Recensie Cristal, Antwerpen/Gent 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wel wat hier boven staat kan ik enkel maar bevestigen wat een fantastische vrouw!

Als je bij haar binnenkomst voel je je meteen op je gemak. Ze is super vlot in de omgang. Super knap ook. Afspreken met haar gaat ook vlot via whatsapp.

De date zelf was van begin tot einde gewoon super ze neemt voor alles haar tijd. Eerst wat tongzoenen terwijl we ze mij aftrekt en ik haar vinger, 69 was geweldig lekker strak poesje.

De seks zelf was ook gewoon top verschillende standjes. Normaal kan ik het wel redelijk lang uithouden maar bij haar is dit gewoon onmogelijk. Nog wat gepraat en dan wilde ze nog is dus nog een 2de ronde gedaan.

Dit is by far de beste ervaring die ik gehad heb met een dvp. Ben er 1,5 uur binnen geweest. Ze stelde voor om samen nog iets te gaan drinken maar helaas had ik nog andere verplichtingen.

Ze wist me te vertellen dat ze morgen terug vertrekt dus jammer genoeg niet voor direct. Maar mij zal ze zeker terug zien als ze terug komt.
Betaald voor een uur, 90 minuten binnengeweest en dan nog uitgenodigd voor samen terrasje te doen? Wat een klantenservice
 
Denk dat klantenservice hier niet het goede woord is.
DvP zijn o.m. ook maar gewoon mensen en ik heb de indruk dat zij de ontmoeting met @Xxyyxx gewoon leuk vond.
Hebben beiden gelijk.
Als je er ervaring mee had, of de vorige reviews las zag je dat dit niet ongebruikelijk is voor haar.
Haar klantenservice is uitstekend en samen een drankje gaan pakken is niet ongebruikelijk voor haar. Ze is goed in wat ze doet en doet het met plezier.
 
Ja Cristal/ Emma is echt een heel super persoon om mee af te spreken.
In het begin over mijn recensie onthaald alsof ik een onnozele zo positief te schrijven het is goed te zien dat anderen toch dezelfde positieve ervaring hebben.
 

Idd zit nog 1 dag in België dan vertrekt ze naar Nederland. Zou dan voor een maand in Luxemburg zitten. Vertrekt dan terug naar huis en zou pas begin volgend jaar terug naar België komen.
 
Het is echt een droomvrouw als je gaat voor een heerlijk moment om samen te beleven. Een uur is bijna niet genoeg, dus ging ik voor 2 uur.

Een waar genot was het!
 
Ik zie momenteel op RL. twee Cristal, beide Colombiaans de ene 21 de andere 27. Is zij dit of zijn deze 2 nog andere meisjes? Ze zien er beide ook wel mooi uit. Deze 2 adverteren in Antwerpen.
 

Bijlagen

  • IMG_1343.png
    IMG_1343.png
    280,9 KB · Weergaven: 60
Haar ad staat terug online ;)

Kan iemand bevestigen dat ze dit echt is? (Gsm nummer dat overeenkomt?) ik heb namelijk een date vastgelegd maar het zou een van mijn eerste zijn, een beetje stress heb ik wel.
 
Kan iemand bevestigen dat ze dit echt is? (Gsm nummer dat overeenkomt?) ik heb namelijk een date vastgelegd maar het zou een van mijn eerste zijn, een beetje stress heb ik wel.
Ja hoor ze is het echt we hebben gisteren nog via WA wat gebabbeld Als dat je eerste date wordt proficiat ze is een supermooie meid, heel lief, spreekt perfect Engels
Totaal geen reden om zenuwachtig te zijn gaat top date worden
Als ik wat meer vrije tijd zou hebben zou ik zeker ook langs gegaan zijn. Maar hwt lukt mij deze keer niet
 
PZC is niet inbegrepen, dus 1H met pzc voor 250 euro, is wel heel duur.
Misschien niet goedkoop maar echt wel waar voor je geld.

Heb echt het gevoel dat de GFE verder rijkt dan de tijd die je effectief bij haar spendeert. Sturen af en toe via whatsapp (meestal wel rond de tijd dat ze er weer bijna aankomt).

Begrijp ook wel als je liever ergens anders goedkoper gaat, het hangt er van af wat voor jou belangrijk is aan een dvp.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan