Recensie Monic, Amstelveen (voorheen Alkmaar, Vianen, Almere) 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sr1

Stamgast
Supporter
746
14/12/21
4.348
12
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1747277-monic
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij deze Chinese dame uit Hongkong dame langs geweest in Almere. Het is de dame van de foto's en die van haar App profiel. Afspreken was simpel via de app, bij aankomst even bellen voor het huisnummer en naar de deur. Na de financiële afhandeling gaat ze helemaal los en begint het tongzoenen en opvrijen dan ook direct.

Het enige moment wanneer er niet getongzoend word is als ze haar mond vol heeft met iets anders, en dat doet ze ook voortreffelijk. Geef haar aan wat je lekker vind en wil en ze doet het voor je. De eerste keer in haar mond klaargekomen en ze gaat lekker even door totdat ze weet dat alles eruit is.

Daarna een massage gehad, op mijn verzoek een stevige en dan blijkt dat dit kleine vrouwtje behoorlijk kracht in haar handen heeft en ook het massage vak prima beheerst.

Dan de 2e ronde, begon zoals de eerste maar na 10 minuten pijpen aangegeven dat er nog wel iets anders werd verwacht. Rubber erom en ze kwam er even op zitten, dat heb ik geweten. Na 2 rustige minuten begon madam er ook van te genieten en ging ze flink tekeer. Daarna het initiatief genomen en in diverse standjes lekker bezig geweest en ze stond erop dat ik nogmaals in haar mond klaarkwam. Ja, wie ben ik om dat te weigeren.

Al met al een leuke en grappige dame waarmee je, als je een beetje een connectie met haar hebt alle kanten op kan.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Super lieve meid. CIM great. Massage ook lekker.
2X in haar mond gekomen.
Wist te vertellen dat haar lokatie nu zo blijft verlopig en niet gaat verhuizen.

Wat me opviel is dat het de dames zijn van uit de gekende belgische chinese prostitutie ring. Ik heb begrepen dat er sinds begin dit jaar Crackdowns zijn in belgie tegen deze club, dus ik denk dat ze nu in NL werken.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Deze fijne zit tegenwoordig in Alkmaar, ontvangt op een prima lokatie en is echt heerlijk!

Feest begint al bij binnenkomst, heerlijk uitdagend gekleed en meteen een heerlijke zoen. Centenkwestie regelen en gaan. Pijpt heerlijk en is lekker nederig. Klein vrouwtje, heerlijke borstjes en een mooi net begroeid kutje.

Zodra je wil klimt ze op je om je heerlijk te rijden. Tijdens de daad werd ze drijfnat en omdat ze op haar knieen, en later gehurkt, op me zat had ik een heerlijk zicht op het in en uitglijden van mn pik.

Eenmaal klaargekomen begin ze me heerlijk te masseren en nogmaals met mn pik te spelen, half uur goed gevuld :)
 
Vandaag bij deze Chinese dame uit Hongkong dame langs geweest in Almere. Het is de dame van de foto's en die van haar App profiel. Afspreken was simpel via de app, bij aankomst even bellen voor het huisnummer en naar de deur. Na de financiële afhandeling gaat ze helemaal los en begint het tongzoenen en opvrijen dan ook direct.

Het enige moment wanneer er niet getongzoend word is als ze haar mond vol heeft met iets anders, en dat doet ze ook voortreffelijk. Geef haar aan wat je lekker vind en wil en ze doet het voor je. De eerste keer in haar mond klaargekomen en ze gaat lekker even door totdat ze weet dat alles eruit is.

Daarna een massage gehad, op mijn verzoek een stevige en dan blijkt dat dit kleine vrouwtje behoorlijk kracht in haar handen heeft en ook het massage vak prima beheerst.

Dan de 2e ronde, begon zoals de eerste maar na 10 minuten pijpen aangegeven dat er nog wel iets anders werd verwacht. Rubber erom en ze kwam er even op zitten, dat heb ik geweten. Na 2 rustige minuten begon madam er ook van te genieten en ging ze flink tekeer. Daarna het initiatief genomen en in diverse standjes lekker bezig geweest en ze stond erop dat ik nogmaals in haar mond klaarkwam. Ja, wie ben ik om dat te weigeren.

Al met al een leuke en grappige dame waarmee je, als je een beetje een connectie met haar hebt alle kanten op kan.
Je hebt kontlikken bij klant staan. Geeft ze een RimJob en likt ze echt goed het hele gebied inclusief de anus?
 
Ik ben hier vorige week geweest en wou dat ik niet alleen de reviews op kinky gelezen had meer ook hier dat had me waarschijnlijk 20 euro gescheeld. Nu zei ze in de hitte van de strijd toen ze merkte dat ik bijna klaar kwam tijdens het pijpen "come in mouth? 20 euro extra " tja je hoort me niet mopperen ik was er zelf bij. Maar om de vraag hierboven te beantwoorden ook mijn berichten komen niet aan momenteel.
 
Ik kreeg onderstaande reactie vandaag op een app berichtje van 14 november.

"Ik mis jou ook! Maar ik mag niet meer in Nederland zijn. De politie heeft mij gearresteerd en lange tijd vastgehouden op het politiebureau voordat ik werd vrijgelaten."

Lijkt me duidelijk.
 
Ik kreeg onderstaande reactie vandaag op een app berichtje van 14 november.

"Ik mis jou ook! Maar ik mag niet meer in Nederland zijn. De politie heeft mij gearresteerd en lange tijd vastgehouden op het politiebureau voordat ik werd vrijgelaten."

Lijkt me duidelijk.
Wegens illegaal prostitutie ?
Reden blijft zeker onduidelijk ?
Schijnt dat ze in Belgie ook was aangehouden.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik was bij haar in Vianen in september. Eén van de twee uitstapjes dit jaar buiten mijn vaste dames. Leuke vrouw, prima seks, maar voor mij toch net niet onderscheidend genoeg voor herhalingsgevaar. En hotelontvangst voelde toch iets te spannend, daarover straks meer. Maar als ik bovenstaande reacties lees, is ze helemaal uit de running, zo lijkt het.

Ik bezocht haar in een hotel. Dat voelde heel ongemakkelijk, maar kan eraan liggen dat ik hotelbezoek zelden doe. Schoonmakers waren in de gang en in de andere kamers bezig terwijl ik binnenstapte. Ik had serieuze twijfels over hoe lang dit goed kan gaan. Nu niet meer dus.

Geen slechte date, maar voelde toch te ongemakkelijk voor herhaling.
 
Laatst bewerkt:
  • de advertentie (Alkmaar) verdwijnt
  • de advertentie is weer terug, nu in Amstelveen, maar is dus wel aangepast maar niet naar voren gehaald. Staat nog steeds op 1 maand oud
  • een app met verzoek voor een afspraak wordt wel afgeleverd, maar wordt niet gelezen
Allemaal hoogst eigenaardig. Ik haak af!
 
  • de advertentie (Alkmaar) verdwijnt
  • de advertentie is weer terug, nu in Amstelveen, maar is dus wel aangepast maar niet naar voren gehaald. Staat nog steeds op 1 maand oud
  • een app met verzoek voor een afspraak wordt wel afgeleverd, maar wordt niet gelezen
Allemaal hoogst eigenaardig. Ik haak af!
Als je het gewoon in de normale volgorde even doorleest is er niets eigenaardigs aan hoor. Ze is gewoon weg uit Nederland!
 
Niet dat het iets uitmaakt, maar ik blijf het vreemd vinden:
  • Ze werken in Alkmaar en de ad staat open maar wordt niet omhoog geplaatst
  • De ad verdwijnt en de dames reageren niet meer op een app en de app wordt niet afgeleverd
  • De ad is weer terug, niet omhoog geplaatst en geeft nu Amstelveen. Een app wordt weer afgeleverd, maar niet gelezen noch beantwoord.
 
Niet dat het iets uitmaakt, maar ik blijf het vreemd vinden:
  • Ze werken in Alkmaar en de ad staat open maar wordt niet omhoog geplaatst
  • De ad verdwijnt en de dames reageren niet meer op een app en de app wordt niet afgeleverd
  • De ad is weer terug, niet omhoog geplaatst en geeft nu Amstelveen. Een app wordt weer afgeleverd, maar niet gelezen noch beantwoord.
Lees je voorgaande berichten wel?
 
Lees je voorgaande berichten wel?
Daarom juist. Maar blijkbaar leest de planner ook mee want hij heeft de ad van Monic vandaag off line gehaald (of is ze vandaag uitgezet?) maar Tina (de mindere van de twee in mijn ervaring) is vandaag zelfs ten minste 3 keer naar boven geplaatst na vele weken op de plaats rust.
Het aantrekkelijke van beide dames is dat ze alleszins redelijk Engels spreken, dus geen vertaal app nodig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan