in elk geval :cool:

Edit: en adv. al weer weg. Ze kan soms snel volgeboekt zijn
Balen maar wel dank dat je het even meldde. Was ik er op tijd bij geweest had ik haar nummer kunnen opslaan. Volgende keer beter hopelijk.
 
In een ander draadje werd Inessa besproken
 
Weet iemand toevallig wat er met Charléne (Hilversum) is gebeurd?
Jewel hoor, die is totaal verknipt en vertoonde de laatste keer tijdens mijn app contact met haar, heel erg vreemd gedrag, ik had haar aangegeven nog te willen daten, dit was akkoord, maar ze wilde wel 1000 euri voor twee uurtjes! Nou heb haar veel succes gewenst voor haar toekomst, dit slaat nergens meer op, dat je dit gaat vragen:eek: voor mij niet meer, is niet in verhouding
 
Terug
Bovenaan Onderaan