Dames die keelneuken, Deepthroaten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Waar in omgeving Rotterdam Den Haag raden jullie aan een cardate te doen en welk tijdstip van de dag? Heb binnenkort met een dame afgesproken voor een throatfuck cardate
In Rotterdam heb je wel veel plekken, voornamelijk in de haven of spaanse polder.

Den Haag ken ik niet zo goed, maar daar zul je vast ook wel goede plekken hebben.

Succes met de dame!

In Rotterdam heb je wel veel plekken, voornamelijk in de haven of spaanse polder.

Den Haag ken ik niet zo goed, maar daar zul je vast ook wel goede plekken hebben.

Succes met de dame!
Op zo'n bedrijventerrein als Spaanse polder, staat het daar niet vol met camera's? Of is dit geen probleem, aangezien je waarschijnlijk al weg bent voordat er een bewaker tevoorschijn komt.

Toch wel jammer dat er geen verwijzingen zijn naar dames in het Noorden, het is zo ver rijden naar al die andere plaatsen...
Sowieso, zijn het aantal dames in heel Nederland erg beperkt die dit doen! En als er in Nederland een dame is die dit aanbied vaak 300 per uur! Je zou een privéontvangst dame kunnen proberen net over de Duitse grens bij Leer of zo. Die Noordelijke kant net over de Duitse grens ken ik persoonlijk niet zo goed, maar de ervaring leert dat deze zaken voor normaal redelijk tarief in Duitsland meer aanbod voor is dan in Nederland. Je zou dan op kaufmich.de en op Ladies.de kunnen kijken

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
55.181
Leden
45.814
Nieuwste lid
Diddykisser
Terug
Bovenaan Onderaan