Recensie Lina Purmerend 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sr1

Stamgast
Supporter
753
14/12/21
4.394
12
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3673356-lina#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze dame onlangs bezocht in Purmerend. Communicatie vooraf via de app verliep wat stroef maar uiteindelijk afgesproken. Onderweg nog even aangegeven dat ik wat later was i.v.m. verkeer maar geen reactie meer op de App. Toen kreeg ik al een voorgevoel.
Op locatie aangekomen om het huisnummer gevraagd, geen reactie. Ok, na 10 minuten ben ik weg en net dat ik de straat uit rij een bericht. Excuses en noem maar op, ik was nog in de buurt en terug gegaan..

Deur gaat open en daar stond de dame van de foto's en haar WhatsApp afbeelding, dat is mooi. Andere kant is dat in de woning stevig wordt gerookt, heb ik niets op tegen maar als niet roker stinkt het wel. En erger nog, je kleding stinkt er ook naar als je weer in de auto zit maar dit terzijde. Tip voor de heren met een dame thuis met een scherpe neus! ;)

De date zelf, douchen of opfrissen was niet mogelijk. Niet dat het nodig was maar is wel prettig en zegt ook iets over de hygiëne van de dame. Het bekende vochtige doekje kwam te voorschijn. Op bed liggen en begonnen met en massage of meer wat erotisch strelen. Daarna ging deze kleine dame over op mijn verzoek een blowjob en dat heb ik geweten. Ze stopte niet en liet hem niet uit haar mond ontsnappen totdat ik na 30 minuten het niet meer kon ophouden.

2e ronde gehad, begon zoals de eerst. Je moet deze dam echt duidelijk maken wat je wil. Dan doet ze dat en gaat er volledig voor, wil je ander standje of wat, moet je dat weer kenbaar maken. Enig probleem is dat ze geen woord Engels spreekt dus communicatie is er sowieso niet.

Tijdens de daad zelf kijkt ze je niet aan en wordt er van je weggekeken, ook de telefoon werd meerdere malen gecheckt. Ook hoor je mensen binnen op de achtergrond. Is het storend? Dit en het gebrek aan communicatie zorgt dat het voor mij éénmalig is. Dame is leuk en lief en doet haar best en is best goed in wat ze doet maar in zijn geheel is eenmalig voor mij.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan