Recensie Inessa, Amsterdam 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3894602-inessa
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
I was with Inessa last Thursday in the early evening. It was a fantastic experience! She is easy going, very natural and understands to create a relaxing environment. The sex was amazing!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3894602-inessa
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanochtend Inessa uiterst vriendelijk geappt om een date van 1 uur te willen plannen, toch ook benieuwd of ik door haar 'ballotage' heen zou komen en of ze de hooggespannen verwachtingen waar zou maken ;-) Kreeg vlot en keurig antwoord en na het videobellen hebben we vanmiddag een zonder overdrijven geweldige date gehad! Een volmondig 'JA' dus als antwoord op de 2e vraag, deze topklasse liefhebster maakt het echt allemaal volledig waar!

Vanaf het moment van binnenkomen was het een groot feest! Ze verwelkomde me met mijn naam, was opgewekt, relaxt, belangstellend, attent, lief, klantgericht, sexy en aanhankelijk. Nadat we eerst een aantal minuten heerlijk vol en diep stonden te tongen de financiën afgewikkeld en vervolgens het staand tongzoenen uitgebreid voortgezet waarbij we elkaar op mijn verzoek uitkleedden. Het was meteen al helemaal duidelijk dat we een enorme klik met elkaar hadden en ons graag aan elkaar overgaven. We waren beide relaxt maar zeker ook vurig en gedreven om er een spetterend uur van te maken. Mijn junior stond al binnen enkele minuten fier in top en bleef daar tot het eind van de date in volharden ;-)
Eenmaal uitgekleed zetten we ons liefdesspel op het comfortabele bed voort waarbij zich een afwisseling ontspon van tongen, strelen, naturel pijpen, 69, tongen en cowgirl. Echt fantastisch en zalig! Na de finish rustig samen tongend gedoucht en nagepraat waarna we de hoop uitspraken elkaar opnieuw te ontmoeten.

Dear Inessa, thank you very much for our brilliant & hot date! Amazing! Hope to see you again love, XXXXXXXXXXXXXXXXX
 
Zo zo... Ze heeft zich snel weten aan te passen aan het "prijsbeleid" in NL begrijp ik?

Van 160 all-in (wat natuurlijk een zeer goede prijs was voor hetgeen deze mooie dame aanbiedt), naar 200 euro en CIM is extra.

Doet ze goed!
 
Zo zo... Ze heeft zich snel weten aan te passen aan het "prijsbeleid" in NL begrijp ik?

Van 160 all-in (wat natuurlijk een zeer goede prijs was voor hetgeen deze mooie dame aanbiedt), naar 200 euro en CIM is extra.

Doet ze goed!
Hey, CIM is not extra. From extras there is only COF and swallow (50e). :)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3894602-inessa
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week ben ik bij Inessa geweest en man, wat was het geweldig. Deze vrouw weet echt wat een GFE betekent.

Contact maken was gemakkelijk. Ik had de week ervoor al contact gemaakt en een videocall gemaakt. Ik kwam door de ballotage heen en zou aan haar contacten worden toegevoegd. Vervolgens was een date plannen de week erop makkelijk gedaan.

Op de dag zelf werd ik naar een hotel in Amsterdam gestuurd. Het is een net hotel en mooie kamer waarin ik werd ontvangen.

Toen Inessa de deur open deed was ik blij verrast. Met videobellen krijg je wel een beetje een idee, maar dat is maar heel kort. Maar ze zag er leuker uit dan ik had verwacht! Na een douchebeurt kon de pret beginnen. Inessa ging vol in de aanval en pakte me vol op de mond. Wat kan deze dame heerlijk tongzoenen. Ik heb nog nooit zo lekker getongzoend met een dame als met Inessa. Alsof het m'n eigen vriendin was.

Vervolgens bewoog haar hoofd richting onder en begon ze me staand te pijpen. Dat deed ze heerlijk, diep maar ook zacht. Ze voelde precies aan wat ik wilde. Daarna zijn we op bed beland en hebben we elkaar nog verder verwend. Ik heb het idee dat ze er zelf ook erg van genoot. Na een heerlijke intieme sessie ben ik uiteindelijk geëindigd met een CIM.

Tenslotte heeft ze me nog gemasseerd, mocht ik nog eventjes douchen en ben ik als tevreden man weer richting huis vertrokken.

Herhalingsgevaar is voor mij erg aanwezig. Alleen moet mijn portemonnee dan ook wel meewerken. Want 200 euro is niet goedkoop. Maar deze dame was het wel 100% waard. Een echte GFE met een heerlijke dame!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3894602-inessa
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorig jaar ook bij haar geweest. Haar mooie foto's en adv tekst trokken me destijds enorm aan. Onderaan haar add stond toen nog de tekst ''or you can have that nasty face fuck you wanted all your life''.

Ik hou enorm van facefucken/keelneuken dus mede daarom een date gepland met deze mooie vrouw. Kort gezegd was het fantastisch. 2x keihard haar mond volgespoten na een sessie lang neuken en vooral veel pijpen, facefucken en keelneuken in verschillende standjes. Tijdens het keelneuken kreeg ik mn pik voorbij haar huig waar ze moeite mee had maar het voortreffelijk probeerde! Facefuk kon ze ook goed en lang hebben en de slierten slijm liepen uit haar mond. Enorm genoten en ze probeerde me zelfs nog voor een 3e keer te laten komen wat me niet lukte maar wel chapeau voor haar inzet!

Ondanks ik een 'nice guy' was en mocht terugkomen kwam ze hier later op terug en gaf aan dat een date geen optie meer was. Denk dat het facefucken en keelneuken haar toch iets te ruig ging ondanks ik dit uiteraard vaak bij haar checkte tijdens de date.

Kort na de date daarna veranderde ze ook het bovengenoemde stukje adv tekst naar ; ''''or you can have that nasty BJ you wanted all your life''.
Denk niet dat het toeval is geweest:p Denk dat ze eerder voorkeur heeft voor een gfe rol dan pse
 
Laatst bewerkt:
Bij mij reageert ze niet, neem haar niets kwalijk, het zal best wat tijd kosten om te reageren. Ik hoorde van iemand dat ze, ondanks de advertentie die ontvangst tot 21.00 uur opgeeft, niet in de avond wil ontvangen, weet iemand dit? @inessa Is it correct that you don't make appointments in the evening? Your ad states that you receive until 21.00.
 
Bij mij reageert ze niet, neem haar niets kwalijk, het zal best wat tijd kosten om te reageren. Ik hoorde van iemand dat ze, ondanks de advertentie die ontvangst tot 21.00 uur opgeeft, niet in de avond wil ontvangen, weet iemand dit? @inessa Is it correct that you don't make appointments in the evening? Your ad states that you receive until 21.00.
It is true, I do not meet after 21h with someone I have never met before. Also with the clients I already know I prefer a day time. But there is always 'but'. time after 21h have the price because then I am not on the location so. Sorry
 
Vanochtend Inessa uiterst vriendelijk geappt om een date van 1 uur te willen plannen, toch ook benieuwd of ik door haar 'ballotage' heen zou komen en of ze de hooggespannen verwachtingen waar zou maken ;-) Kreeg vlot en keurig antwoord en na het videobellen hebben we vanmiddag een zonder overdrijven geweldige date gehad! Een volmondig 'JA' dus als antwoord op de 2e vraag, deze topklasse liefhebster maakt het echt allemaal volledig waar!

Vanaf het moment van binnenkomen was het een groot feest! Ze verwelkomde me met mijn naam, was opgewekt, relaxt, belangstellend, attent, lief, klantgericht, sexy en aanhankelijk. Nadat we eerst een aantal minuten heerlijk vol en diep stonden te tongen de financiën afgewikkeld en vervolgens het staand tongzoenen uitgebreid voortgezet waarbij we elkaar op mijn verzoek uitkleedden. Het was meteen al helemaal duidelijk dat we een enorme klik met elkaar hadden en ons graag aan elkaar overgaven. We waren beide relaxt maar zeker ook vurig en gedreven om er een spetterend uur van te maken. Mijn junior stond al binnen enkele minuten fier in top en bleef daar tot het eind van de date in volharden ;-)
Eenmaal uitgekleed zetten we ons liefdesspel op het comfortabele bed voort waarbij zich een afwisseling ontspon van tongen, strelen, naturel pijpen, 69, tongen en cowgirl. Echt fantastisch en zalig! Na de finish rustig samen tongend gedoucht en nagepraat waarna we de hoop uitspraken elkaar opnieuw te ontmoeten.

Dear Inessa, thank you very much for our brilliant & hot date! Amazing! Hope to see you again love, XXXXXXXXXXXXXXXXX
Tsja... en toch gebiedt de eerlijkheid en het voortschrijdend inzicht mij om enige nuance aan te brengen in deze in mijn over-enthousiasme geschreven recensie vlak na het bezoek toen ik nog 'zweefde' ;-)
De kwaliteit van de geboden service tijdens onze actie was en is nog steeds goed, laat daar geen twijfel over bestaan.

Maar de prijs-kwaliteit verhouding loopt toch wel enigszins uit de pas, wetende dat toen ze na onze eerste ronde er een punt achter zette er pas 30-35 minuten van de 60 voorbij waren. Na 45-50 minuten zat ik namelijk al weer in de auto.
Dus achteraf recapitulerend had Inessa mij na die 30-35 minuten zeker nog wat verdere actie moeten aanbieden, ongeacht of dat nou een massage, wat verder TZ en/of 69'en of een vlot 2e rondje zou zijn geweest. Haar statement dat je 2 x in een uur mag klaarkomen komt ze dus absoluut niet na. Mijn gewogen cijfer voor haar service komt bij nader inzien allover uit op een 6,5 en geen herhalingsgevaar.

Dus ach, zeg ik dan maar ter geruststelling tegen degenen die tevergeefs een afspraak met deze wat al te gemakzuchtige dame willen maken, staar je hier zeker niet op blind, een afspraak van een half uur in een privéhuis zou (hopelijk vanaf komend weekend weer) wellicht een gelijkwaardig maar veel economischer alternatief kunnen zijn.
En tegen diegenen op wiens recensies Inessa wel (enthousiast) reageert: prijs het goud dat je in handen hebt, voor jullie is ze het hoogstwaarschijnlijk wel waard!
 
Tsja... en toch gebiedt de eerlijkheid en het voortschrijdend inzicht mij om enige nuance aan te brengen in deze in mijn over-enthousiasme geschreven recensie vlak na het bezoek toen ik nog 'zweefde' ;-)
De kwaliteit van de geboden service tijdens onze actie was en is nog steeds goed, laat daar geen twijfel over bestaan.

Maar de prijs-kwaliteit verhouding loopt toch wel enigszins uit de pas, wetende dat toen ze na onze eerste ronde er een punt achter zette er pas 30-35 minuten van de 60 voorbij waren. Na 45-50 minuten zat ik namelijk al weer in de auto.
Dus achteraf recapitulerend had Inessa mij na die 30-35 minuten zeker nog wat verdere actie moeten aanbieden, ongeacht of dat nou een massage, wat verder TZ en/of 69'en of een vlot 2e rondje zou zijn geweest. Haar statement dat je 2 x in een uur mag klaarkomen komt ze dus absoluut niet na. Mijn gewogen cijfer voor haar service komt bij nader inzien allover uit op een 6,5 en geen herhalingsgevaar.

Dus ach, zeg ik dan maar ter geruststelling tegen degenen die tevergeefs een afspraak met deze wat al te gemakzuchtige dame willen maken, staar je hier zeker niet op blind, een afspraak van een half uur in een privéhuis zou (hopelijk vanaf komend weekend weer) wellicht een gelijkwaardig maar veel economischer alternatief kunnen zijn.
En tegen diegenen op wiens recensies Inessa wel (enthousiast) reageert: prijs het goud dat je in handen hebt, voor jullie is ze het hoogstwaarschijnlijk wel waard!
I am sorry that you have this experience, but love - 2x you can manage if you have the power to make it happen. I am not a magician Bebe ...
Anyway, thank you for your kind words after and before…
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3894602-inessa
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren heb ik weer eens de proef op de som genomen om een nieuwe dame te bezoeken. Inessa is een knappe, pientere jongedame en draagt een goede vibe uit. Ze is puur natuur, zonder overdreven opsmuk, girl next door, en dat vind ik ook veel aantrekkelijker. De communicatie verliep vlot, uiteraard ontkwam ik op voorhand ook niet aan een vleeskeuring, maar al snel vroeg Inessa per app of ik langs zou willen komen.

Enfin, de date was gepland en gisteren ging ik op pad naar Amsterdam. Parkeren was makkelijk en gratis, even appen voor het kamernummer en zonder enige moeite liep ik het hotel binnen. Bij aankomst trof ik een prachtige en vriendelijke jongedame aan met een vurige blik in haar ogen. De pret kon beginnen…;) Uiteraard had ik wat gezonde spanning, maar het ijs was al zéér snel gebroken. We hadden een goede klik en na wat 'small talk' hingen we al snel aan elkaars lippen, terwijl we elkaar ontdeden van de kleding. Ik had thuis weliswaar al een douche genomen, maar heb me down under even snel opgefrist en eenmaal terug ging het verkennen en vurige tongzoenen heerlijk verder.

Terwijl mijn gereedschap naar oorlogssterkte was gegroeid, dwaalde Inessa af naar beneden en duwde ze al knielend mijn jongeheer geheel naar binnen. Wow, dat voelde fijn aan, haar DT-skills werden dan ook volledig bevestigd…🤩👌 Hetzelfde geldt voor haar hand-kunsten, want zonder enige aanwijzing bewerkte Inessa mijn besneden pik precies op de juiste manier. Het voorspel vervolgde zich op bed, maar ik moest haar toch even een halt toeroepen. Tussendoor nog even lekker tongen en genieten van haar mooie voorgevel, om haar daarna te verwennen met mijn tong en vingers. Zo te merken genoot Inessa er ook van en enige tijd later kwam ze luidkeels klaar. Daarna dook ze op me, reed ze lange tijd al tongend als een dolle op me en kwam ze wederom tot ontlading. Eenmaal in missio hield ik het zelf na enige minuten ook niet meer en spoot ik het condoom vol.

Even uitrusten, gezellig bijkletsen en Inessa gaf me ondertussen een korte maar goede massage. Met nog zo'n 10-15 minuten te gaan begonnen we een 2e sessie in standje 69 en zoog ze tussendoor lekker aan mijn ballen. Daarna pakte ik haar nog enige minuten in doggystyle, maar de tijd begon iets te dringen. Dus condoom eraf en met een afsluitende DT kwam ik voor de 2e maal heerlijk klaar in haar mondje...🤩😇 Al met al waren we iets over tijd, kon ik nog even snel een douche pakken en liep ik met een big smile het hotel uit. Herhalingsgevaar? Jazeker! Ik merk wel wanneer Inessa weer tijd en zin heeft naast haar reguliere baan.

Inessa, thank you for the delightful date, see you soon!
 
Laatst bewerkt:
Inessa, Thanks for your invested time yesterday !

Een fijne dame, zeer empathisch en bovenal relaxed. Inessa voelt goed aan wat je fijn vind en wat je "nodig" hebt. Was voor mij de eerste keer bij haar, maar zeker niet de laatste. We hebben het beperkt gehouden tot zeer fijn tongzoenen en elkaar oraal bevredigen. Alle activiteiten een 8+ tot 9. Het was dat ik vlak voor dat we de afspraak ingingen wat zaken aan mijn hoofd kreeg, anders was onze meeting nog spetterender verlopen. Iets om naar uit te kijken de volgende keer !
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3894602-inessa
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik was al een tijdje van plan Inessa te bezoeken, en onlangs dan ook gedaan. Eerst moest ik door haar ballotage heen. Ze doet dit bewust en is selectief met wie ze een date wil, hetgeen ik alleen maar prima vind. Vervolgens was een afspraak snel gemaakt en mocht ik me melden op de aangewezen plek in amsterdam.

Vervolgens hebben we een ongelofelijk lekker uurtje samen gehad. Wat een mooie en heerlijke vrouw! Ik vind haar persoonlijk een erg knappe verschijning, met een prachtig gezicht, ondeugende ogen, en een prachtig, goed verzorgd naturel lichaam. Mooi slank, niet skinny. De details laat ik deze keer eens achterwege, maar ze staat meteen op stip in mijn persoonlijke top, qua sensualiteit, vrolijkheid en uiterlijk. Als ik 6 sterren kon geven zou ze die krijgen :)
 
Heb haar 2 keer mogen bezoeken. Dat waren geweldige bezoekjes. Ze weet het prima naar je zin te maken en je mag lekker diep in haar keeltje komen. Maar laatste tijd werkt ze niet veel? Krijg moeilijk contact. Hebben andere hier ook last van?
 
当然可以,但是有些人不知道他们收到后需要停止发短信,例如这个""嗨,伙计们,我在 10 月 2 日回来,从 8 点到 21 点亲吻伊内萨〜xxx""每天处理起来真的很复杂这个。我们在视频聊天中收到我们拒绝的人的坏话,"对不起,我不喜欢你,我不想和你一起工作""是我的发言权和选择权,我有自己的条件,我总是有礼貌,提供给你如果我有水或果汁,我总是试着适应这种情况。人们因人而异。但是我需要接收我不再喜欢的人是不行的。对不起我的身体我的选择。有些人只需要知道人类的边界,毕竟还是人类。欢迎大家,但我的身体我的规则,这真的很容易和随和,:) 这很重要。真正和我在一起的人知道最后是怎样的。爱你xxx
Hey~innesta, can i have an apponitment with you? it seems you block me. my phone last three number is +86 185****1683. hope to receive your messages.
 
Terug
Bovenaan Onderaan