Recensie Miriam, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Diepgang

Newbie
2
04/08/23
8
1
Pijpen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9304173-miriam
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren heb ik een bezoek gebracht aan Miriam. Wat een ervaring!
Ik kwam voor een deepthroat blowjob en die heb ik ook gekregen. Wat een topper is Miriam zeg. Nog voordat ze begon met pijpen gaf ze aan dat ik vooral mijn gang mocht gaan, "leef je uit" zij ze.
Binnen het redelijke en fatsoenlijke heb ik haar hoofd stevig vastgepakt en mijn pik diep in haar keel gepompt. Heerlijk.
Na enige tijd heb ik haar op haar rug gelegd met haar hoofd over de rand van het bed. In die positie ben ik nog even doorgegaan haar keel te smeren.
Ik vroeg haar of ik diep in haar keel mocht klaarkomen. Ook dat was geen probleem.

Niet onbelangrijk is dat Miriam vooral een hele vriendelijke dame is. Spreekt gewoon Nederlands en communiceert heel plezierig. Zowel via de app als aan de telefoon. Tot slot ziet Miriam er ook nog eens goed uit.

De locatie waar Miriam ontvangt is echter niet best. Buitengewoon armoedig en onverzorgd. Zij gaf mij aan dat zij zich hiervoor ook wel schaamde.

De kwaliteiten van Miriam heeft de locatie voor mij in ieder geval meer dan goed gemaakt. Ik ga zeker nog een keer met haar afspreken.
 
Met haar afgesproken.
Laat ze je eerst een half uur wachten en vervolgens geen contact meer.
Duzzzzzzzz
Hee met miriam. Wat vervelend dat t zo gelopen is.. ik heb heel zelden hulp bij t beantwoorden van appies en dan lijkt t wel eens mis te gaan . Zelf doe ik namelijk niemand vergeten en niks dubbel boeken. Dus ik nodig je uit om t weer te proberen !
Sorry als t reageren langer duurt dan je lief is.. kan soms niet bolwerken zoveel komt er binnen!!
 
Ik had een app gestuurd en ze reageerde meteen.
En ik ben nieuw voor haar.

Succes mannen.
Ik wil wel meer over haar lezen eigenlijk.

//Edit mod: ook wij willen graag meer over haar lezen, met name recensies mannen! Graag niet teveel slowchat hier ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hee met miriam. Wat vervelend dat t zo gelopen is.. ik heb heel zelden hulp bij t beantwoorden van appies en dan lijkt t wel eens mis te gaan . Zelf doe ik namelijk niemand vergeten en niks dubbel boeken. Dus ik nodig je uit om t weer te proberen !
Sorry als t reageren langer duurt dan je lief is.. kan soms niet bolwerken zoveel komt er binnen!!
kan je svp wat meer foto's op je profiel zetten, of via DM sturen met gezichtsfoto svp. Ik wil best eens langskomen
 
Gisteren heb ik een bezoek gebracht aan Miriam. Wat een ervaring!
Ik kwam voor een deepthroat blowjob en die heb ik ook gekregen. Wat een topper is Miriam zeg. Nog voordat ze begon met pijpen gaf ze aan dat ik vooral mijn gang mocht gaan, "leef je uit" zij ze.
Binnen het redelijke en fatsoenlijke heb ik haar hoofd stevig vastgepakt en mijn pik diep in haar keel gepompt. Heerlijk.
Na enige tijd heb ik haar op haar rug gelegd met haar hoofd over de rand van het bed. In die positie ben ik nog even doorgegaan haar keel te smeren.
Ik vroeg haar of ik diep in haar keel mocht klaarkomen. Ook dat was geen probleem.

Niet onbelangrijk is dat Miriam vooral een hele vriendelijke dame is. Spreekt gewoon Nederlands en communiceert heel plezierig. Zowel via de app als aan de telefoon. Tot slot ziet Miriam er ook nog eens goed uit.

De locatie waar Miriam ontvangt is echter niet best. Buitengewoon armoedig en onverzorgd. Zij gaf mij aan dat zij zich hiervoor ook wel schaamde.

De kwaliteiten van Miriam heeft de locatie voor mij in ieder geval meer dan goed gemaakt. Ik ga zeker nog een keer met haar afspreken.
En sindsdien niets meer gepost. Heel verdacht allemaal.
 
Mij had ze ook laten zitten......
Wel vreemd want wij hadden zelfs vantevoren ook nog even gebeld en je krijgt wel gewoon een NL dame aan de lijn.
Het leek mij mede daardoor allemaal ok, maar eenmaal daar had ze haar telefoon uit gezet.

Zo jammer weer...... zonde van tijd en moeite
 
Mij had ze ook laten zitten......
Wel vreemd want wij hadden zelfs vantevoren ook nog even gebeld en je krijgt wel gewoon een NL dame aan de lijn.
Het leek mij mede daardoor allemaal ok, maar eenmaal daar had ze haar telefoon uit gezet.

Zo jammer weer...... zonde van tijd en moeite
Schandalig ja. Ik ben er wel klaar mee.
 
Het klopt gewoon niet met die Mirjam.
Mij vroeg ze ook vlak voor de date of ik wat geld over kon maken omdat ze een online aankoop moest doen en alleen contanten had.
Zo jammer want haar foto's en advertentie zien er erg goed uit.
En het wekt vertrouwen omdat je haar ook gewoon aan de lijn krijgt als je opbelt.

Mijn conclusie/ervaring; deze dame is alleen maar verspilling van je tijd en moeite......
 
Dat komt overeen met wat ze tegen mij zei. Ze stuurde zelfs een foto ervan. Ik kan wel vanmiddag langskomen... Wish me luck
Een foto van het overlijdensbericht?

Of een foto van de beste vriendin in hetzelfde huis met een mes in haar rug?

Hoe kun je een foto sturen als bewijs van een overleden vriendin?

En als het zo is, moet je daar dan een dag later wel heen willen?
 
Haha, nee, een foto van haar overleden vriendin maar, nog wel bij leven. Ze staat ook als profielfoto op what's app (rechts).

Het zal jullie niet bevreemdend dat het ook bij mij alleen bij een gesprek is gebleven. Vanochtend nog wel twee keer reactie, daarna helemaal niks meer...

Op naar Martina, maar dat is een ander draadje.. To be continued
 
Jep bekende verhaal inderdaad, druk geweest met overleiden van vriendin.
Maar ging de draad weer oppakken met werken/ontvangen....

Achja er komt wel weer een ander interessant adresje om je op uit te leven
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan