Dames die kletsnat worden van een goede befbeurt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kan je Ela https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/delft/6771736-ela volgens wat ik gelezen heb aanbevelen @flinstone.
Zie onderstaand deel van quote afkomstig van https://www.nzcforum.be/viewtopic.php?p=142717#p142717.

dapsbsc post_id=142717 time=1667571170 user_id=32411 zei:
Ela kan je heerlijk pijpen, wederom staande begonnen en zij op haar knieën, beetje helpen wat het lekkerste is, en ze kon hem na een poosje lekker diep hebben, na een poosje overgeschakeld naar beffen, ze vertelde dat ze net wakker was dus ik nam de gok, wil geen oud zaad proeven namelijk :lol:

En ze lag heerlijk te genieten, en na een 10 a 15 minuten likken drukte ze haar kutje harder tegen mijn mond en kwam schokkend klaar, drijfnatte boel.
Even wat rust gegeven, lekker tongzoenen, en mijn pik maar is lekker in haar geschoven, moest even wat voorzichtig, ze was wat gevoelig bij haar klit.. haha. Lekker liggen neuken, en tongen, later wat standjes gedaan, zij bovenop, waar ze je heerlijk afrijd, en drukt fors met haar klit op je buik, en ja hoor, wederom schokkend klaar komen, net als mijn voorganger schreef, benen klemmen en zich vast zetten.
 
n naam Beffer007 heb ik niet voor niets gekozen.
Ben echt gek op beffen en een kutje kan wat mij betreft niet nat genoeg worden van het beffen eventueel in combinatie met vingeren.
Ik kan pas zelf genieten als de meid/vrouw waar ik sex mee heb ook geniet van de sex en met name het beffen.
Ik zou zeggen kom eens bij mij langs bij Fleur in Apeldoorn. 😉
 
@Daisy dankjewel, dan kom jij per direct op mijn bucketlist. Maar... so little time so much to do, dus nog even geduld :) Trouwens waarom heb jij, als dame hier, niet het gele DVP blok onder je usernaam?
 
Ik heb nu niet alle 4 pagina's hier gelezen, weet dus niet of zij misschien al genoemd is: Fabiënne bij Maison Monty in Rijswijk.
Zij is puur amateur en kan een goede befbeurt zeker waarderen. Alleen op zaterdags aanwezig, nu zelfs nog maar om de week. Dus het is altijd dringen bij haar. 😏
Zonder afspraak ruim van tevoren maak je nauwelijks kans.
 
Aangezien ik een groot liefhebben ben van dames die druipend nat worden van een goede befbeurt, ga ik maar weer eens leven blazen in dit topic:

Laten we het in Nederland houden:
Wat zijn recent de toppertjes wat jullie betreft? Waar de druppels na het likken van je kin af lopen? Je kent het wel.... :D
 
Aangezien ik een groot liefhebben ben van dames die druipend nat worden van een goede befbeurt, ga ik maar weer eens leven blazen in dit topic:

Laten we het in Nederland houden:
Wat zijn recent de toppertjes wat jullie betreft? Waar de druppels na het likken van je kin af lopen? Je kent het wel.... :D
Zlatina Alkmaar op de achterdam.
 
Terug
Bovenaan Onderaan