Recensie L'ébène - Brussel 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sex10ver

Stamgast
Forumpionier
366
06/07/21
4.187
42
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://old.quartier-rouge.be/prive/femmes/lebene-prive.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag had ik nog eens zin om een dame met donkere huidskleur (verwoord ik het zo politiek correct???) te bezoeken. Ik hou enorm van het contrast tussen een (heel) donkere huid en de roze binnenkant van het "poesje", maar ik heb het niet zo voor dikke dames, wat bij veel Afrikaanse dames toch wel het geval is. Daarom is het niet altijd simpel iemand te vinden naar mijn zin, maar uiteindelijk bij deze jongedame uitgekomen, die lekker slank is en waarvan ook op Youppie net een vrij goeie review was gepasseerd.

Ze ontvangt in een soort apart-hotel in de Europese wijk. Bij aankomst even moeten wachten om binnengelaten te worden in het appartement maar een 10-tal minuutjes later stond ik binnen. Haar figuur voldeed inderdaad helemaal aan m'n verwachtingen (is zoals op de foto's) en ze had een mooi lingerie setje aan. Ze gaf me al direct complementjes (maar niet overdreven) en begon ook direct te zoenen (met niet al te veel tong, maar wel met enthousiasme), dus de sfeer zat wel goed zo. Op de foto's is haar gezicht geblurd, dus hoe ziet ze er uit? Wel: zeker niet lelijk, maar ze zal ook geen schoonheidswedstrijden winnen vrees ik. Vrij banaal gezicht dus (naar mijn mening althans), maar wel een lieve glimlach gedurende heel de sessie. En haar borstjes zijn puur natuur, niet te groot, maar toch ook behoorlijk slap in realiteit.

Na wat zoenen en knuffelen (en al even met de vingers op verkenning tussen haar benen) ging ze door de knieën om m'n soldaat in de mond te nemen. Haar pijpwerk (PZC) is OK, maar zeker niet boven gemiddeld. Maar het volstond in elk geval om me in staat van paraatheid te brengen. Maar eerst wou ik ook nog van dichtbij zien (en proeven) waar ik voor gekomen was: haar roze grotje! :p:love: Ze is niet volledig kaal onderaan, maar wel kort getrimd. In eerste instantie leek ze me vrij nauw te zijn, maar toen zette ik m'n tong en vingers aan het werk en al gauw bleek dat een ander verhaal. Na enkele minuten bezig te zijn (combo van tong, 2 vingers in vagina & 1 in de anus wat ze allemaal gewillig liet begaan) was ze daar vanonder kletsnat en hoefde ik maar haar benen wat open te houden om diep naar binnen in haar lekkere roze holte te kijken: zo wijd stond het ineens open! Ik heb zo een tijdje doorgegaan, want ze leek er wel van te genieten en zelf vind ik dat ook zalig om te doen. Zoals ik al zei was ze serieus "aan het soppen" en ik dacht haar mogelijk tot squirten te krijgen, maar dat kwam er niet van.

Uiteindelijk gestopt met m'n oraal- + vinger werk en haar een condoom laten boven halen. Ze kon het niet laten om ook nog wat gel toe te voegen, ook al had ik haar al doornat gemaakt. :rolleyes: In missio-houding in haar gedoken en af en toe houding en tempo wat gewisseld, wat ze wel leek te appreciëren (zeker als ik haar benen op m'n schouders legde en ze zo stevig pakte). Na een tijdje op m'n rug gaan liggen en haar gevraagd mij te berijden en zo even later me gewonnen moeten geven.
Ik had gekozen voor een uur en we waren nog maar iets meer dan 30' bezig. dus haar gevraagd of ze me wou masseren. Zo heeft ze nog enkele minuten m'n schouders, rug en benen met olie "ingewreven", want echt een massage was dit niet te noemen.
Vervolgens ben ik nog maar even met m'n mond en vingers tussen haar benen gedoken (zei ik al dat ik dat zelf zalig vind om te doen? ;)) en zo nog een tijdje bezig geweest.
Uiteindelijk afgerond met een douche en op net iets minder dan een uurtje stond ik weer buiten.

Al bij al was dit voor mij een aangenaam verzetje, maar zeker niet memorabel. Het meisje neemt daarvoor naar mijn mening iets te weinig zelf initiatief en is ook technisch niet buitengewoon. En qua looks: het lijf vind 'k top (vooral ook omdat ze slank is en écht een heel donker vel heeft, wat mooi contrasteert met ...:devilish:) al mochten de borstjes wat steviger zijn, maar haar gezicht toch net ietsje minder.
Dus de kans op herhaling is van mijn kant niet onbestaande, maar toch ook niet heel groot. (want ondertussen ken ik in het Brusselse toch ook verschillende dames die "memorabeler" zijn dan zij)
 
Gelukkig hebben we jouw, ik had op het andere forum een recensie gelezen (GTranslate). Maar kon niet met zekerheid beslisses of het een topper was.
Thanks!

Het staat je uiteraard nog altijd vrij om haar ook een kans te geven. Misschien beleef je er zelf wél een topervaring mee... ;)
 
Gezien de gelijklopende reacties door verschillende mensen op 'Youppie' is de kans dat ik een bezoek breng klein. Nochtans black-lover.
Ik moet wel zeggen dat de 'gevestigde waarden' die ik ken van voor 'corona' nog niet terug zijn uit hun thuisland.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan