Recensie Sky, Rotterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
18
25/08/22
28
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Leeftijd
25-30
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/sky-is-the-limit-_8180800
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag bij Sky op bezoek geweest.
Van te voren prettig contact via Whatsapp gehad en vrij makkelijk een afspraak kunnen regelen voor intiem, deepthroat pijpen en keelneuken.
Eenmaal in de straat aangekomen wilde ze wel even videobellen, misschien had dat beter voor vertrek kunnen gebeuren... maar alles was goed en ik mocht naar binnen.
Binnen was het netjes en ik vond Sky er leuk uitzien; Mooie meid met een lekker lichaam in een mooi rood lingerie pakje.
Eerst even gepraat en daarna aan de gang.
Ze zei gelijk dat ik wat groot geschapen ben, maar daar had ze weinig problemen mee tijdens het pijpen. Ze deed het goed en ging redelijk vaak diep; het enige wat ik jammer vond was dat ze het niet zo lang diep volhield. Wat me opviel was dat ze me wel vaak aankeek om mijn reactie te pijlen, maar dat was ook wel geil om dat mooie gezicht met die mooie ogen naar je te zien kijken.
Toen na even standje 69 een condoom erom en haar even bovenop laten stuiteren, wat heerlijk was en een goed uitzicht gaf op haar mooie lichaam.
Gevraagd of ze op haar rug wilde gaan liggen met haar hoofd over de rand, wat een mooi plaatje opleverde. Het keelneuken ging goed, alleen het diepe keelneuken mocht niet zo snel en ze hield het niet heel lang vol... maar ik denk dat ik daarmee een beetje verwend ben door de vorige dames die ik bezocht en getraind heb.
Aan het eind nog even gekroeld (dat vind ik fijn :p) en uiteindelijk met wat trekken klaargekomen, wat in haar mond mocht... maar ik moest hem er zelf tegenaan duwen want ze stopte hem niet zelf in haar mond en leek het een beetje te ontwijken waardoor het meeste op mijn buik en been terecht is gekomen.
Al met al was het wel een heerlijk uurtje en zal ik zeker nog wel een keer terug (willen) gaan!
Dankjewel voor het lekkere uurtje, Sky!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan