Recensie Cristal, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

StingerMissl

Wandelaar
90
26/10/22
1.796
6
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/5771760-cristal#overview
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen zondag Cristal eens bezocht, had haar eerder in de week op Kinky gespot en mezelf voorgehouden het eens te proberen. Geappt met de vraag of ze kon en bijna gelijk reactie van ja plus een straatnaam in Zuid. Eenmaal op loopafstand duurde het bijna 30 minuten voordat ze weer antwoordde; misschien dat ze nog bezig was met een andere wandelaar, maar ik stond wel even in de wacht. Uiteindelijk kreeg ik dan toch een nummer; hier werd ik verwelkomt door Cristal, inderdaad de dame van de foto's maar die foto's zijn wel een klein beetje aangepast (dame is in het echt iets gebruinder van kleur). Maar zeker geen onaangename verschijning: mooi postuur, stijl zwart haar, lekker kontje en een stel mooie ronde tieten waar wat aan gewerkt is (hou ik persoonlijk best wel van). Het pand waar ze ontving leek een soort verbouwing te ondergaan, ietwat rommelig maar ook weer niet zo erg, en de kamer zelf was prima op orde.
Na het afrekenen, uitkleden en hygiënisch gedeelte zette ze een muziekje op en kon ik haar heerlijk uit haar setje helpen en die tietjes voelen, waarna zij op de rand van het bed ging zitten, mij een rubbertje omdeed en met verve begon te pijpen. Zat wel even een handje tussen maar daar merkte ik eigenlijk weinig van, zo lekker deed ze het. Vervolgens ging ze uitnodigend op haar rug liggen en kon ik aan het werk om haar te beffen, waar ze, te horen aan de geile geluidjes die ze maakte, aanzienlijk van genoot. Allebei voldoende opgewarmd wreef ze wat glijmiddel over haar poes en ging ie er in missio in; haar aanmoediging en geile praat maakte dat ik na pakweg 10 minuten al het hoogtepunt bereikte (dat ze haar benen om me vouwde zal ook wel geholpen hebben). Na even opfrissen en onder het aankleden eventjes in gebroken Engels babbelen kon ik voldaan weer de deur uitstappen.

Conclusie: communicatie was niet supersoepel mede door de taalkloof (Engels van Cristal is gebrekkig), maar locatie is prima en Cristal is heel vriendelijk, doet leuk mee en laat je op je gemak voelen. Als je op zoek bent naar een goeie ervaring zonder te veel poespas en in een redelijke prijsklasse is het zeker aan te raden. Ze zei wel dat ze maar voor korte tijd in Nederland is en over niet al te lange tijd weer vertrekt, dus ben je geïntrigeerd en in de buurt, pak je kans.
 
Terug
Bovenaan Onderaan