Recensie Mellisa - Amersfoort 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mukade

Newbie
4
20/08/22
1
1
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amersfoort/7877158-mellisa
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
ik ga normaal gesproken alleen naar dames waar ik een recensie van kan vinden, maar vandaag kreeg ik nergens reactie op.
Ik besloot toen maar een dame te bezoeken die mij opviel op kinky waar ik niks over kon vinden.

Mellisa zag er goed uit en in de advertentie staat dat ze aan deepthroat en klaarkomen in de mond doet en dat is waar ik naar opzoek was.
Ik besloot een gok te wagen en er naartoe te gaan aangezien ik toch in de buurt was.


App contact verliep vlot en ik kreeg al snel een adres.
Ze ontvangt in een appartementen complex is een opzich wel oke omgeving. Niets te sketchy.

Eenmaal in het gebouw werd ik ontvangen door een knappe blonde vrouw met een aantal tattoos.
Aan de tattoos kon ik al snel zien dat dit niet de dame van de fotos is maar ze is zeker niet lelijk dus ik besloot verder te gaan.

We hadden een half uur voor 100 afgesproken. Niet goedkoop maar ik vind haar wel knap en had geen zin meer om te vertrekken en een ander te zoeken. Eenmaal uitgekleed wou ze meteen een condoom om doen voor het pijpen. Toen ik vroeg of dit zonder kon vroeg ze mij hier 50 extra voor.

Het pijpen was erg middelmatig en helemaal geen deepthroat. Niet slecht maar zeker niet goed. Ze gebruikte helemaal geen tong dus eigenlijk voelde ik er niet veek van behalve op momenten dat ik af en toe haar hoofd pakte om zelf een tempo te bepalen, wat al snel teveel voor haar werd. Op een gegeven moment zei ze ook dat cim niet mogelijk was en na een totaal van 5 minuten pijpen wou ze niet meer.

toen vroeg ik haar om dan maar te neuken waarna ze in cowgirl als een wilde tekeer ging. Dit zeker niet in een positieve zin omdat ze alleen haar bovenlichaam heen en weer schudde terwijl er van ondere eigenlijk niks gebeurde.
Ik was er toen wel klaar mee dus heb het in doggy afgemaakt waarna het voor haar ook gewoon klaar was en ik na 20minuten dus weer gewoon buiten stond.

Ze is een hele aardige dame en zeker leuk voor het oog, maar de daad zelf is zeker geen 150 euro waard. Geen herhalingsgevaar dus.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan