Recensie Inessa, Amsterdam 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stokop2

Vaste klant
176
12/08/21
159
14
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4897397-inessa
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik kom net bij deze dame vandaan.
Geen zorgen het is de dame van de foto's. Maar in het echt vond ik haar knapper.
Ook spreekt ze uitstekend Engels en valt in de categorie 'niet dom' zeg maar.
Ze ontvangt in een mooi hotel dus dat is ook dik voor elkaar.

Maargoed ik kwam voor de pijpdate en dat deed ze lekker. Nam gelijk mn pik in dr mond en begon goed diep te pijpen.
Had iets natter gemogen maar je kan niet alles hebben.

Tijdens het pijpen vroeg ik of ik in haar mondje mn sperma mocht spuiten en dat was geen enkel probleem.
Zo gezegd zo gedaan.
 
Ja, ik ben er als de kippen bij.
Dank voor het delen!

Want...haar profieltekst liegt er niet om. Dusdanig, dat ik dacht: "Ja, ja ..goed verhaal (booker)"

Maar de dame is dus "echt" begrijp ik.

En is ze dan zo nasty als dat ze wil overkomen in haar profiel?

Vond het apart, want ze heeft het over "eat your milk" , wat knap is..."nasty fuck" en "hot load in my mouth" , terwijl PZC niet bij haar services staat (maar nu wel in haar tekst als zijnde "inbegrepen").

Je kwam dus voor alleen een pijpdate van een kwartiertje (70 euro?!) maar dat was dus de moeite waard? Deep?

En helaas weet je dus niet, hoe "nasty" ze is, das dan wel jammer...
 
Ik ben er ook geweest, voor een pijpdate alleen. Ik vond haar juist niet zo knap eerlijk gezegd. Beetje dikke buik en gezicht ook niet echt knap. In de badkamer hing een lichtelijke urinegeur.
Ze is overigens wel heel vriendelijk. Het pijpen was heel diep en je mag echt in haar keel komen. Dat had ik nog niet eerder meegemaakt! Ik geef het een 7.
 
@Stokop2 , @Duckie27 was er wel sprake van een facefuck of wat het meer deepthroat pijpen? Krijg het idee dat jullie ervaringen anders zijn dan de advertentie belooft.
Er was wat mij betreft sprake van facefuck alleen niet echt hard want daar had ik niet zo een behoefte aan. Maar je kan haar hoofd gewoon vastpakken en tekeer gaan ;)
 
Zojuist geprobeerd een afspraak met haar te maken. Helaas moest ze deze uitstellen ivm met wisselen van een kamer. De kamer die ze had was de internet niet goed. Idd even videobellen. Ik heb deze maar afgesteld want wil op tijd terug zijn voor de Formule 1 vandaag. Wellicht een volgende keer. Dan volgt er ook een review. Wel jammer want had wel zin in een pijpdate.
 
Volgens mij begint ze populair te worden. Haar beschikbaarheid is minder (was voorheen '24/7' op alle dagen) en haar prijzen zijn opgeschroefd. Volgens mij eerst 70 voor een vluggertje en nu 100 (zelfde als een half uur) en 130 i.p.v. 125(?) voor 45min. Verder gelijk dacht ik.
 
Het is maar wat je allemaal in de gaten wil houden. Ik ben gisteren bij haar geweest en is het geld meer dan waard. Het pijpen was zeer goed en lekker diep, als je haar niet stopt blijft ze doorgaan. Ik wilde haar nog lekker neuken dus even de rem erop. De sex was ook goed, ze genoot er zelf ook van, vooral toen ze bovenop zat. Daarna condoom eraf en lekker in haar mondje gekomen, ze verspild geen druppel?
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3894602-inessa
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik was vanmiddag ook bij Inessa en vond het een geweldige ervaring. Zij is een heel lieve, intelligente en gelukkig ook zeer geile vrouw. Ze ontving mij op de eerder gemelde luxe hotelkamer. Ze heeft een mooi lief gezicht, prachtige borsten en benen. Iemand meldde dat ze een buikje zou hebben. Zo iemand is blijkbaar op zoek naar een miss world. Voor mij is Inessa een echte girl next door, we hadden direct een klik. De seks was heerlijk. Haar poesje geurde en smaakte heerlijk naturel (dus niet compleet geurloos steriel zoals dat van zo vele dames tegenwoordig) wat mij aangaf dat ze echt geil was. Ze kwam ook heerlijk klaar op mijn tong en even daarna was ik aan de beurt voor haar heerlijke pijpbeurt. DT is ook echt DT, kortom een dame die doet wat ze zegt. Aan intiem zijn we niet toegekomen. Ik hoop Inessa gauw weer te kunnen bezoeken
 
Voor een hele diepe pijpster het goede adres, de rest valt inderdaad wat tegen, geen strak popje. Heb haar oraal misbruikt, slijmdraden liepen uit haar mondhoeken en op gegeven moment snot uit haar neus. Ze kan het wel.
Is nu even van de radar.
 
Ik heb een afspraak staan voor een half uur. Heeft een van de bezoekers ervaring met een uur? Ik heb namelijk moeite met 2 x klaarkomen in een uur - tenzij de dame zo het zelf initieert en me dus helemaal zelf opgeilt - dus als iemand kan melden of ze dat echt waar kan maken, hoor ik het heel graag!
 
Ik denk dat ik deze dame inmiddels al een x of 6/7 heb benaderd. Gisterenavond en vanochtend weer. Onwijs lastig om tot een afspraak met haar te komen. Meld het overigens niet om de dame in een kwaad daglicht te stellen maar wees wel enigszins voorbereid. Kan ook zo zijn dat ik gewoon pech heb qua timing.
 
In elk geval zeer onbetrouwbaar is mijn ervaring. Ik heb 1 keer met haar afgesproken en dat was een goede ervaring. Had daarom vorige week een 2e afspraak gemaakt voor vandaag. Het app-contact tussendoor afgelopen week was ook prima, 3 dagen terug appt madame me nog zelfs dat ze me wel graag vaker wil zien in de toekomst en nogmaal zei dat ik wel een 'nice guy' ben. (Kreeg daarom ook wel beetje de indruk dat ik in haar vaste klanten bestand/kring zou komen??) Tot gisteren kreeg ik nadat ik haar een app stuurde ter bevestiging van de 2e date een app terug met daarin de boodschap dat ik ineens niet de meid voor haar ben en het de eerste keer te ruig was (wat zeker niet het geval was en ik elke dame met respect behandel).
 
Ik heb haar ook vaker geappt en de dagen dat ze online was kreeg ik of totaal geen reactie terug of een automatisch bericht retour dat ze de volgende dag weer beschikbaar zou zijn en dan opnieuw te proberen. De volgende dag weer geappt en kreeg ik wel een reactie terug en zei ze niet beschikbaar te zijn omdat haar advertentie niet online was (ze zei iets in de trant van "Give respect; you also dont go to breadstore if breadstore is closed") ?. Ook geprobeerd om over een paar dagen een afspraak in te plannen maar ook dat werkt niet. Valt geen peil op te trekken om een afspraak te maken met haar; ik heb haar al uit mijn lijst verwijderd. Komen binnenkort weer een paar toppers terug.
 
Ik heb haar ook vaker geappt en de dagen dat ze online was kreeg ik of totaal geen reactie terug of een automatisch bericht retour dat ze de volgende dag weer beschikbaar zou zijn en dan opnieuw te proberen. De volgende dag weer geappt en kreeg ik wel een reactie terug en zei ze niet beschikbaar te zijn omdat haar advertentie niet online was (ze zei iets in de trant van "Give respect; you also dont go to breadstore if breadstore is closed") ?. Ook geprobeerd om over een paar dagen een afspraak in te plannen maar ook dat werkt niet. Valt geen peil op te trekken om een afspraak te maken met haar; ik heb haar al uit mijn lijst verwijderd. Komen binnenkort weer een paar toppers terug.
I remember Bebe, But if you txt like this in my private time, i am so sorry :)) Txt me here in inbox with your last 3 digits of whatup number and i will make a meeting with you tomorrow, We all can be happy and satisfied but we also need to respect each other in private time and time what is written in automatic message or on kinky page. thank you :)) Hope to hear from you soon. Sometimes is very hard to understand and to reply on all of the txt guys, sometimes per day is more then 150 txt,. i just cant follow with everyone. Thank you for understanding. Inessa xxx
 
Maybe a automatic message with: I am in my free time now is a good solution. :D
Sure, but some people dont know that they need to stop texting after they receive for example this one ""Hi guys, I am back on 2 of October From 8-21h kisses Inessa ~xxx"" it is really complicated to handle every day this. We receiving really bad words from people we refuse on video chat, ""sorry i dont like you i dont want to work with you"" is my right to say and to choose, i have my own conditions and i always polite, offer you with water or juice if i have in a moment, i always try to adopt the situation. people are different from person to person. But is not ok that i need to receive someone who i dont like anymore. sorry my body my choice. Some people just need to know the border of humanity and stay human after all. Everyone is welcome, but my body my rules, which are really easy and easy-going, If you pay me you don't owe me, we both have a nice time :) that is important. who really been with me know how it is at the end. love you xxx
 
Terug
Bovenaan Onderaan