Recensie Lekkere Girl, Oostkamp 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
78
27/08/23
93
3
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lekkere-girl-altijd-geil.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gezien er enkele wandelaars vragen hebben bij deze advertentie, zelf eens contact opgenomen met de dame in kwestie. Dame is vlotjes telefonisch te bereiken, op RL zelf chat ze bitter weinig en komt ze bijzonder vaag over.

Na een telefonische check up toch m'n stoute schoenen aangetrokken om haar na m'n werk eens te bezoeken, voor een halfuurtje afgesproken voor €100 al blijven de prijzen toch wel schommelen bij haar.

De dame in kwestie ontvangt discreet in een appartement te Oostkamp. Haar leeftijd klopt en ze heeft geen lelijk gezicht. Haar gewicht neigt toch eerder naar de 85 à 90 kg ipv 70 zoals in de advertentie staat.

Ze houdt van tongzoenen en ze wordt direct kletsnat, ze heeft een zeer sappige kut . Pijpen doet ze wél niet met de volle overgave zoals in de advertentie staat. Ze is bang dat klanten in haar mond gaan spuiten.

Na een goeie tiental minuten doggy stoten is ze op haar rug gaan liggen met de benen wijd open en zo kon ik haar verder palen en genieten van haar dikke sappige tetten die goed bewogen met het ritme van mn stotende pik. Ik kon het niet lang houden en het duurde niet lang vooraleer ik mn lading sperma in het rubberke spoot. Uiteindelijk een goeie 50 minuten gebleven. De dame kon me helaas niet volledig overtuigen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan