Recensie Inessa, Amsterdam 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3894602-inessa
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zojuist bij deze dame geweest en wat een leuke , gezellige en onderhoudende meid is dit zeg. Precies de dame van de foto's. Ik vind het een mooie meid om te zien. Zij antwoordde vlot op mijn appies. Videobellen was niet meer nodig want dat hadden we twee weken geleden al gedaan maar zij moest die afspraak helaas annuleren want ze wilde een andere kamer ivm met de wifi. En dat was op de ochtend van de GP op Zandvoort en dus was het reetedruk bij de receptie.

Qua pijpen en deepthroat kan zij heel wat hebben. Echte een goede throatfuck , heerlijk. Tongen , stevig vingeren (wat ik heel geil vind, helemaal als die handelingen tegelijk plaatssvinden. Daarna heerlijk geneukt en vlak voor mijn orgasme heerlijk in haar mond klaargekomen. Dit ga ik zeker nog een keertje doen!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3894602-inessa
Totale kosten (in euro)
350
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren bij Inessa geweest. Ik heb alleen maar superlatieven. Ik vind haar knap en slim. Ze pijpt als de beste en als je van DT houdt is zij fantastisch! Volstrekt afwezige kokhalsreflex.

heerlijk geneukt en in haar mond klaargekomen. Een aanrader!

edit: bij het bedrag zit een fooi..
 
Ik vind haar een onbeleefde arrogante muts.
Vanochtend een afspraak proberen te maken. Omdat ik geen avatar bij mijn account heb haar een foto gestuurd die ze eenmalig kon bekijken. Ze wilde een videocall. Vond ik ok, dus dat gedaan. Daarna werd het stil vanuit haar kant. Gevraagd of de afspraak nog door ging. Geen antwoord. Gevraagd of ze duidelijkheid kon geven zodat ik wist waar ik aan toe was. Waarop ze "No" stuurde. Op mijn vraag waarom ze niet meer wilde werd ik geblokkeerd. Dat is dus die vriendelijke dame, maar volgens mij is het een over het paard getilde die nog racistisch is bovendien. Voor ik de foto stuurde had ze gevraagd of ik wit en Nederlands ben. Niet iets om trots op te zijn, maar ja ik ben beide.
Ik heb haar vervolgens via een ander account gevraagd waarom ze me blokkeerde nadat ik naar het waarom gevraagd had. Waarop ook dat account door haar geblokkeerd werd. De vriendelijkheid zelve dus
 
Hmm zo te lezen is dit gewoon een kieskeurige hoertje. Ze is wel heel onbeleefd tegen bepaalde mensen die afspraak willen maken. Ik had in t begin ook interesse maar na het lezen van aantal recensies en gekibbel hier tussen haar en andere wandelaars ben ik van afgezien. Denk dat we haar moeten negeren. Zonder klanten zal ze niet meer zo kieskeurig zijn of in ieder geval beetje respect tonen.
 
Ik heb haar ook een paar keer geappt. Gewoon heel netjes hoe ik met iedereen app. Ze leest wel steeds de apps, maar reageert nooit. Inderdaard dus behoorlijk kieskeurig. Bij mij nu ook op de negeermode.
 
Wat jullie allemaal schrijven heb ik ook mee moeten maken. Na alle tumult met die stalker heb ik het ook even moeten laten bezinken of ik wel op haar uitnodiging moest ingaan om via deze site haar te berichten want ik heb namelijk ook net als jullie mijn trots. Uiteindelijk toch gedaan en heeft ze me gelijk netjes teruggeappt en hebben we op een normale vriendelijke manier gecommuniceerd. Gisteren heb ik haar eindelijk ontmoet en ze is echt geen kwaaie tante. Ze krijgt alleen een overload aan berichten die ze niet allemaal uitgebreid kan beantwoorden en waardoor ze zo kortaf is bij onbekende nummers. Ook maakt ze geen gebruik van een white list en volgt ze gewoon haar intuïtie bij het selecteren van haar klanten. Misschien een tip voor de geduldige serieuze medewandelaars om haar kort en bondig via dit forum haar te berichten met jullie laatste 3 cijfers zodat ze jullie rustig kunnen screenen. Ze leest namelijk mee... :cool:

Ik ga geen uitgebreide review schrijven zoals ik dat normaal altijd doe want alles is wel gezegd over haar; verleende service was gewoon prima en voor herhaling vatbaar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3894602-inessa
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
ben bij Inessa geweest. gewoon de dame van de photos. Hotelontvangst, maar je kan zonder problemen langs de receptie lopen.
Inessa is schoon en fris, vriendelijk en spreekt uitstekend engels.
tongzoenen, beffen waarbij ze geniet, vingeren, pzc en helemaal diep erin zonder problemen. sex met condoom, daar geniet ze ook van.
afgemaakt met blowjob en cim. waarbij ze het eindproduct doorslikt.
en aangename vrouw en ik ga haar weer bezoeken
 
Ik vind haar een onbeleefde arrogante muts.
Vanochtend een afspraak proberen te maken. Omdat ik geen avatar bij mijn account heb haar een foto gestuurd die ze eenmalig kon bekijken. Ze wilde een videocall. Vond ik ok, dus dat gedaan. Daarna werd het stil vanuit haar kant. Gevraagd of de afspraak nog door ging. Geen antwoord. Gevraagd of ze duidelijkheid kon geven zodat ik wist waar ik aan toe was. Waarop ze "No" stuurde. Op mijn vraag waarom ze niet meer wilde werd ik geblokkeerd. Dat is dus die vriendelijke dame, maar volgens mij is het een over het paard getilde die nog racistisch is bovendien. Voor ik de foto stuurde had ze gevraagd of ik wit en Nederlands ben. Niet iets om trots op te zijn, maar ja ik ben beide.
Ik heb haar vervolgens via een ander account gevraagd waarom ze me blokkeerde nadat ik naar het waarom gevraagd had. Waarop ook dat account door haar geblokkeerd werd. De vriendelijkheid zelve dus
I am so sorry for your bad experience, maybe you didn't hear but I just say "we're not a match" and hang up. After that, you have a "fire of messages" to me. So I just block the number, then you contact me from another one - which I block again. I am not a picky person, I want to enjoy all this, so 2-3
clients per day need to be a real MAN, in who I see personal satisfaction and the end result will be happy for both. Yeah, just this at the end. I sleep with who I want not with who "they send me". Have a good and happy Friday.
 
I am so sorry for your bad experience, maybe you didn't hear but I just say "we're not a match" and hang up. After that, you have a "fire of messages" to me. So I just block the number, then you contact me from another one - which I block again. I am not a picky person, I want to enjoy all this, so 2-3
clients per day need to be a real MAN, in who I see personal satisfaction and the end result will be happy for both. Yeah, just this at the end. I sleep with who I want not with who "they send me". Have a good and happy Friday.
Haar uitleg lijkt me duidelijk. Ze kiest met wie ze afspreekt, waardoor daar ook voldoende "vuur" ontstaat. Ik zeg win-win.

Ik was laatst bij een dame die het duidelijk niet voelde met mij, maar wel mijn geld accepteerde en vervolgens slechte service leverde. Dat is vele malen erger.

Los van dat de communicatie misschien Beter kan (maar ja wat zeg je dan en hoe valt die boodschap) vind ik het juist wel wat hebben. Gelukkig is een date met een DVP geen "recht".

We kunnen ook blij zijn met een dame die gewoon eerlijk is in met wie ze wil afspreken waarna de afspraak ook fijn en vurig verloopt voor beiden.

Alleen voor de "pechvogels" dan even onze ego opzij zetten en bij een ander gaan die wel blij wordt.
In mijn ogen juist fijn dat iemand niet tegen haar zin gaat faken.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3894602-inessa
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik geen frequente wandelaar, daar leent mijn leven de tijd niet voor. Dus kijk graag naar dit forum om te kijken waar ik mijn tijd mee wil spenderen. Ik hoop dat iedereen zich wat meer kan focussen op de recensies i.p.v. de roddels.

Deze hebben mij bij Inessa niet afgeschrikt (de positieve reacties voeren de boventoon). En heb geprobeerd een afspraak te maken met Inessa. Ook ik moest door 'screening' en middels een videobelletje werd bepaald of ze een klik met mij zou hebben. Ik vond het wel spannend, want als ze de klik niet zou hebben dan zou ik het stiekem ook wel balen vinden.

Maar ik kon er mee door, dus de afspraak stond gepland en hotel doorgekregen. Op tijdstip zelf kreeg ik het kamernummer door en ook het hotel was makkelijk binnen te lopen.

Eenmaal binnen betalen, even douchen en de pret kon beginnen. Ze spreekt erg goed Engels, dus communiceren / afspraken maken gaat erg goed. Ze zoent vol overgave, met veel tong. Ze dook al gauw op haar knieën en haar befaamde deepthroat skills kwamen goed uit de verf. Mooie spiegel op de kamer om alles eens goed te bekijken. Hij ging er net niet helemaal in, dus dat beschouwde ze als een uitdaging. Ze ging op haar rug op het bed liggen en ik hurkend er naast lukte het wel. Vervolgens haar omgedraaid en haar heerlijk verwend, waarna wij nog diverse standjes hebben afgewerkt. En vervolgens heeft ze het met haar keel (ik doe enkel pmc) afgemaakt.

Na even wat bijkomen en een gesprek was er nog ruimte voor een 2e ronde. Ook hier weer van genoten.

Samenvattend een vlotte, lieve meid. Ze doet erg goed haar best, pijpend en intiem. Ze heeft ook een gewone baan, dus dit doet ze er soms bij voor de fun en extra zakcentje. Dus hou er rekening mee dat het niet altijd kan en een afspraak soms lastig kan zijn.

Inessa, thanks for a lovely date. Love Peter
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3894602-inessa
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ergens snap ik jullie enthousiasme wel, want ze doet alles met volle overgave. Toch vind ik het deepthroaten niet echt fantastisch, ze kan hem diep hebben maar ze is wat ruig. Ik houd van wat rustiger aan in elk geval. Ook qua looks, mooie vrouw, maar ik ga gewoon heel goed op ontzettend goede looks, dan mag de service of attitude ietsje minder zijn. Volgende keer ga ik toch weer voor Natalia, Anna, Steffany, Alice, dat type vrouw...
 
4 sterren voor alles, maar tekstueel geef je eigenlijk meer 'gemiddeld' aan dan 'goed', toch?

Vind haar attitude overigens vreselijk, maar dat terzijde.
 
4 sterren voor alles, maar tekstueel geef je eigenlijk meer 'gemiddeld' aan dan 'goed', toch?

Vind haar attitude overigens vreselijk, maar dat terzijde.

Ja dat is het rare als je alle services afzonderlijk beoordeeld dan kom ik wel op die vier sterren. Maar algeheel is het gewoon niet mijn type, inderdaad ook de attitude, kleine gedragingen, maar kan me voorstellen dat anderen er goed op gaan. :)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3894602-inessa
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Beste heren, laat ik beginnen met het feit dat Inessa met recht de luxe heeft om af te spreken met wie zij een goede en oprechte klik heeft. Het spijt me voor de wandelaars die dat niet met Inessa hebben/vinden, maar het zij zo. Waar de meeste '100% real" dames de 13de in een dozijn blijken, kunnen wandelaars dat ook zijn. Wij wandelaars weten net zo goed dat bij de juiste match de meest geweldige ervaringen voor beide partijen ontstaan. Laten wij deze, en uiteraard ook mindere en slechte, ervaringen vooral op een nette manier met elkaar delen.

Na mijn meest slechte ervaring ooit met een andere "dvp" een paar weken terug, heb ik dit forum afgestruind om de ultieme goed maker te vinden. Aantal leuke draadjes over aantrekkelijke dames voorbij zien komen, maar op het moment dat mijn agenda het toe liet en de drang aanwezig was, waren de leuke dames of verhuisd of vertrokken. Slechts een paar bleven over. Ik heb zelfs overwogen om het wat dichter bij huis te zoeken, maar door een aantal mindere ervaringen in het verleden blijf ik altijd wat achterdochtig. Door dit draadje stond Inessa de afgelopen tijd uiteraard op mijn radar. Leuke, goede reviews. Vermakelijke tamtam. Hartelijk dank community. Haar foto's, adv en dit draadje gaf mij goede vibes en een vertrouwelijk beeld van haar.

Aangezien ik dit keer een 'leap of faith' niet kon nemen, besloot ik Inessa een bericht te sturen. Ik kreeg vrijwel meteen antwoord en vlak daarna deden we de verplichte video call. Dit was voor mij een eerste keer, maar was zeker aangenaam. We hadden een goede klik, spraken een tijd af en ik kreeg via app het hotel adres door. Eenmaal aangekomen appte ik haar om de hoek van het hotel, kreeg de verdieping en kamernummer door en liep de vrij toegankelijke entree binnen. Lopend op de verdieping, met de kamer in zicht, kom ik tot de deur welke magisch opengaat, net voordat ik kan kloppen. Ik treed binnen en Inessa staat half achter de deur met een zeer uitdagende, vriendelijke en vooral verwelkomende uitstraling. De deur ging achter mij dicht en ik aanschouw een prachtige vrouw. Het overtreft mijn eerdere vergaarde vibes. Goeie lengte, interessante ogen en een uitstekende lichaamsvorm, welke goed werd geaccentueerd door de sexy, rode lingerie en zwarte doorschijnende japon. Wow factor? W O W hell yes! Op de foto's ziet ze er goed uit, maar in het echt des te meer heren. De voorgaande ontstane klik tussen ons speelt natuurlijk hierin een grote rol. De vibe en match bleek uiteraard wederzijds, anders had ik er niet geweest.

Het type waar ik normaal gesproken erg goed op ga, latina's met tits n ass, is Inessa het type puur natuur. Zij heeft verrukkelijke, naturel B-size borsten en tevens een heerlijke ass. Maar nog belangrijker voor mij is de vibe die Inessa uitdraagt. Lief, sexy, grappig, intelligent en vooral easy going (dit is serieus een echte 10 trillion% real girl dames en heren). Er volgde een kort kennismakend praatje, zoenen en ff kort elkaars lichaam verkennen. Daarna maakte ik gebruik van de mogelijkheid om te verfrissen (handdoeken, douche, mondwater alles aanwezig). Ik liep half naakt de badkamer uit en aanschouwde haar appetijtelijke lichaam, voorovergebogen op het bureau. Nogmaals heren, wat een heerlijke natuurlijke ass en lichaam. Ze keek uitdagend mijn kant op. What you think of the music playing? Precies de muziek die de hele tijd al afspeelde meid, perfect voor de sexy sfeer! We vervolgde de eerdere verkenning met heerlijke TZ en de jongeheer werd enthousiast. Er volgde een uitstekende DT BJ en bovenal intieme sessie, die precies zo ervaart als beschreven is in de adv. Uitstekende pzc skills, real GFE! Ze vraagt en voelt perfect aan je wat je wilt. Hard, soft or just go with the flow, you can do everything you want. In mijn geval, voor deze eerste keer met Inessa, was het een verrukkelijke go with the flow. Daarnaast gaf zij mij geregeld en gewillig de tijd om mijn skills aan haar te tonen. Ze genoot oprecht, net als ik, meerdere malen van top tot teen. Het afgesproken uur was voorbij, maar voelde wonderbaarlijk aan als twee uur voor mij. Echt een zeer geslaagde, excellente date!

Concluderend: Ultieme goed maker? Ja, zeer zeker! Groot herhalingsgevaar! Inessa en ik bleken een hele goede match te zijn, waardoor we samen een uitstekende ervaring hadden. Wat mij betreft gaan wij elkaar zeker nog eens ontmoeten. Inessa, jij behoort tot de top in mijn lijst! "Slechts" 4 sterren voor TZ omdat ik blijkbaar het type man ben die meer van het tong worstelen is. Een verwaarloosbaar puntje omdat Inessa vol overgave en zeer intiem zoent.

Resulterend een 4.9 uit 5, bij benadering zo goed als perfect ;)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3894602-inessa
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben niet iemand die snel een recentie over een dame van plezier schrijft, maar na mijn ervaring met Inessa moest ik hier een profiel aanmaken om iets over haar te schrijven. Na een tijdje haar profiel bewonderd te hebben, heb ik de stoute schoenen aangetrokken en contact met haar opgenomen. Na een korte videocall was de date gezet en ben ik naar haar toegegaan. Ze ontvangt in een net en schoon hotel waar je gewoon door kan lopen. Toen ze haar deur opendeed had ik een echt WOW moment. Wat een mooi meisje! Ik was behoorlijk zenuwachtig, maar ze kon me heel goed kalmeren. We begonnen met zoenen, dat was al heerlijk. Al snel kreeg ik zin om haar te beffen en daar genoot ze van. Daarna even standje 69 gedaan waarbij ze me heerlijk gepijpt heeft en ik haar kutje en kontje gelikt heb. Ze is heel fris, ruikt en smaakt heerlijk! Toen werd het tijd voor het echte werk en heb ik heerlijk met haar kunnen vrijen in meerdere standjes tot ik het niet meer volhield en het condoom volspoot. Inessa voelt echt aan als een echt vriendinnetje. Ik heb het heerlijk bij haar gehad en als ze me weer laat, wil ik HEEL snel weer terug te gaan naar haar, ik ben verslaafd! Als je lief voor haar bent en haar goed behandelt krijg je het dubbel terug. Dank je wel Inessa!
 
Ik probeer deze dame al een paar dagen te bereiken maar tevergeefs geen enkel reactie. Ik verwacht op z'n minst een reactie van i am not available. Maar ik zal het blijven proberen en netjes blijven, hopelijk reageer ze nog.
 
Ik probeer deze dame al een paar dagen te bereiken maar tevergeefs geen enkel reactie. Ik verwacht op z'n minst een reactie van i am not available. Maar ik zal het blijven proberen en netjes blijven, hopelijk reageer ze nog.
Hi, please txt me your three last digits from your phone in my inbox here. Thank you.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Penismassage
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
  8. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3894602-inessa
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik prijs mijzelf gelukkig één van de mensen te zijn die makkelijk tot afspraken komt met Inessa. Ik hoef eigenlijk maar een appje te sturen en we vinden een moment. Misschien omdat we allebei van de last minute impulsen zijn, ik weet het niet.

Enfin, Inessa is een intelligente vrouw die goed weet wat ze wil en wat er in de(ze) wereld te halen valt. Ze is kritisch en bepaalt haar eigen voorwaarden. Dit alles bevalt mij prima en schept duidelijkheid.

Eenmaal met haar op de (hotel)kamer is het snel vertrouwd, ze zou zo een buurmeisje kunnen zijn. Een gek idee dat je binnen luttele minuten met haar het bed zult delen, maar wow zodra dat het geval is verandert de dynamiek direct. Een ware pijpgodin die alles volledig opslokt en het liefst achterover liggend op het bed in haar keel genomen wil worden. Ik moet dan eerst nog enige schroom overwinnen, maar ze moedigt aan en voor je het weet verdwijn je tot ver in haar keelgat. Er is al snel geen houden aan en je moet haar bijna smeken je even rust te geven, er moet immers zeker nog geneukt worden. Ook dat is namelijk een feestje, al kan ze daar iets minder hebben dan in haar mond. Je hoeft haar al niets meer te vragen en je mag jezelf ontladen waar je maar wilt.

Daarna weer terug in de realiteit, even rustig douchen en daar is het lieve meisje weer. Tot de volgende keer Inessa.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3894602-inessa
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Fan-fucking-tastisch. Ik bezoek maar 1 a 2 dvp's per jaar. Heb gewoon een vriendin enzo, maar soms vind ik het even leuk. Dit is bij far het beste bezoek wat ik ooit in mn leven heb gehad. Ik heb haar vanmiddag een berichtje gestuurd en kon 2 uur later terecht. Inderdaad even een videocall en gaan.
Dit is echt exact mijn type meisje. Schattig en girl next door. Eerste rond heeft ze mij heerlijk gepijpt. Dit kan ze echt goddelijk. Ze gaat maar door met speeksel en al. Soms lukt een tweede ronde, maar eigenlijk meestal niet. Vooral omdat ik de tijddruk voel van een uur. Nadat ik de eerste keer klaargekomen ben, is de spanning er af. Maar het is Inessa gewoon gelukt om mij met intiem een tweede keer te laten klaar komen binnen 45 min!!! Ik moest gewoon bijkomen. Ze kwam zelf tijdens intiem ook twee keer klaar wat ik echt rete geil vond. Ze ontvangt ook maar 1, max 2 klanten per dag, waardoor ze zelf natuurlijk ook meer geil is. Ze doet dit echt voor er bij. Wauw. We hadden gewoon 15 minuten over en ik wist niet wat ik moest doen. Dit was mij nog nooit overkomen. Ik hoop haar heeeeeel snel weer te zien. Wow. Tongzoenen doet ze met overgave. Heerlijl.
Daarnaast ontzettend leuk gepraat. We hebben veel dezelfde raakvlakken.
 
Ze staat vaak bij de uitgelichte profielen bovenaan, voor 2 afspraken per dag? En de huur van haar kamer? Dat is inderdaad lachwekkend.
Well, 3-4 time boost by credit on kinky is not expensive especially if you think long term and buy credits in bulk :) to be premium per day is 5e or if you want to be spotlight is 17e (depends on how much I am in the mood to spend and invest in a day) hotel rooms vary in prices where you book, how you book and how you pay, so it is between 40-115euro (depends on where and when), how many days you want and which days are in or out. For example, for Halloween night hotel room was 250e for 1 stay day after was 60e so.. tell me now. if a client comes to stay 2-3h hours and give the tip. is it possible or not. It all depends on how much you're hungry in your life. You have girls who meet always, they need to share 60% for some "manager" you have girls who work alone and hassle all day too, they need YLS bags etc.. You have me, who fix the monthly budget to live nice and comfortable :) I do not ask you how many eggs you have this morning for the breakfast.. At the end, this is the "work" where you do not count clients from the girls you want to meet. You just decide to meet or not to meet. Then she decides to :) Have a good day guys ..
 
I heb je mijn nummer verstuurd maar je hebt nog steeds geen contact opgenomen. Denk dat ik de hoop moet opgeven, ik respecteer je keuze succes met je carrière.
Ik heb inmiddels contact gehad met de dame. Fijn dat ze zo open en eerlijk is en dat waardeer ik. Inessa bepaald zelf met wie ze afspreekt en heeft duidelijk en netjes aangegeven dat ik niet de type ben waar op zij valt. Hierbij bedank ik Inessa voor haar openheid en eerlijkheid.
 
Heb bij haar duidelijk het idee dat ze het rustig aan doet, maar weinig klanten, niet aansluitend en alleen als ze zin heeft. Je merkt ook als je bij haar komt dat ze ontspannen is en helemaal opgefrist, niet alsof ze net iemand uit de deur heeft gezet.

Ja. Ik kon makkelijk verlengen als ik wilde. Ze had niemand na mij. Dat was zo ontzettend relaxed en fijn.
 
Gisteren lukte het mij eindelijk om weer bij Inessa op bezoek te gaan en door haar met een heerlijke befbeurt te bedienen mijn immuunsysteem te boosten (die prikafspraak staat ook maar dit werkt volgens mij beter). Wat een heerlijk poesje heeft dit meisje toch. En als je het goed doet komt ze ook klaar als de brandweer. Haar gevoelige DT pijpkwaliteiten brachten mij uiteindelijk tot een gigantisch hoogtepunt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3894602-inessa
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen woensdag voor de eerste keer bij Inessa geweest en meer dan genoten met haar! Erg lief, sociaal en welbespraakte vrouw. Ik heb gekozen voor 2 uur want de recensies maakten mij behoorlijk enthousiast en ik kom van ver dus 2 uur is dan een logische keus voor mij.

Eerst even gepraat over van alles en reizen, wat toch ook wel erg leuk en interessant was. De eerste echte kennismaking met deze lieve vrouw beloofde dus al veel goeds!

Eerst heerlijk zitten zoenen met elkaar, wat ze bij mij met overgave en passie deed. Kortom geweldig! Daarna heeft ze mij fantastisch gepijpt, lekker diep ook. Daarna heerlijk intiem met haar bovenop. Toen ze eenmaal doorkreeg dat ik op punt stond om klaar te komen deed ze snel het condoom eraf want ze wou dus dolgraag dat ik mijn zaad in haar mondje kwijt wou.
Een fantastische ervaring om dat met zoveel passie te zien. Daarna meerdere combinaties van zoenen, 2x intiem en ook tussendoor nog een lekkere massage gekregen.

@inessa kan ik 100% aanraden! Ik had niets anders dan een goede klik met haar!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3894602-inessa
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb haar afgelopen vrijdag nog bezocht en dat was wederom weer zeer geil . Ik vind de seksualiteit van deze vrouw van een andere orde.
 
Terug
Bovenaan Onderaan