Recensie Megan - Amersfoort Prive 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mr_sunshine86

Wandelaar
92
21/09/22
112
10
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Afgelopen week Megan bezocht. Afspraak maken ging makkelijk, dag van tevoren gebeld en halfuur gereserveerd (voor de volgende dag). Was iets te vroeg bij Amersfoort Prive, je kunt er makkelijk parkeren (wél in een, burgerlijke jaren '30 (!) woonwijk, houd hier rekening mee! Woon zelf niet in Amersfoort, dus voor mij maakt het niet uit, maar je bezoek aan Amersfoort Privé wordt wel gezien door omwonenden....).
Eenmaal binnen kreeg ik een drankje aangeboden, vriendelijk afgeslagen, en keurig op tijd kon het halfuurtje met Megan beginnen. Eerst wassen, mond spoelen (met mondwater!) en de actie kon beginnen.
De foto's van Megan zijn veelbelovend. En het viel niet tegen, maar in het echt is ze toch niet helemaal de dame van de foto's. Zo heeft ze bijv. veel tattoos die je op de foto's niet ziet... Postuur etc klopt wel. Gezicht zie je niet op de foto's, had ik anders ingeschat.
Megan heeft een vlotte Brabantse babbel (zachte g), is niet verlegen en praat makkelijk. Ze is jong, en tegelijkertijd merk je dat ze ervaren is in bed. Tikkeltje zakelijk. Pijpen is redelijk, neuken prima. Het kan aan de klik liggen, maar echt een 'uitblinker' vond ik het niet.
Maar kan ook geen slechte punten noemen. Hygiene e.d. uitstekend.
Ze is gewoon niet helemaal het type vrouw waar ik normaal gesproken op val... en dat kan gebeuren. Houd je van jong/nederlands/blond en heb je een geweldige klik, dan is dit misschien wel een topper, maar voor mij persoonlijk, geen herhalingsgevaar.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Eerste keer bij dit huis en afgesproken bij Megan. Beste leuke dame om te zien, je verwacht misschien wat anders als je de foto's ziet.
Binnenkomst wensen besproken en zoenen was extra, deze betaald. Hierna opfrissen en ik dacht feest kan beginnen, helaas niet. Zoenen bleef bij een paar kusjes en dat was het ook, waar je dan voor betaald geen idee. Hele interactie miste ik gewoon, heel zakelijk en kil jammer genoeg. Het was niet de eerste keer voor mij in een privehuis, wel hier. Ik vond dit helaas een vreselijke tegenvaller. Het werd eigenlijk met de minuut ongemakkelijker, uiteindelijk aan het einde kreeg ik een prop papier toegegooid om zelf de rommel op te ruimen.
Hierna ook even weer opgefrist in de douche en later buiten zag ik dat ik eigenlijk maar 30 minuten binnen was geweest en geen 60 minuten..
Jammer geld maar achteraf was ik blij dat ik weer buiten stond.
Ze is nog jong en wellicht moet de leeftijd ervaring verschaffen.
 
Het is een raar clubje geworden. In het verleden vaak naar de Vlasakkerweg geweest, maar sinds dat dicht is en dit de 'hoofdlocatie' is heb ik enkel rare en geen fijne ervaringen gehad daar. Ik ga daar niet meer heen
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zeer knappe jonge dame met een leuke babbel, ze heeft een erg strak en zachte lichaam. ik heb een voeten festisj en daar wist ze wel raad mee. Eerste keer bezoek bij Amersfoort privé en zeker herhalingsvatbaar 👌🏼 Megan is een toppertje!
 
 
Terug
Bovenaan Onderaan