Recensie Amersfoort Privé, Lilli 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Be@r

Newbie
5
05/07/23
0
3
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2521575-lilli#overview
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Recent Lilli bezocht bij Amersfoort Prive. Ik had van te voren gebeld maar mijn eerste keuzes waren niet meer beschikbaar dus uiteindelijk Lilli gekozen. Lilli is oost europees, ik meen bulgaars, en communicatie is moeizaam. Aangezien dit voor mij een onbekende dame was heb ik voor 30 minuten gekozen. Na wat opfrissen heeft ze me lekker gepijpt, ik moet zeggen dit was heerlijk diep en een heerlijke ervaring. Daarna zijn we verder gegaan op bed waar ze reversed cowboy bovenop me kwam zitten, helaas was ik al snel klaar voordat ik een ander standje kon voorstellen. Daarna heeft ze me nog even gemasseerd om het half uur vol te maken, als je van stevige massage houdt zit je goed bij Lilli, ze is klein van stuk maar heeft sterke handen. Op kinky staat dat ze ook russisch doet, ik kan je verzekeren dar dat niet gaat lukken ;-)

Ik had geen klik en er is voor mij geen herhalingsgevaar, toch denk ik wel dat je een leuke sessie met haar kan hebben.
 
Ik gistermiddag bij Lilly geweest en bij mij was de klik er wel en ze houdt van stevig ze is niet zo groot maar ze kan lekker stevig neuken. Was één uurtje bij haar ik heb haar 2 keer gekomen en ja ze is zeer sterk met massage, ook heerlijk trouwens. Ps ze is een Roemeense die kunnen het wel ik ben meestal bij Karina bij Utrecht Prive Vleutenseweg die is momenteel op Vakantie ✨
 
Deze keer was het een thuiswedstrijd. Mijn werk was deze gehele week hier in de stad.
Dus dan zoek je het eens dichterbij.
Ook ik ben voor lilli gegaan.
Bij het voorstellen voel je soms direkt de klik. Het is er,of niet. Heb me goed met haar vermaakt. Gekozen voor 30 minuten. Geeft toch wat meer mogelijkheden om ook wat van haar te proeven. Dan alleen wat gelurk aan je leuter.
Nadien snel een douche en onderweg nog een pizza meegenomen om thuis heerlijk na te genieten.
Lullig een dikke 10 en tot snel weer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan