Recensie Katty, Amstelveen 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Alfred

Wandelaar
30
27/05/23
47
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5983596-katty
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Hedenmorgen ben ik bij Katty op bezoek geweest. Contact was snel en makkelijk gelegd via wa en ik kon bij haar langs komen. Katty is de dame op de foto's, alleen zijn de foto's wel een paar jaartjes en kilootjes ouder. Dit was voor mij niet hinderlijk, katty is een mooie en goed verzorgde dame. Vriendelijk en met een grote glimlach ontvangen, je voelt je meteen welkom, zij spreekt goed engels en het was bij binnenkomst gelijk gezellig even een praatje maken.
Na het douchen op bed beland, zoenen doet ze heel lekker alleen (helaas) de tong werd duidelijk ontweken. Pijpen doet zij ook heel lekker, beetje vreemd alleen, zij doet een paar goede halen, stopt, beetje met haar handen, dan weer even Pijpen, even stoppen , handen etc, etc. 😯
Het neuken was heel lekker. Zij begon bovenop, wat zij ook lekker lang vol hield, daarna doggy, was ook goed en als afsluiting in missionaris. Zij voelt lekker aan en alles zonder ook maar één druppel glijmiddel, dit pleit voor de dame.
Nog even gebeft, was ook lekker, daarna heeft zij het afgemaakt met haar handen en mijn jonge heer/ballen gedeeltelijk tussen haar borsten, apart maar niet verkeerd......😋
Ik heb een lekker, prettig en relaxt uurtje met haar beleefd, geen klokkijkster, geen afwerksex.
Beetje jammer dat het tongzoenen werd ontweken anders was het voor mij de perfecte date geweest, daarom ook bij de algemene beoordeling vier sterren.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5983596-katty
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Dame is minstens zo'n 15kg zwaarder dan op de foto's en een jaar of 10 ouder. Kan zelfs niet met zekerheid vaststellen of het uberhaupt de dame van de foto's is, maar ze was in ieder geval wel blond dus het zou kunnen.

Van te voren een aantal diensten zoals tongzoenen met haar bevestigd via de app en ze zegt dat ze dit zeker doet net zoals het op haar profiel staat. Echter daar aangekomen en nadat ik betaald heb ontwijkt ze iedere poging van tongzoenen, met het excuus "ik dacht dat je bedoelde dat je niet houd van tongzoenen". Ze is een complete leugenaar en ziet me aan voor een imbeciel die ze makkelijk kan manipuleren. Om de sfeer niet verder te verpesten het maar daar gelaten dat ze niet tongzoent. Echter ook pijpen zonder condoom doet ze ontzettend slecht en ze is je 80% van de tijd aan het aftrekken en zegt dat ze te moe is om te pijpen. Intiem doet ze iets meer haar best maar vooral om je snel klaar te laten komen.

Na mijn orgasme gaat ze op eens nep lief spelen. Ze is een professionele oplichtster die snel van je af wil en geen van haar afspraak nakomt. Daarnaast is ze een heel stuk ouder en zwaarder dan op de foto's. Voorkom teleurstelling en frustratie en ontwijk Katty.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan