Recensie Katty, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

J.B.

Stamgast
Forumpionier
851
02/07/21
2.370
100
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8328039-katty
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik had zin in iets nieuws dus ben ik op bezoek geweest bij deze nieuwe Katty in Amsterdam West. Het appcontact verloopt via een booker/manager.

Eerste indruk bij binnenkomst: slank, skinny, petite, blond meisje zoals op de foto's maar online flink opgepoetst. Haar Engels is niet vloeiend maar verstaanbaar en met een beetje met handen en voeten communiceren kwam ik er wel uit met haar. Ik verwachtte een klein, lief, rustig, schattig en onschuldig meisje te ontmoeten maar in werkelijkheid is Katty een pittige professionele meid die gelijk ter zake komt; eerst afrekenen, kleren uit en moest direct op bed gaan liggen maar ik trapte gelijk op de rem om vervolgens eerst even rustig staand met haar te gaan friemelen wat ze toeliet. Beetje strelen, hals likken en tongzoenen. Ze acteert wel erbij met wat nepgekreun waar ik verder geen aandacht aan besteedde. Daarna wees ik haar naar de vloer waarna ze braaf ging knielen. Pijpen was te strak met haar lippen en met weinig gevoel dus ze sabbelde een paar minuten op een stuk zacht vlees dat maar niet hard wilde worden ondanks aanwijzingen van mijn kant wat ze niet begreep. Haar maar even op bed gelegd om te beffen wat ze wel kon waarderen. Na een tijdje zelf maar relaxed op bed gaan liggen en na wat instructies en spuuggebaar van mij ging ze uiteindelijk stevig sloppy deepthroat te keer en werd ik knetterhard. Hoop spuug op mijn verzoek met lange kwijlslierten en ik merkte dat ze zelf ook iets gewilliger in het spel meeging; ballen likken en zuigen terwijl mijn natte pik tegen haar wang aanwreef en ook haar neus diep tegen mijn buik aandrukken en stevig vasthouden tot ze ging kokhalzen en naar adem snakte. Vervolgens condoom erom en in cowgirl ging ze tekeer waarbij ze me stevig vasthield waardoor ik nauwelijks kon ademen. Op verzoek een beetje tongen maar dat ging niet met passie. Tot slot heeft ze me oraal naar het einde gebracht waarbij ik op tijd het seintje gaf waarna ze de boel eruit trok: cim is namelijk 50 extra. Vervolgens wilde ze me met doekjes schoonmaken maar heb gevraagd of ik even kon douchen wat geen probleem was. Daarna snel aankleden, beetje napraten waarbij ik een licht Spaans accent bespeurde wat ze lachend ontkende, ze maakte wel een praatje maar was ook in de weer met haar telefoon en gaf me de indruk dat ik moest moven dus na een klein kusje en de vraag of ik haar snel weer kwam opzoeken stond ik iets over tijd weer buiten.

Samengevat: professionele jongedame die gelijk terzake komt maar zich wel laat sturen door de klant. Eindelijk via een booker een date gehad dat een voldoende krijgt en waar ik met een tevreden gevoel op terugkijk. Van mij krijgt ze 3,5 ster afgerond naar een 4.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Kan bovenstaande bevestigen.
Beetje zakelijk, maar goed te beïnvloeden. Op de foto's is ze wel een stuk mooier opgemaakt dan in het echt, maar ook in het echt is ze prima. Ze had op verzoek mooie lingerie aangetrokken.
Aan het begin kwam ze even met haar strakke lijf en sexy komt tegen me aan staan rijden, waarna ik me lekker liet pijpen zonder. Ze wilde snel neuken maar ik wilde nog lekker diep verder gepijpt worden wat ze zonder problemen deed.
Verschillende standjes gehad en lang doggy genomen waar je pracht uitzicht op haar strakke kontje hebt.
Uiteindelijk staand in haar mondje gespoten, nadat ze lekker m'n ballen had gelukt, waarbij het een beetje onduidelijk was of nou wel of niet op haar gezicht mocht komen. Uiteindelijk in en rond haar mond gekomen wat ze prima vond.
 
Moest eigenlijk 180 betalen volgens afspraak maar had haar 200 gegeven.
Vandaar dat het klaarkomen in haar mond/op haar gezicht niet zo'n ding was. Ze zei in de eerste instantie dat ik niet op haar gezicht mocht komen maar alleen in haar mond. Maar toen het zover was liet ze het zeg ook gebeuren en zei ze dat ze het zelf ook wel geil vond.

Intiem was verder prima, maar geen vuurwerk boven verwachting.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan